Ouwe viespeuk is het. Beetje naar de plasgeitebreier gaanquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ouwe viespeuk is het. Beetje naar de plasgeitebreier gaan.
quote:
Oh ja de plasgeitebreier, die was ik vergeten. O.k. dan is hij een klein beetje een viespeukquote:Op maandag 21 december 2009 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ouwe viespeuk is het. Beetje naar de plasgeitebreier gaan.
Volgens mij kun je het gewoon toezeggen en later overmakenquote:Op maandag 21 december 2009 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een praktische vraag. Wij gaan een cheque aanbieden, maar hebben het volledige bedrag niet binnen waarschijnlijk als we de cheque gaan aanbieden. Hoe werkt dat precies?
quote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die SMS past er leuk bij
Die sms doet het hem inderdaadquote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die SMS past er leuk bij
quote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die SMS past er leuk bij
Geen idee, maar het lijkt me dat het prima is als je het naderhand overmaakt als je je gegegevens erbij achter laat.quote:Op maandag 21 december 2009 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een praktische vraag. Wij gaan een cheque aanbieden, maar hebben het volledige bedrag niet binnen waarschijnlijk als we de cheque gaan aanbieden. Hoe werkt dat precies?
Hehequote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die SMS past er leuk bij
Ik moest in de sneeuw afrijdenquote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Rijscholen geven geen les. Juist nu kun je mensen echt leren autorijden.
Ik heb er anders nog wel een aantal zien rijden vanmorgen.quote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
De instructeurs kunnen niet op hun werk komenquote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Lol, ik denk dat de rijschooleigenaren hun auto's graag heel willen houden.quote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |