Zaterdag avond: TS en 3 van zijn vrienden hebben een leuk 80's en 90's feestje achter de rug gehad met jawel, de Venga Boys

!
Ik ben die vrijdag ervoor geopereerd dus had daarom geen alcohol gedronken.
Toen kwam het geniale idee om de auto te pakken en nog uit te gaan in Amsterdam
Na een geniale avond reed ik als bob zijnde weer terug om iedereen af te zetten.
Toen ik een truck met daarachter een trailer zag vervoeren, iets zoals op dit plaatje afgebeeld:
![]()
Kreeg ik een geniaal idee
De vriend die in de bijrijders stoel zat, was aan het slapen, ik en de 2 vrienden achterin waren nog wakker.
Fluisterend sprak ik mijn plan met ze af

Ik ging vlak achter de trailer rijden, zodat de koplampen van de truck die vervoerd werd op ons af leken te komen.
Ik telde zachtjes af zodat we met z'n allen vol in paniek "AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH !!! " zouden schreeuwen

De bedoeling was dat de vriend die aan het slapen was wakker zou worden en zich helemaal de tering in zou schrikken van ons geschreeuw en de cabine van de vrachtwagen die op ons af lijkt te komen...
Dit gebeurde niet

hij werd wakker en uit reactie gaf hij een ruk aan mijn stuur waardoor we in een slip raakte
Klacht: bijna zelf verongelukt en doodgeschrokken doordat vriend niet met een grapje om kan gaan