hoezo? vind het wel leuk/gezellig enzoquote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
haal dat @#$@#$$ smsbalkje uit beeld!
Nee, man. Dat matcht soms zo goed met de beeldenquote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
haal dat @#$@#$$ smsbalkje uit beeld!
Nee is een actie van de afsplitsing van VBL.quote:Op maandag 21 december 2009 13:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Bedrag, overboeken? Mis ik iets waar ik evt aan zou kunnen bijdragen? (cq een fok! actie?)
Geen ideequote:
Ze modereren die berichten ook niet, daar hebben ze de mensen niet voor.quote:Op maandag 21 december 2009 13:14 schreef muiterij het volgende:
Soms wordt er ook reclame gemaakt via sms balk, kwam net een vishandel uit meppel voorbij.
Nee, maar volgens mij is Weezer welquote:
He did something to herquote:Op maandag 21 december 2009 13:15 schreef djkoelkast het volgende:
Annemieke kwam zowat klaar bij het horen van de naam Paul Weller
Deze niet trouwens, is een actie van mijn werk. Hebben een veiling gehad met gesigneerde producten door oa Racoon, Blof, Ferry Corsten, Jan Smit, Mental Theo.quote:Op maandag 21 december 2009 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee is een actie van de afsplitsing van VBL.
Vreemd dat allebei mijn smsjes dan niet doorgekomen zijnquote:Op maandag 21 december 2009 13:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze modereren die berichten ook niet, daar hebben ze de mensen niet voor.
Het enige wat als filter wordt gebruikt is een lijst met verboden woorden, zoals 'hyves'.
oke, otf, ik dacht het eerste aan vblforumquote:Op maandag 21 december 2009 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze niet trouwens, is een actie van mijn werk. Hebben een veiling gehad met gesigneerde producten door oa Racoon, Blof, Ferry Corsten, Jan Smit, Mental Theo.
Ik heb mijn eigen SMS-jes eigenlijk alleen het eerste jaar gezien, laatste jaren zie ik ze nooit meerquote:Op maandag 21 december 2009 13:17 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Vreemd dat allebei mijn smsjes dan niet doorgekomen zijn
quote:
De mijne ook niet, en het waren nog wel groetjes aan FOK!quote:Op maandag 21 december 2009 13:17 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Vreemd dat allebei mijn smsjes dan niet doorgekomen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |