Succesquote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga eens proberen in Nieuwegein te komen, ciao!
57quote:Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En stream weer terug gelukkig.
Hoeveel SR topiques zijn er al doorheen gegaan eigenlijk?
Komt door de uitzending op Nederland 1. Daar is op het hele uur het NOS Journaal te zien.quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef T3hTommay het volgende:
Beginnen die baggerupdates nou echt serieus iedere keer om kwart voor het hele uur? Zoja, welke halve gare bedankt dat
Ik ga het dan ook nog maar eens een keer proberen.. Kunnen jullie even opletten?quote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Kheb nogal veel beltegoed dat op moet/mag
Gaat nog spannend worden dan, want zowel op de weg als op het spoor is het volgens mij niet te doenquote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, NOS Headlines gaat een race houden naar Groningen. Headlines pakt de trein, en Journaal op 3 de auto.
Is ieder jaar zo helaas.quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef T3hTommay het volgende:
Beginnen die baggerupdates nou echt serieus iedere keer om kwart voor het hele uur? Zoja, welke halve gare bedankt dat
Ik ga oplettenquote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ga het dan ook nog maar eens een keer proberen.. Kunnen jullie even opletten?
Jammer dat er niemand op de sneeuwscooter gaatquote:Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Gaat nog spannend worden dan, want zowel op de weg als op het spoor is het volgens mij niet te doen
Goooo Headlinesquote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, NOS Headlines gaat een race houden naar Groningen. Headlines pakt de trein, en Journaal op 3 de auto.
Echt? Waarom in vredesnaamquote:Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is ieder jaar zo helaas.
Succes met de reis.quote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga eens proberen in Nieuwegein te komen, ciao!
Bij mij zat er tussen het sturen en op TV verschijnen precies 10 minuten.quote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ga het dan ook nog maar eens een keer proberen.. Kunnen jullie even opletten?
Ik denk niet dat hij erdoor gaat komen, denk niet eens dat ze hem gaan ontvangen net als eerderquote:
beetje triest.quote:Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij erdoor gaat komen, denk niet eens dat ze hem gaan ontvangen net als eerder![]()
Stompetljesquote:Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als hij stompeltjes laat staan nog meer sexy voor een man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |