Ik wel, kijk hoe ze d'r uit ziet.quote:Op maandag 21 december 2009 09:51 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap niet dat je klacht over haar gaat en niet over die vieze bekrompen gereformeerde
Waarom zou je dat in godsnaam willen?quote:Op maandag 21 december 2009 09:53 schreef NoShitSherlock het volgende:
Is dit online terug te kijken?
jaquote:Op maandag 21 december 2009 09:53 schreef NoShitSherlock het volgende:
Is dit online terug te kijken?
Maria ziet er wel stukken beter uit.quote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef daReaper het volgende:
Ze was hartstikke lief hoor. Beter dan die arrogante refosnol
Als je lief bent zie je er niet zo uit.quote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef daReaper het volgende:
Ze was hartstikke lief hoor. Beter dan die arrogante refosnol
quote:Op maandag 21 december 2009 10:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maria ziet er wel stukken beter uit.![]()
[ afbeelding ]
Zeg TS, waarom weet je al die namen?quote:Op maandag 21 december 2009 10:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dan even op uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 21 december 2009 10:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je lief bent zie je er niet zo uit.
quote:Op maandag 21 december 2009 09:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Gisteren zat ik Puberruil te kijken. Normaal vind ik dit wel een leuk programma. Maar gisteren niet. Er deed zo'n lelijk gedrocht mee. Bah, wat is zei lelijk. Toen ik haar zag ben ik ook meteen gaan zappen. Gatver.
Alex:
[ afbeelding ]
Klacht: lelijk meisje bij Puberruil.
Die zijn goed in kinderen baren.quote:Op maandag 21 december 2009 10:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi haar.quote:Op maandag 21 december 2009 10:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |