abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75875002
Naja, vorig jaar laptopje van Acer gekocht.
Vrijdag avond ineens problemen (waarschijnlijk tussen moederbord en SSD).
Had hem 19 december vorig jaar gekocht.

Naja, je verwacht dat een groot bedrijf met een beetje service denkt
"Hij is net de dag dat garantie verliep kapot gegaan, die repareren we nog wel".

Maar neehoor, ik moet eventjes 55 euro dokken voor transport kosten + reparatie omdat op vrijdag avond/zaterdag de Acer helpcenter dicht is.

Klacht:
Bedrijven die 55 euro gaan vragen om een reparatie net een paar dagen buiten garantie.
pi_75875026
Acer is vragen om problemen.
  maandag 21 december 2009 @ 12:44:14 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_75875066
Heb je maar een jaar garantie?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_75875222
Jup... Goedkoop laptopje. Had vooral gekocht om soms lekker op bank/bed te msnen enzo.
Maar dat kan niet meer.
En daar ben ik idd acter Mylene
pi_75875271
Ze zijn wettelijk verplicht jou 2 jaar garantie te geven.. Apple bitched ook altijd na 1 jaar.

Gewoon ze erop wijzen dat ze het verplicht kosteloos moeten fixen en dat je niet betaald. klaar
Ik ook, bedankt!
  Designer maandag 21 december 2009 @ 12:50:31 #6
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_75875291
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:42 schreef robertapeldoorn het volgende:
Naja, vorig jaar laptopje van Acer gekocht.
Vrijdag avond ineens problemen (waarschijnlijk tussen moederbord en SSD).
Had hem 19 december vorig jaar gekocht.

Naja, je verwacht dat een groot bedrijf met een beetje service denkt
"Hij is net de dag dat garantie verliep kapot gegaan, die repareren we nog wel".

Maar neehoor, ik moet eventjes 55 euro dokken voor transport kosten + reparatie omdat op vrijdag avond/zaterdag de Acer helpcenter dicht is.

Klacht:
Bedrijven die 55 euro gaan vragen om een reparatie net een paar dagen buiten garantie.
Acer

Service

dit had je niet van te voren kunnen zien aankomen?
🐙
  maandag 21 december 2009 @ 12:53:46 #7
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_75875431
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:50 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Acer

Service

dit had je niet van te voren kunnen zien aankomen?
Dit.

Je koopt een Acer en verwacht dat hij het langer uithoudt dan een jaar? De service bij die gasten is ook om te huilen.

Ik heb zelf ook een Acer laptop gehad en zoals verwacht ging hij na een jaar kapot, toch nog maar opgestuurd en ze hadden het probleem maar voor de helft gefixed en de audio gesloopt.


Koop een Sony Vaio of een Asus laptop.
pi_75875453
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef sc00p het volgende:
Ze zijn wettelijk verplicht jou 2 jaar garantie te geven.. Apple bitched ook altijd na 1 jaar.

Gewoon ze erop wijzen dat ze het verplicht kosteloos moeten fixen en dat je niet betaald. klaar
Dat dus.
pi_75875467
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef sc00p het volgende:
Ze zijn wettelijk verplicht jou 2 jaar garantie te geven.. Apple bitched ook altijd na 1 jaar.

Gewoon ze erop wijzen dat ze het verplicht kosteloos moeten fixen en dat je niet betaald. klaar
Bron bron? Anders ben ik zometeen nog eventjes of mail ik ze ^^
pi_75875654
ik heb deze nu iets langer dan een jaar, wat een bazenapparaat nog steeds zeg:

pi_75875684
Acer is cheap en dat heeft een reden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 21 december 2009 @ 13:01:38 #12
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_75875690
Er is voor fabrikanten voor zover mij bekend nog geen wettelijke verplichting tot 2 jaar garantie geven.
Overigens geven veel grote merken maar 1 jaar garantie wat natuurlijk belachelijk is.
Iets wat heel goed werkt normaal is de winkel de RMA laten aanmelden en dan vraagt Acer naar de verkoopdatum. Als de winkelier dan vervolgens bijv 22 dec 2008 opgeeft dan wordt dat klakkeloos aangenomen zonder overleggen van aankoopnota. Maar in dit geval heb je het serienummer al opgegeven en werkt dit niet meer.
Shuffle up and deal!!!
pi_75875716
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef sc00p het volgende:
Ze zijn wettelijk verplicht jou 2 jaar garantie te geven.. Apple bitched ook altijd na 1 jaar.

Gewoon ze erop wijzen dat ze het verplicht kosteloos moeten fixen en dat je niet betaald. klaar
Acer is helemaal niets verplicht. TS had bij z'n leverancier moeten aankloppen.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_75875748
Mensen die geen Apple hebben.
pi_75875767
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:00 schreef kthxbye het volgende:
ik heb deze nu iets langer dan een jaar, wat een bazenapparaat nog steeds zeg:

[ afbeelding ]
En dat is relevant omdat?

OT: Acer en service gaan niet echt samen. Althans, Acer en goede service niet
  maandag 21 december 2009 @ 13:04:31 #16
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_75875803
Je hebt in Europa sowieso meer dan een jaar. Daar kan je ze op wijzen, of je overtuigt ze op een andere manier. Je praat gewoon met iemand in een callcenter, die kan je best wel ompraten hoor.
When all else fails, you always have delusion.
pi_75875839
Acer in combinatie met MediaMarkt is nog erger!
PC kapot, naar MediaMarkt gebracht.. kreeg uitgelegd 1 jaar garantie op alles en 1 jaar extra op hardware. Dus zij die pc naar Acer gestuurd met de mededeling dat het 3 tot 4 weken zou gaan duren. Na precies 3 weken krijg ik een prijsopgave binnen dat het moederbord vervangen moet worden en dat het met 247 euro gaat kosten. Ik pissed naar de MediaMarkt gereden(bellen heeft geen zin, want het 10x geprobeerd te bellen en ze hebben nooit de telefoon opgenomen..)
Bij de MediaMarkt vertellen ze doodleuk dat iemand er richting Acer vergeten bij zijn te zeggen dat het op kosten van MM gemaakt mag worden, en ik krijg dus onterecht een rolberoerte van de kosten..

Inmiddels is het al 4,5 weken nadat ik mijn pc naar MM gebracht heb, en ik heb nog geen reactie wanneer ik hem terugkrijg...
pi_75875847
Gast, dit kon je van te voren bedenken !

Je hebt hun nieuwe radio commercial toch wel gehoord ?
Deze is echt geniaal en heeft ook veel geld gekost aan een reclame bureau.
Hierdoor hebben ze geen geld meer om garantie te geven...

Eigen schuld...
pi_75875976
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gast, dit kon je van te voren bedenken !

Je hebt hun nieuwe radio commercial toch wel gehoord ?
Deze is echt geniaal en heeft ook veel geld gekost aan een reclame bureau.
Hierdoor hebben ze geen geld meer om garantie te geven...

Eigen schuld...
geen geld om garantie te geven? dan vaal je heeel hard..
  maandag 21 december 2009 @ 13:09:37 #20
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_75875981
Het feit dat de garantie afgelopen is betekent niet dat je met 'lege handen' staat.
Als klant mag je verwachten dat je met een laptop een x-aantal jaar doet, dus als ie er ineens na een jaar mee kapt, mag dat niet.
Ik zou dat onderzoek laten doen, en evt als er reparatiekosten worden berekend, rechtshulp inschakelen. (indien het natuurlijk iets is wat niet zomaar kapot had mogen gaan of niet door onjuist handelen gebeurd is)
pi_75876015
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:03 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die geen Apple hebben.
Even gecorrigeerd...
pi_75876092
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:10 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Even gecorrigeerd...
Nu voel ik me gediscrimineerd!
pi_75876128
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:12 schreef STRAWxBARRY het volgende:

[..]

Nu voel ik me gediscrimineerd!
Sorry! Het is niet persoonlijk, zo bedoelde ik het niet
pi_75876204
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:09 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

geen geld om garantie te geven? dan vaal je heeel hard..

Weet je wat, ik quote hem gewoon nog een keer
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:09 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

geen geld om garantie te geven? dan vaal je heeel hard..
pi_75876266
acer zegt genoeg toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')