Acerquote:Op maandag 21 december 2009 12:42 schreef robertapeldoorn het volgende:
Naja, vorig jaar laptopje van Acer gekocht.
Vrijdag avond ineens problemen (waarschijnlijk tussen moederbord en SSD).
Had hem 19 december vorig jaar gekocht.
Naja, je verwacht dat een groot bedrijf met een beetje service denkt
"Hij is net de dag dat garantie verliep kapot gegaan, die repareren we nog wel".
Maar neehoor, ik moet eventjes 55 euro dokken voor transport kosten + reparatie omdat op vrijdag avond/zaterdag de Acer helpcenter dicht is.
Klacht:
Bedrijven die 55 euro gaan vragen om een reparatie net een paar dagen buiten garantie.
Dit.quote:Op maandag 21 december 2009 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Acer
Service
dit had je niet van te voren kunnen zien aankomen?
Dat dus.quote:Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef sc00p het volgende:
Ze zijn wettelijk verplicht jou 2 jaar garantie te geven.. Apple bitched ook altijd na 1 jaar.
Gewoon ze erop wijzen dat ze het verplicht kosteloos moeten fixen en dat je niet betaald. klaar
Bron bron? Anders ben ik zometeen nog eventjes of mail ik ze ^^quote:Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef sc00p het volgende:
Ze zijn wettelijk verplicht jou 2 jaar garantie te geven.. Apple bitched ook altijd na 1 jaar.
Gewoon ze erop wijzen dat ze het verplicht kosteloos moeten fixen en dat je niet betaald. klaar
Acer is helemaal niets verplicht. TS had bij z'n leverancier moeten aankloppen.quote:Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef sc00p het volgende:
En dat is relevant omdat?quote:Op maandag 21 december 2009 13:00 schreef kthxbye het volgende:
ik heb deze nu iets langer dan een jaar, wat een bazenapparaat nog steeds zeg:
[ afbeelding ]
geen geld om garantie te geven? dan vaal je heeel hard..quote:Op maandag 21 december 2009 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gast, dit kon je van te voren bedenken !
Je hebt hun nieuwe radio commercial toch wel gehoord ?
Deze is echt geniaal en heeft ook veel geld gekost aan een reclame bureau.
Hierdoor hebben ze geen geld meer om garantie te geven...
Eigen schuld...
Sorry! Het is niet persoonlijk, zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 21 december 2009 13:12 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Nu voel ik me gediscrimineerd!
quote:Op maandag 21 december 2009 13:09 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
geen geld om garantie te geven? dan vaal je heeel hard..
quote:Op maandag 21 december 2009 13:09 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
geen geld om garantie te geven? dan vaal je heeel hard..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |