die heb ik. Van Blokker.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:44 schreef Lienekien het volgende:
Er was juist een goedkoop model dat bijv. bij Blokker en Kruidvat wel te koop was, dat qua prestatie heel best scoorde. Zelf heb ik een Panasonic, die scoorde hoog maar was wel een van de duurste. Maar die heb ik al zo lang, dat ik me afvraag of die nog wordt verkocht.
Die goedkope was een AFK, zie ik helaas nergens meer te koop.
En ik zie op vergelijkingssites Panasonic nog steeds als goed maar duur merk genoemd worden. Is eventueel ook een optie voor de vragensteller op Marktplaats.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:15 schreef Ole het volgende:
[..]
die heb ik. Van Blokker.
Prima ding voor iets van 35 euro (aanbieding)
Die moet wel te vinden zijn op marktplaats lijkt me
Oh dat zou nog kunnen. Weet jij hoe je zoiets reset? Staat niet in het boekje en start inhouden doet ook niks.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:55 schreef Lienekien het volgende:
Het is natuurlijk lastig om er zo van afstand iets van te zeggen. Als hij wel warm wordt, is hij dus niet helemaal kapot. Ik weet van die van mij dat het een hele tijd kan duren voordat je iets hoort, want de eerste fase is dat opwarmen.
Er is misschien toch iets misgegaan met het instellen van de timer. En misschien moet die nog gereset worden.
Vaak moet je de knop dan een aantal seconden ingedrukt houden tot hij een keer of vaker piept.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh dat zou nog kunnen. Weet jij hoe je zoiets reset? Staat niet in het boekje en start inhouden doet ook niks.
Weet degene van wie je hem geleend hebt het niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Primo BM1
Kan in het boekje er weinig over vinden trouwens.
Deed niksquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vaak moet je de knop dan een aantal seconden ingedrukt houden tot hij een keer of vaker piept.
Ja en gelukkig vind ze het niet erg. Ze wou hem zelf nog gaan proberen te maken en anders gooit ze hem weg. Ding is al een oudje.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet degene van wie je hem geleend hebt het niet?
Kan je niks meer instellen? Ook niks wat knippert?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Deed niks[..]
Ja en gelukkig vind ze het niet erg. Ze wou hem zelf nog gaan proberen te maken en anders gooit ze hem weg. Ding is al een oudje.
Oh nee ik bedoelde weten ze niet hoe je hem kunt herstarten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:03 schreef summer2bird het volgende:
Ja en gelukkig vind ze het niet erg. Ze wou hem zelf nog gaan proberen te maken en anders gooit ze hem weg. Ding is al een oudje.
Dus die tweede doet het ook niet? Ik zou toch eerst ff rustig kijken of je daar niet per ongeluk een stapje overslaat of dat er per ongeluk een uitgestelde timer aanstaat ofzo.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:36 schreef summer2bird het volgende:
Nee, weten ze niet.
Hij knippert wel maar doet verder niks.
Hij bakt wel.
Okey, omdat ik dus zo enthousiast was en al hele recepten had bedacht, had ik vanmorgen een broodmachine bij de kringloop gekocht.
15 euro, en ik had hem getest op de lampen afdeling.
Mee naar huis genomen en alles ingegooid voor een brood.
Maar hij bakt niet.
Nu ben ik dat brood aan het bakken in die machine die niet kneed maar wel bakt.
Zo verschrikkelijk jammer, ik had al vanalles in huis gehaald en allerlei recepten gepland.
Iemand hier die zijn/haar machine in de weg heeft staan en weg wil doen (tegen een licht prijsje?)
Nee, ik heb hem al puur alleen op bakken gezet en hij blijft koel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus die tweede doet het ook niet? Ik zou toch eerst ff rustig kijken of je daar niet per ongeluk een stapje overslaat of dat er per ongeluk een uitgestelde timer aanstaat ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |