Ben benieuwd welke schade dit topic voor Mop en Colt heeft gebrachtquote:Top 50 posters in ONZ
Plaats / aantal / gebruiker
001. 9896 Stormqueen
002. 9533 Ang3l
003. 9430 Juup©
004. 8386 ArTiC
005. 6998 Stroekie
006. 6071 LudoSanders
007. 5799 hierissieweer
008. 5505 zarGon
009. 5407 cerror
010. 4978 Het_hupt
011. 4941 amaranta
012. 4528 Levitation
013. 4495 JamesBrownie
014. 4486 bleiblei
015. 4172 PeZu
016. 4139 Nuno_G
017. 4124 beverton
018. 4098 -SL-
019. 3874 rulerofdeath
020. 3769 FUFR
Dus? Dan vul je bij beiden velden toch hetzelfde nummer in?quote:Op maandag 21 december 2009 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben een ICE telefoonlijst aan het maken, iedereen moest een 1e en 2e telefoonnummer opgeven.
Ik heb een collega die er gewoon maar 1 heeft
over 4 uur ligt het weer vol sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 12:18 schreef Juup© het volgende:
Zo, tuinpad even geveegd nu is het weer gangbaar.
Dan veeg ik het weer. Had geen zin om door de sneeuw te moeten en dan de kattenbak te reinigen. Moet niet vergeten de geïmproviseerde sneeuwschep bij de achterdeur te zetten danquote:Op maandag 21 december 2009 12:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
over 4 uur ligt het weer vol sneeuw
daar gaat het niet omquote:Op maandag 21 december 2009 12:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus? Dan vul je bij beiden velden toch hetzelfde nummer in?
Das heul niet waarquote:Op maandag 21 december 2009 12:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
over 4 uur ligt het weer vol sneeuw
Fabian doet ut keigoe!quote:Op maandag 21 december 2009 12:23 schreef amaranta het volgende:
Apgar 9/10 en weegt nu 3660 30 gram afgevallen
Beetje vreemd, moet je perse 2 nummer hebben om begaan te zijn met je eigen lot?quote:Op maandag 21 december 2009 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar gaat het niet om
Het gaat er om dat er kennelijk maar 1 persoon op aarde met z'n lot begaan is
quote:Op maandag 21 december 2009 12:23 schreef amaranta het volgende:
Apgar 9/10 en weegt nu 3660 30 gram afgevallen
quote:Op maandag 21 december 2009 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Steek je kop maar in het zand de sneeuw rose
Ik denk dat je het nog steeds niet snapt. Kijk, als iemand hier een hartaanval ligt te krijgen op kantoor is het fijn als we iemand van de familie of een vriend kunnen bellen. Dat die persoon zeg maar dood ligt te gaan. Als nummer 1 niet bereikbaar is kan je nummer 2 bellen. Ik zou dus altijd minimaal 2 nummers geven. Stel dat bb in vergadering zit en zijn foon uit heeft staan, dan kunnen ze m'n moeder bellen...quote:Op maandag 21 december 2009 12:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beetje vreemd, moet je perse 2 nummer hebben om begaan te zijn met je eigen lot?
Ik vul sowieso geen ICE gebeuren in onze telefoons in, als ik dan bv naar huis bel komt er ICE te staan in het scherm
Tja shit happens maar ik begrijp nu wat jij bedoeld. Ik dat geval belt men eerst mij en dan thuis en krijgt daar het antwoordapparaatquote:Op maandag 21 december 2009 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nog steeds niet snapt. Kijk, als iemand hier een hartaanval ligt te krijgen op kantoor is het fijn als we iemand van de familie of een vriend kunnen bellen. Dat die persoon zeg maar dood ligt te gaan. Als nummer 1 niet bereikbaar is kan je nummer 2 bellen. Ik zou dus altijd minimaal 2 nummers geven. Stel dat bb in vergadering zit en zijn foon uit heeft staan, dan kunnen ze m'n moeder bellen...
En die gegevens gaan keurig in een excel bestandje
Glitterquote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef Juup© het volgende:
Kerstkaarten met van die kolere glittertjes erop
en dan thuis op je kloten krijgen omdat je dr toch al de ijskoningin noemdequote:Op maandag 21 december 2009 12:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beetje vreemd, moet je perse 2 nummer hebben om begaan te zijn met je eigen lot?
Ik vul sowieso geen ICE gebeuren in onze telefoons in, als ik dan bv naar huis bel komt er ICE te staan in het scherm
Alfquote:
En d'r plakt er altijd wel eentje op je gezicht zodat je, als het licht goed valt, ineens verblind wordt door de glitter op je neusquote:
daarom had ik die nietquote:Op maandag 21 december 2009 12:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had er een telefoon van
[ afbeelding ]
Werkte trouwens kut.
quote:Op maandag 21 december 2009 12:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkte trouwens kut.
quote:Op maandag 21 december 2009 12:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkte trouwens kut.
das dan wel een hele grote glitter.quote:Op maandag 21 december 2009 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En d'r plakt er altijd wel eentje op je gezicht zodat je, als het licht goed valt, ineens verblind wordt door de glitter op je neus
Meet my mother and her krismis fetishquote:Op maandag 21 december 2009 12:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
das dan wel een hele grote glitter.
Mist ie de sneeuw!!quote:Op maandag 21 december 2009 12:53 schreef febster het volgende:
Broertjes die mailen dat hij in een t-shirt rondloopt in San Francisco Bay Area zijn nooit grappig.
*weer aan het werk gaat op stage*
Ik heb gespiektquote:Op maandag 21 december 2009 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
op de haifs van Bor staat wel een punthoofdfoto
En meer Fabian-plaatjes
Heb je zelf ook ideeën?quote:Op maandag 21 december 2009 13:27 schreef Juup© het volgende:
Been benieuwd wat de psieg overmorgen voor ideeën heeft mbt het verder afbouwen van mijn huidige medicatie.
ik denk dat je dan steeds minder moet gebruiken, meer moet bouwen op je eigen ik ipv op de medicatie (en natuurlijk een strip achter de hand houden Justin Kees)quote:Op maandag 21 december 2009 13:27 schreef Juup© het volgende:
Been benieuwd wat de psieg overmorgen voor ideeën heeft mbt het verder afbouwen van mijn huidige medicatie.
why? omdat ze uitgeslapen hebben?quote:Op maandag 21 december 2009 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag net eenPorsche
![]()
die alleen zijn voorruit had ontsneeuwd. Wat voor een halve gare idioot ben je dan? Overigens wel hulde aan de sneeuwschuivers van de gemeente Eindhoven
ze zijn al heel de dag bezig hoor, maar ze moeten wel 10 keer over een straat voordat de sneeuw een beetje wel isquote:Op maandag 21 december 2009 13:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
why? omdat ze uitgeslapen hebben?
Dr lag een heleboel toelie bij FUFR in de straat en en route naar die werk
Ga der idd. maar goed verwennenquote:Op maandag 21 december 2009 13:40 schreef FUFR het volgende:
FUFR gaat zo een slee halen na klachten van een zekere dochter.
maak jij eerst maar een een larve en dan spreek ik je nog wel ff.quote:Op maandag 21 december 2009 13:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ga der idd. maar goed verwennen.
Stel je voor dat ze een keer iets niet heeft(tip, geef er volgend jaar in voor 5 december. weet je tenminste iets wat ze nog niet heeft
).
mopperpot!quote:Op maandag 21 december 2009 13:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ga der idd. maar goed verwennen.
Stel je voor dat ze een keer iets niet heeft(tip, geef er volgend jaar in voor 5 december. weet je tenminste iets wat ze nog niet heeft
).
ik ben niemand met een sneeuwapparaat tegengekomen vanmorgen, ook niet op de grotere weegs als de Anthony Fokker. Die was amper berijdbaar.quote:Op maandag 21 december 2009 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn al heel de dag bezig hoor, maar ze moeten wel 10 keer over een straat voordat de sneeuw een beetje wel is![]()
En bij ons in de straat ligt ook veul, maar daar gaat het niet om, de doorgaande wegen zijn nu behoorlijk sneeuwvrij
quote:Op maandag 21 december 2009 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mopperpot!
Ieder kind heeft recht op een slee met dit weer
Je hoort om 6 uur ook nog gewoon in je bed te liggenquote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben niemand met een sneeuwapparaat tegengekomen vanmorgen, ook niet op de grotere weegs als de Anthony Fokker. Die was amper berijdbaar.
een fohn om de sneeuw mee te smelten, in het kader van bezigheidstherapiequote:Op maandag 21 december 2009 13:48 schreef FUFR het volgende:
Zal ik J. met de kerst een sneeuwruimer geven?
Ik mag lijen dat die van ons niet zo gespoilerd wordenquote:Op maandag 21 december 2009 13:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
maak jij eerst maar een een larve en dan spreek ik je nog wel ff.
Een slee is een essentieel onderdeel van de uitzet van een 7 jarige
Komt goedquote:Op maandag 21 december 2009 13:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik denk dat je dan steeds minder moet gebruiken, meer moet bouwen op je eigen ik ipv op de medicatie (en natuurlijk een strip achter de hand houden Justin Kees)
Das vrij normaal denk ik, een grotere uitdaging kan het niet terug kunnen vallen op de medicatie zijn, maar uitdagingen is waar we voor leven denk ik dan.quote:Op maandag 21 december 2009 13:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt goedMijn lichaam zal in eerste geval moeten wennen aan het ontbreken van bepaalde medicatie, en daarna zie ik wel verder.
outfall.quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat die van ons niet zo gespoilerd worden.
Al snap ik wel waar het vandaan komt.
Weet iemand trouwens wat "uitval" is in het Engels?.
fall out?quote:
Ja! Want daar heb je zoveel aan in het ruim besneeuwde heuvelachtige landschap van Eindhoven in je eentje!quote:Op maandag 21 december 2009 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mopperpot!
Ieder kind heeft recht op een slee met dit weer
kijk, je begint het al te snappen.quote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja! Want daar heb je zoveel aan in het ruim besneeuwde heuvelachtige landschap van Eindhoven in je eentje!
Oui.quote:Op maandag 21 december 2009 13:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
Das vrij normaal denk ik, een grotere uitdaging kan het niet terug kunnen vallen op de medicatie zijn, maar uitdagingen is waar we voor leven denk ik dan.
you doet het tenslotte voor Eco, toch?
" Failquote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat staat er nu, maar ik wil geen lachsalvo's bij SAP.
lekker boeiend!quote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja! Want daar heb je zoveel aan in het ruim besneeuwde heuvelachtige landschap van Eindhoven in je eentje!
nee nee, het is oui, geen Q maar een Oquote:
zegquote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker boeiend!
FUFR trekt wel hoor!
WAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 21 december 2009 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
BB doet nu stoer maar stiekem heeft hij zondag een hele groep buurtkinderen op de slee door de iristuin getrokken![]()
![]()
Qkee.quote:Op maandag 21 december 2009 13:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee nee, het is oui, geen Q maar een O
Qein probleemquote:
Qlote voor hemquote:
ik LOLdequote:Op maandag 21 december 2009 13:57 schreef FUFR het volgende:
"wie trekt de slee?"
"het is joris zn beurt!"
nee, laten we die mopperpot met dat grote hoofd vragen!"
Jij wordt veel gevraagd dus?quote:Op maandag 21 december 2009 13:57 schreef FUFR het volgende:
"wie trekt de slee?"
"het is joris zn beurt!"
nee, laten we die mopperpot met dat grote hoofd vragen!"
Nee, ik heb dus geen slee he!quote:
Ik bedoel ook straks, niet nuquote:Op maandag 21 december 2009 13:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, ik heb dus geen slee he!
let toch es op!
you may, it is your gay guyquote:
Valt enorm mee vind ik.quote:Op maandag 21 december 2009 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan zou er grote buik staan
WTF!quote:Op maandag 21 december 2009 13:59 schreef Juup© het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)athonuitzending.aspx
![]()
ik moest lachenquote:Op maandag 21 december 2009 13:57 schreef FUFR het volgende:
"wie trekt de slee?"
"het is joris zn beurt!"
"nee, laten we die mopperpot met dat grote hoofd vragen!"
na de zielige negertjes in Afrika wordt het nu tijd om geld te doneren aan de zielige katholiekjes uit Den Bosch e.o.quote:
Ja, de Vaalserbergquote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef FUFR het volgende:
weet er iemand nog een leuke heuvel zonder dat dat ding in werkelijkheid een talud is?
in eindhoven jij Qnurftquote:
Wij gebruiken de term Fallbackquote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat staat er nu, maar ik wil geen lachsalvo's bij SAP.
De Rijpelbergquote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef FUFR het volgende:
weet er iemand nog een leuke heuvel zonder dat dat ding in werkelijkheid een talud is?
NIETIN HELMOND, dan jatten ze de sleequote:
Valt wel mee vind ik.quote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, vergeleken met hoe jouw buik ooit was is iedereen natuurlijk mager
dan ga je naar een park in eindhoven was je geterroriseerd wordt door bontkraagjesquote:Op maandag 21 december 2009 14:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
NIETIN HELMOND, dan jatten ze de slee
Ze praat ook Juup, je kan haar alleen niet verstaanquote:Op maandag 21 december 2009 14:12 schreef Juup© het volgende:
Er ligt hier een kleine dame in de box die probeert te praten
lees die disclaimer toch eensquote:Op maandag 21 december 2009 14:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik.
[ afbeelding ]
ik vind je hoofd niet echt in proportie met je buikquote:Op maandag 21 december 2009 14:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vind je hoofd niet echt in proportie met je buik
Ik versta haar wel maar begrijp het nietquote:Op maandag 21 december 2009 14:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze praat ook Juup, je kan haar alleen niet verstaan
quote:Op maandag 21 december 2009 14:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik versta haar wel maar begrijp het niet
sorry, ik zit je te plagenquote:Op maandag 21 december 2009 14:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar staat "DISCLAIMER!" maar niet wat die DISCLAIMER inhoudt
Dat deed ik vroeger regelmatigquote:Politie neemt rijbewijs in na gevaarlijk rijgedrag
Eindhoven Woensel Noord, 21-12-2009 • De politie heeft zondag rond 16.00 uur op de Ouverture het rijbewijs ingenomen van een 19-jarige man uit Eindhoven.
Agenten van het onopvallend videosurveillanceteam van de politie zagen de man in een personenauto op de kruising van de Ouverture en de Sartrelaan een slip van 180 graden maken. De politie heeft de bestuurder aan de kant gezet en zijn rijbewijs ingenomen omdat hij het overige verkeer met deze actie in gevaar bracht. Ook is door de agenten proces-verbaal opgemaakt.
daarom voelt het ook zo gemeenquote:Op maandag 21 december 2009 14:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij doet maar, ik snap het toch niet
Shit happensquote:Op maandag 21 december 2009 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom voelt het ook zo gemeen
r8 is toch ouder dan 19?quote:
Verrassend nieuwsquote:Op maandag 21 december 2009 14:37 schreef ArTiC het volgende:
hihihi filenieuws..overal spekgladde wegen
Dat gaan wij zo doen (boodschappen dus) en daarna wandelen.quote:Op maandag 21 december 2009 14:39 schreef ArTiC het volgende:
ik moet straks alleen boodschappers doen anders verhonger ik in de schneeuw
Was net even buiten, heerlijk!quote:Op maandag 21 december 2009 14:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat gaan wij zo doen (boodschappen dus) en daarna wandelen.
die is altijd smerig jaquote:Op maandag 21 december 2009 14:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Was net even buiten, heerlijk!
Behalve die vieze drap dan.
Oh, straks breekt er nog meer af en heb je auw met kerst.quote:Op maandag 21 december 2009 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
net weer een brokje van mijn halve kies af
Toch maar weer eens naar detandarts
nee joh, dat ding is allang dooi... bestaat voor 80% uit vulling...quote:Op maandag 21 december 2009 15:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh, straks breekt er nog meer af en heb je auw met kerst.
Idd, probeer maar eens een kinderwagen door de sneeuw te duwenquote:Op maandag 21 december 2009 14:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Was net even buiten, heerlijk!
Behalve die vieze drap dan.
WAAROM ga je met een kinderwagen door de sneeuw ploegen?quote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd, probeer maar eens een kinderwagen door de sneeuw te duwenGelukkig heeft die van ons dikke banden e.d..
Oeiquote:Op maandag 21 december 2009 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
net weer een brokje van mijn halve kies af
Toch maar weer eens naar detandarts
omdat het (niet) kan!quote:Op maandag 21 december 2009 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WAAROM ga je met een kinderwagen door de sneeuw ploegen?
Om hier de stoep af te kunnen en dan lekker een stukje te kunnen wandelen over fietspaden die sneeuwvrij zijnquote:Op maandag 21 december 2009 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WAAROM ga je met een kinderwagen door de sneeuw ploegen?
Jullie hebben zoon uberhip juppending!quote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd, probeer maar eens een kinderwagen door de sneeuw te duwenGelukkig heeft die van ons dikke banden e.d..
daar hebben ze deze:quote:Op maandag 21 december 2009 15:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Om hier de stoep af te kunnen en dan lekker een stukje te kunnen wandelen over fietspaden die sneeuwvrij zijnSneeuw is geen reden om niet te gaan wandelen, tenzij het dusdanig hoog ligt dat het gewoon niet mogelijk is om er door heen te komen.
Als jij het zegtquote:Op maandag 21 december 2009 15:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jullie hebben zoon uberhip juppending!
Is dat jouw pa?quote:Op maandag 21 december 2009 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar hebben ze deze:
[ afbeelding ]
voor uitgevonden
Zoiets hebben wij ook:quote:Op maandag 21 december 2009 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar hebben ze deze:
[ afbeelding ]
voor uitgevonden
Als ze 16 is past ze daar niet meer in hoorquote:Op maandag 21 december 2009 15:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij ook:
[ afbeelding ]
maar daar vinden wij haar nu nog te klein voor
valt wel mee:quote:Op maandag 21 december 2009 15:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jullie hebben zoon uberhip juppending!
Lijkt mij nogal logischquote:Op maandag 21 december 2009 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
En als je over de fietspaden wandelt, ga je dan wel opzij als er een fietser aan komt?
Ik vraag dat, omdat ik me echt helemaal de griebeltyfus heb geergerd vandaag aan voetgangers die op het fietspad lopen, niet opzij gaan waardoor wij als fietsers dus door de sneeuw moeten en bij de minste beweging van het stuur op onze muil glijden
die zijn specifiek voor kleine babbels hoorquote:Op maandag 21 december 2009 15:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij ook:
[ afbeelding ]
maar daar vinden wij haar nu nog te klein voor
Dat weet ik, maar het gaat er niet om wat anderen daar van vinden maar wat wij er van vinden en wij vinden haar er nu nog te klein voorquote:Op maandag 21 december 2009 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn specifiek voor kleine babbels hoor
Dat had ik ook vanmorgenquote:Op maandag 21 december 2009 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
En als je over de fietspaden wandelt, ga je dan wel opzij als er een fietser aan komt?
Ik vraag dat, omdat ik me echt helemaal de griebeltyfus heb geergerd vandaag aan voetgangers die op het fietspad lopen, niet opzij gaan waardoor wij als fietsers dus door de sneeuw moeten en bij de minste beweging van het stuur op onze muil glijden
faalpuberquote:Op maandag 21 december 2009 15:38 schreef bleiblei het volgende:
Ennn hoppetee, daar gaat mevrouw het uitzichtloze pleeggezinnen verhaal in met dank aan haar slimme actie. Hebben we over een jaar of 4 weer een kansarme zwerfster erbij
(hoezo bevooroordeeld
).
http://www.nu.nl/binnenland/2148587/laura-ging-eigen-houtje.html
Echt, wat een dom schaap.
serieuze!quote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het gaat er niet om wat anderen daar van vinden maar wat wij er van vinden en wij vinden haar er nu nog te klein voor
Idd, en de kinderwagen heeft meestal meer dan 2 wielen en is dus stabieler dan een fietser.quote:Op maandag 21 december 2009 15:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat had ik ook vanmorgen![]()
.
Ga verdomme op de stoep lopen. Die sneeuw is toch al plat gestampt.
juup heeft ook een disclaimert in zijn sigquote:
Waar dan?quote:Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
juup heeft ook een disclaimert in zijn sig
Een tweewielkinderwagen, dat zou wel de ultieme faal zijnquote:Op maandag 21 december 2009 15:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd, en de kinderwagen heeft meestal meer dan 2 wielen en is dus stabieler dan een fietser.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een tweewielkinderwagen, dat zou wel de ultieme faal zijn
Hoewel je dat bugabooding ook als boodschappenwagen kan inklappen
[ afbeelding ]
Ik neem dingen veel letterlijk, letterlijk.quote:
Dat is geen disclaimer, dat is hoe ik ben.quote:Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik neem dingen veel letterlijk, letterlijk.
ja, daar heb je het al...gedisclaimert door je eigen disclaimerquote:
ja, maar het is ook een disclaimer.quote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is geen disclaimer, dat is hoe ik ben.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, daar heb je het al...gedisclaimert door je eigen disclaimer
Ook goedquote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar het is ook een disclaimer.
Letterlijk hè?quote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, daar heb je het al...gedisclaimert door je eigen disclaimer
Nee, maar laat mij ook eens iemand plagenquote:Op maandag 21 december 2009 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's de enige reden die je kan bedenken om blij te zijn?
Jamaar jullie doen het altijd met zwanger garpjes, en dan krijg ik het idee dat zodra mensen gejongd hebben alleen nog maar aan baby's enzo kunnen denken en dan wil ik niet meerquote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, maar laat mij ook eens iemand plagen
Niets van aantrekkenquote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar jullie doen het altijd met zwanger garpjes, en dan krijg ik het idee dat zodra mensen gejongd hebben alleen nog maar aan baby's enzo kunnen denken en dan wil ik niet meer
quote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niets van aantrekken
Maar speciaal voor jou zal ik proberen voorlopig geen zwangerschap grapjes te maken.
Gijs was gisteren erg boos op mij toen ik het soort engelenhaar uit zijn aars trok. Vanmorgen stak er geen gek iets meer uit zijn kontquote:
Niet zwanger?quote:
Gijs was gisteren erg boos op mij toen ik het soort engelenhaar uit zijn aars trok. Ik gooide hem op de bank toen hij al zijn nagels in mijn armen en handen zette, daarna liep hij wat mank maar dat was ook zo weer over. Vanmorgen stak er geen gek iets meer uit zijn kontquote:
kerstslingers icm katten schijnt een echte no-go te zijn. Ze vreten het op maar kunnen er dus wel aan kapot gaan. En dan letterlijk kapotquote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gijs was gisteren erg boos op mij toen ik het soort engelenhaar uit zijn aars trok. Vanmorgen stak er geen gek iets meer uit zijn kont
je valt in herhalingsquote:Op maandag 21 december 2009 16:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gijs was gisteren erg boos op mij toen ik het soort engelenhaar uit zijn aars trok. Ik gooide hem op de bank toen hij al zijn nagels in mijn armen en handen zette, daarna liep hij wat mank maar dat was ook zo weer over. Vanmorgen stak er geen gek iets meer uit zijn kont
Bij ons dus ook niet meer, ik heb gisteravond al die zooi uit de nepboom gehaald.quote:Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kerstslingers icm katten schijnt een echte no-go te zijn. Ze vreten het op maar kunnen er dus wel aan kapot gaan. En dan letterlijk kapotBij mij komen ze er iig niet meer in sinds ik Noortje 2 jaar terug binnen een half uur na het decoreren op een slinger zag kauwen
toch moet ik wel lachen bij he idee dat je echt zo'n sliert uit de aars van je kat trektquote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij ons dus ook niet meer, ik heb gisteravond al die zooi uit de nepboom gehaald.
Dat wel, maar moest het voorzichtig doen want die zooi kan zijn darmen kapot snijden.quote:Op maandag 21 december 2009 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch moet ik wel lachen bij he idee dat je echt zo'n sliert uit de aars van je kat trekt![]()
ja, kutspul is hetquote:Op maandag 21 december 2009 17:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat wel, maar moest het voorzichtig doen want die zooi kan zijn darmen kapot snijden.
aarsspul dusquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 17:30 schreef ArTiC het volgende:
de sneeuw gaat over west en midden brabant, niet over het oosten
Warme maaltijd is allang geleden genuttigd (rond 17:00 uur).quote:Op maandag 21 december 2009 19:05 schreef -moppie- het volgende:
als toetje of wordt er aan de warme maaltijd gewerkt?
Dat klopt, en dan neem ik een toetje zoals appelmoes o.i.d.quote:Op maandag 21 december 2009 19:31 schreef -moppie- het volgende:
Zo vroeg al Juup?! Dan heb je om 21.00 uur toch weer honger!
Op de broccoli na lijkt het mij wel lekker. Ik lust wel broccoli maar ben er geen fan van.quote:Op maandag 21 december 2009 19:35 schreef -moppie- het volgende:
Ik moet nog beginnen maar ik weet niet precies hoe laat Colt thuis is.
aardappelen, broccoli en een rundervink.
lama, ik eet wel eldersquote:Op maandag 21 december 2009 19:35 schreef -moppie- het volgende:
Ik moet nog beginnen maar ik weet niet precies hoe laat Colt thuis is.
aardappelen, broccoli en een rundervink.
ik was likequote:
Je had jezelf niet meer in de hand.quote:Op maandag 21 december 2009 20:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik was likeen toen dacht ik
en toen ineens
en toen deed ik het
Pas maar op met al die hormonsters daarquote:Op maandag 21 december 2009 20:14 schreef FUFR het volgende:
en een geintje moet kunnen, stelletje zwangeren daarzo.
Zonde voor die paal. En hoe weet jij dat?quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Oja, reaal heeft een lantarenpaal ontworteld.
Moment.quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zonde voor die paal. En hoe weet jij dat?
laat me raden....hij dacht dat ie de drift king was omdat er sneeuw ligt...hoe voorspelbaarquote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Oja, reaal heeft een lantarenpaal ontworteld.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat me raden....hij dacht dat ie de drift king was omdat er sneeuw ligt...hoe voorspelbaar
Nu dusquote:Op maandag 21 december 2009 19:31 schreef -moppie- het volgende:
Zo vroeg al Juup?! Dan heb je om 21.00 uur toch weer honger!
die paal hield zich niet aan zijn verkeersregels dus moestie em een lesje lerenquote:Op maandag 21 december 2009 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat me raden....hij dacht dat ie de drift king was omdat er sneeuw ligt...hoe voorspelbaar
quote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
die paal hield zich niet aan zijn verkeersregels dus moestie em een lesje leren
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:05 schreef r8ality het volgende:
Ik heb net een lantaarnpaal ontworteld.
In een auto op jawel, zomerbanden.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef r8ality het volgende:
Was op een prive parkeerterrein. Een zeker aantal winkels daar verdient al genoeg.
Eens, daar is het topic te serieus voor vind ik.quote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben het wel met moppie eens, die opmerking van fufr in oud kan écht niet
en zich ondertussen wel boos maken om mensen met zomerbandenquote:Op maandag 21 december 2009 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Wel doorgereden zeker zonder de aanrijding aan te geven bij de politie?
[..]
Dat mens moet niet zo zielig doen. Het is was een prima opmerking. Mensen met baby's lullen vaak alleen nog maar in hun straatje.quote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben het wel met moppie eens, die opmerking van fufr in oud kan écht niet
wat een gelul. Die dame met die echo probeert al jaren zwanger te worden en komt trots haar echo laten zien, dan is zo'n opmerking gewoon dom en laf. Voor getroll blijf je maar lekker in ONZ, maar serieuze topics gaan verkrachten waar je niet thuis hoort omdat het toevallig in je AT staat doe je niet. Just my 2 cents.quote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat mens moet niet zo zielig doen. Het is was een prima opmerking. Mensen met baby's lullen vaak alleen nog maar in hun straatje.
Ach, dan nog moet je de humor ervan in kunnen zien.quote:Op maandag 21 december 2009 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een gelul. Die dame met die echo probeert al jaren zwanger te worden en komt trots haar echo laten zien, dan is zo'n opmerking gewoon dom en laf. Voor getroll blijf je maar lekker in ONZ, maar serieuze topics gaan verkrachten waar je niet thuis hoort omdat het toevallig in je AT staat doe je niet. Just my 2 cents.
nee, na 8 weken ziet het er idd nog uit als een kikkervis. Dan nog.quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ach, dan nog moet je de humor ervan in kunnen zien.
-edit- ik zie geen kind op de echo pic.![]()
Of sneeuw.quote:Op maandag 21 december 2009 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, na 8 weken ziet het er idd nog uit als een kikkervis. Dan nog.
de laatste post die je quote is wel zo gigantisch dom. ongelooflijk. hoe kan je een domme actie met die reden recht lullenquote:Op maandag 21 december 2009 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Wel doorgereden zeker zonder de aanrijding aan te geven bij de politie?
[..]
FUFR?quote:
sterktequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
* zichzelf weer bij elkaar veegt en gaat fietsen![]()
tnx. Niet dat ze het zouden merken trouwensquote:
zo ga ik me vergissen in reeks hequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:14 schreef Ang3l het volgende:
Zeg hou 's op met die fohns! Als dit smelten zo doorgaat hebben we niet de eerste witte kerst sinds 1981!!
had 3 afspraken eigenlijk in de randstad...laat ze ff afbellen nuquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnx. Niet dat ze het zouden merken trouwensjij nog thuis vandaag of moest je de weg op?
quote:
weet ik...ik zit hier al vanaf topic 1quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oeps.
Maar ik heb hier al eens een (klein) tijdje gezeten hoor
roddels over jou?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, net weer een lading verse roddels mogen ontvangen waar je u tegen zegt!
Motivatiecurve:
[ afbeelding ]
Oh, maar dan kun je toch leuk mee doen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee joh, over het capabele leidinggeven van de manager
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, maar dan kun je toch leuk mee doen?
Psies. beetje humor moet kunnen, iedere smurf snapt dat het een geintje is.quote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat mens moet niet zo zielig doen. Het is was een prima opmerking. Mensen met baby's lullen vaak alleen nog maar in hun straatje.
Je discrimineert SQ, je stelt nu dat ik als dikbuikige (!) ouder daar niets heb te zoeken.quote:Op maandag 21 december 2009 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een gelul. Die dame met die echo probeert al jaren zwanger te worden en komt trots haar echo laten zien, dan is zo'n opmerking gewoon dom en laf. Voor getroll blijf je maar lekker in ONZ, maar serieuze topics gaan verkrachten waar je niet thuis hoort omdat het toevallig in je AT staat doe je niet. Just my 2 cents.
ijsvrij!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:06 schreef Inu het volgende:
IT kan me geen toegang geven tot de mail, want diegene die dat kan is op vakantieEn alle mails doorsturen naar mn eigen adres vond ze ook wat lastig, want dan zou ze in moeten loggen op mijn naam... dus...
Volgens P&O is het dan verlofuren opnemenquote:
ijsvrij als het dooit....quote:
Je hebt daar niks te zoeken, je komt daar nooit, je kent die mensen niet en dus had je best heel makkelijk niks kunnen zeggen. Mijn standpunt blijft hetzelfde en verder heb ik weinig behoefte om er iets over te zeggen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:09 schreef FUFR het volgende:
doe niet net of je de eerste bent die zwanger is. dat gebeurt al duizenden jaren.
Als je dan een echo plaatst die er uit ziet als een buienradar drop ik een opmerking. hij was niet eens kwetsend
Does PM!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, net weer een lading verse roddels mogen ontvangen waar je u tegen zegt!
Motivatiecurve:
[ afbeelding ]
ja, ik heb er nog last van in mijn rugquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:14 schreef -moppie- het volgende:
Al op de slee gezeten FUFR?
BB, als je vergelijken wil doe dat dan op zn minst enigszins gerelateerd. het gaat hier niet om kanker, het gaat hier om een zwangerige echo en de vergelijking met buienradar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Does PM!.
Overigens is het redelijk irritant als buitenstaanders ineens met semi grappige posts inbreken in een slowchat.
Helemaal als het bijzonder ongepast is. En dan kan je wel gaan mekkeren dat een grapje moet kunnen, maar als *insert willekeurige user uit het ehv topic* kanker blijkt te hebben en er komt een joligerd met een kankerkachel grap binnenvallen is dat gewoon bijzonder lomp/dom en absoluut niet lollig.
Je moet ook een houten hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:20 schreef FUFR het volgende:
ze wilde toch liever de houten, opvouwbare slee ipv een plastieke.
Tuurlijk waren die 2x zo duur.
Het gaat schijnbaar om iemand die veel moeite had om zwanger te geraken en hartstikke blij was dat het eindelijk gelukt was. Kortom, net zo pijnlijk als er een lompe lul aan komt met een lollige opmerking in een incrowd groepje waar dergelijke posts sowieso door niemand niet gewaardeerd worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
BB, als je vergelijken wil doe dat dan op zn minst enigszins gerelateerd. het gaat hier niet om kanker, het gaat hier om een zwangerige echo en de vergelijking met buienradar.
jouw vergelijking raakt kant noch wal.
Laf hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:23 schreef FUFR het volgende:
verder ben ik wel klaar met jullie hypocrisie
Hier mag je trollen wat je wil hoor, van mij. Daarvoor zitten we in ONZquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:23 schreef FUFR het volgende:
verder ben ik wel klaar met jullie hypocrisie
nee, en met dat ding helemaal niet, op de houten slee kon ik ook ff een keer van de heuvel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je moet ook een houten hebben.
Vroeger knalden wij vanaf een heuveltje het ijs op, dat overleef je niet met een plastieke
jeetje, we weten jouw mening nu welquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het gaat schijnbaar om iemand die veel moeite had om zwanger te geraken en hartstikke blij was dat het eindelijk gelukt was. Kortom, net zo pijnlijk als er een lompe lul aan komt met een lollige opmerking in een incrowd groepje waar dergelijke posts sowieso door niemand niet gewaardeerd worden.
je kunt van mij niet verwachten, zoals ik van jou ook niet verwacht, dat ik me er ff helemaal inlees.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het gaat schijnbaar om iemand die veel moeite had om zwanger te geraken en hartstikke blij was dat het eindelijk gelukt was. Kortom, net zo pijnlijk als er een lompe lul aan komt met een lollige opmerking in een incrowd groepje waar dergelijke posts sowieso door niemand niet gewaardeerd worden.
flauwquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, en met dat ding helemaal niet, op de houten slee kon ik ook ff een keer van de heuvel.
en nee, de opname blijft op mij aaifoon.
quote:Schilder Hoofddorp
BB Schilder- & klein timmerwerk Tot 20% korting binnen schilderwerk
www.bbschilderwerken.nl
denk aan sleedeel en zitdeel wat in elkaar kan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
een opvouwbare slee? Die ken ik niet!
vijfenzestig euro.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
een opvouwbare slee? Die ken ik niet!
klopt, maar wel dat je gewoon je mond houdt als je niet weet wara het over gaatquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
je kunt van mij niet verwachten, zoals ik van jou ook niet verwacht, dat ik me er ff helemaal inlees.
jij mag m wel zien natuurljkquote:
that would be yours, JWZ.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, maar wel dat je gewoon je mond houdt als je niet weet wara het over gaat
Maar ik zal er over ophouden voor er boloed gaat vloeien
Als je deze opmerking nu tegen mij had gegooid had ik het nog gesnapt, ik ben volgens mij degene die al uren doorzaagt hieroverquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jeetje, we weten jouw mening nu wel![]()
en luister BB, jouw mening hoeft niet altijd hetzelfde te zijn als de mening van anderen.
Daarom kan je beter wegblijven van slowchats als je er alleen een onliner wil gaan dumpenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jeetje, we weten jouw mening nu wel![]()
en luister BB, jouw mening hoeft niet altijd hetzelfde te zijn als de mening van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |