SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan VEGANISTEN EN VEGETARIERS.
Ze stellen zich alleen maar aan.
Vlees is toch goed voor je?![]()
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
ik hou neit van scheldenquote:
veel plezier met je bleke ingevallen koppiequote:
quote:Op maandag 21 december 2009 09:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Vleeskutjes zijn wel lekker, ja.
Kijk, jij begrijpt mequote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
veel plezier met je bleke ingevallen koppie.
Volgens mij scheld hij helemaal niet, hij versterkt zijn argument er iets mee maar hij zegt niet. Vega's zijn een stelletje teringlijers.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 09:53 schreef Kakpizza het volgende:
Ik heb echt zo'nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan VEGANISTEN EN VEGETARIERS.
Ze stellen zich alleen maar aan.
Vlees is toch goed voor je?![]()
als je leren schoenen draagt kun je ook vlees eten!
Ein Zwei POLIZEI!!1!!!Nomnom!!!Nom!!11!Einz!
Als je snoep, spekjes en drop eet kun je ook vlees eten.quote:Op maandag 21 december 2009 10:04 schreef OmNomNom het volgende:
[..]
als je leren schoenen draagt kun je ook vlees eten!
Wie zegt dat ze dat eten?quote:Op maandag 21 december 2009 10:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je snoep, spekjes en drop eet kun je ook vlees eten.
Gelatine is gemaakt van dierlijke (meestal varkens)botten.
Dus. Stelletje hypocrieten zijn die vega's zeg!
en wat te denken van makeup etc. Daar zal ook menig konijntje mee zijn versierd voordat het op de markt kwam..quote:Op maandag 21 december 2009 10:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je snoep, spekjes en drop eet kun je ook vlees eten.
Gelatine is gemaakt van dierlijke (meestal varkens)botten.
Dus. Stelletje hypocrieten zijn die vega's zeg!
veel plezier met je kale bleke ingevallen koppiequote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
veel plezier met je bleke ingevallen koppie.
Ik heb eerder het idee dat TS probeert te verduidelijken hoe godsgruwelijk irritant die vegetariėrs/veganisten kunnen zijn omdat ZIJ meestal de zeikerds zijn en de omnivore medemensch voor hypocriet uitmaken.quote:Op maandag 21 december 2009 10:13 schreef omapietje het volgende:
Wat kan jou het bommen wat iemand eet of ben je zo'n hokjes duwer die iedereen en alles wat van de norm afwijkt ridiculiseert.
Trek je toch niet zoveel van een ander aan en ga gewoon lekker leven vent !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |