Mensen die zeggen: rij eerder aan of: ik ga zo aanrijden
Klacht lijkt me duidellijk.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende: Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen. In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
Brabanders weten gewoon bij voorbaat dat de kans groot is dat ze iets of iemand gaan raken. Zelfkennis
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was. - Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt! - Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
terechte klacht, hoewel de kans met dit weer natuurlijk behoorlijk is.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_ hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P hier schreef stevenmac26 het volgende: :D