Niet nodig gehad omdat alles met een bezem al weg was, maar heb hem wel nogquote:Op maandag 21 december 2009 11:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Niemand is er toch op voorbereid? Het hele land ligt platBen bijvoorbeeld benieuwd hoeveel mensen nog een sneeuwschuiver hebben thuis
quote:Op maandag 21 december 2009 11:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Dank
Briggy, ik zag je smsje wel
Niet fietsen is de oplossingquote:Op maandag 21 december 2009 11:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt.
Van die mensen die de sneeuw van hun stoep het fietspad op schuiven zijn ook zo handig.
Tot morgne, sterktequote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga eens proberen in Utrecht te komen, ciao!
De 101-stream doet het hier i.i.g. weerquote:
Bij mij ookquote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef Briggy het volgende:
[..]
De 101-stream doet het hier i.i.g. weer
Succesquote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga eens proberen in Utrecht te komen, ciao!
Noem er eens een paar waar het leven wel doorgaat, heel noord europa ligt plat.quote:Op maandag 21 december 2009 11:55 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Inderdaad, in veel landen sneeuwt het veel meer dan in Nederland en daar gaat het normale leven gewoon door, hier is het altijd gezeik.
In de herfst liggen er bladeren op het spoor, nu ligt er sneeuw, en in de zomer smelt het spoort.
stuk of 60quote:Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En stream weer terug gelukkig.
Hoeveel SR topiques zijn er al doorheen gegaan eigenlijk?
Het ziet er idd vrij ranzig uit af en toequote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Die sapjes worden volgens mij ook met de dag ranziger trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |