Bel een willekeurig groot bedrijf en ze hebben echt wel plek.quote:Op maandag 21 december 2009 13:33 schreef Woussie1987 het volgende:
Met de minor ben ik op dit moment bezig, maar dat loopt zo'n beetje op zijn eind.
Ik heb nog een paar vakken openstaan, los nog van de minor.
is er geen lijst met stagebedrijven waar studenten de afgelopen jaren/nu stage lopen??quote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef Woussie1987 het volgende:
Dat laatste doe ik al. En bij ons moet je eerst stage hebben gelopen alvorens je kan afstuderen. En afstuderen moet gewoon bij een bedrijf.
Ik ben al vanaf eindoktober/begin november al bezig geweest met stages zoeken, maar veel organisaties die geen plek hebben
Dat is nog eigenlijk best laatquote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik ben al vanaf eindoktober/begin november al bezig geweest met stages zoeken, maar veel organisaties die geen plek hebben
Nee, ik denk van niet. Het steeds weer horen van 'nee' voelt steeds als een muur waar je tegenop fietst.quote:Op maandag 21 december 2009 22:17 schreef Woussie1987 het volgende:
Het probleem is ook door de problemen met de stages dat ik steeds minder gemotiveerd raak in de opleiding, terwijl het binnenschoolse gedeelte goed te doen is.
is dat niet vreemd?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 december 2009 21:37 schreef Woussie1987 het volgende:
Eindelijk toch nog stageplek gevonden. Was door een kennis er gemakkelijk ingerold![]()
Meestal is een stage wel een verplicht onderdeel van een opleiding om bepaalde competenties aan te kunnen tonenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:37 schreef Fokski het volgende:
Is de stage verplicht dan? Je kan toch gewoon een paar extra vakken doen ter compensatie? Of hebben we het hier over een HBO-opleiding? Niet meer echt aan de orde aangezien je een plek hebt gevonden maar ik ben toch nieuwsgierig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |