quote:
Al was het maar omdat een slipcursus vet isquote:Op maandag 21 december 2009 13:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik denk dat de rijschooleigenaren hun auto's graag heel willen houden.Al ben ik wel voor verplicht een middag slipcursus bij het rijbewijs.
quote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die SMS past er leuk bij
ik zou doen wat zeker is, met de mededeling dat het nog meer gaat worden. Goede actie trouwensquote:Op maandag 21 december 2009 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een praktische vraag. Wij gaan een cheque aanbieden, maar hebben het volledige bedrag niet binnen waarschijnlijk als we de cheque gaan aanbieden. Hoe werkt dat precies?
Inderdaad jaquote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die SMS past er leuk bij
Het bedrag is zeker. Alleen zal woensdag nog niet iedereen het bedrag overgeboekt hebben, die dag gaan we de cheque aanbieden.quote:Op maandag 21 december 2009 13:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou doen wat zeker is, met de mededeling dat het nog meer gaat worden. Goede actie trouwens
Dan zitten ze nu met een gasbrander bij de betreffende kabel, om de sneeuw er af te krijgenquote:
En als dan straks alles uit valt hebben ze die gasbrander er te lang op laten staan?quote:Op maandag 21 december 2009 13:06 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan zitten ze nu met een gasbrander bij de betreffende kabel, om de sneeuw er af te krijgen
En dan kunnen we niks meer zien en horenquote:Op maandag 21 december 2009 13:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En als dan straks alles uit valt hebben ze die gasbrander er te lang op laten staan?
Dat moet niet nodig zijn, als Gerard maar genoeg Hete Hits draaitquote:Op maandag 21 december 2009 13:06 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan zitten ze nu met een gasbrander bij de betreffende kabel, om de sneeuw er af te krijgen
Ohh ja, dat kan ook nog!quote:Op maandag 21 december 2009 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat moet niet nodig zijn, als Gerard maar genoeg Hete Hits draait
Inderdaadquote:Op maandag 21 december 2009 13:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En als dan straks alles uit valt hebben ze die gasbrander er te lang op laten staan?
ow, gisteren was er ook een groep die het nog gingen overmaken dus dat lijkt me geen probleem.quote:Op maandag 21 december 2009 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het bedrag is zeker. Alleen zal woensdag nog niet iedereen het bedrag overgeboekt hebben, die dag gaan we de cheque aanbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |