Want anders heb je geen gewillig object meer voor je lusten?quote:Op maandag 21 december 2009 09:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Die geiten mogen niet dood. geitjes zijn leuke dieren!
Fuck that!
Zeg, ben jij helemaal besodemieterd!?quote:
Ik hoop dat je snel sterft, lelijk stukje poep.quote:Op maandag 21 december 2009 09:35 schreef Rekkie het volgende:
Want anders heb je geen gewillig object meer voor je lusten?
Lol at UIquote:Op maandag 21 december 2009 09:50 schreef AdvancedPower het volgende:
We nemen jou in plaats van de geiten?
Oh, dat vind jij wel lachen.quote:
Volksgezondheid>dierenwelzijn.quote:Op maandag 21 december 2009 10:01 schreef Jahr00n het volgende:
Welke mongool heeft het besluit gemaakt? Beter dat ze die ook even omleggen.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 december 2009 09:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Die geiten mogen niet dood. geitjes zijn leuke dieren!
Fuck that!
Welja, laten we ook alle baby's doodmaken.quote:Op maandag 21 december 2009 10:22 schreef bambino het volgende:
Klinkt misschien hard, maar er komen vanzelf nieuwe.
Komt ervan als je zo onnatuurlijk veel dieren gaat ophopen bij elkaar ze bizar eten als voeding geeft en ze ook nog gaat volspuiten met anti-biotcia.quote:Op maandag 21 december 2009 10:32 schreef Nikmans het volgende:
Wat is dat eigenlijk de afgelopen paar jaar met al die ziekten, waardoor er ieder jaar tienduizenden dieren worden omgelegd? Eerst BSE, dan MKZ, vogelgriep, varkenspest en nu weer dit.
Erg he.quote:Op maandag 21 december 2009 10:32 schreef Nikmans het volgende:
Wat is dat eigenlijk de afgelopen paar jaar met al die ziekten, waardoor er ieder jaar tienduizenden dieren worden omgelegd? Eerst BSE, dan MKZ, vogelgriep, varkenspest en nu weer dit.
Ik vind persoonljk mensen meer waard als dieren, als jij jezelf net zo veel waard vind als een dier, dat is jou probleemquote:Op maandag 21 december 2009 10:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Welja, laten we ook alle baby's doodmaken.Mensen blijven toch wel neuken dus er komen vanzelf weer nieuwe.
Haha, mensen zijn minder waard.quote:Op maandag 21 december 2009 10:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vind persoonljk mensen meer waard als dieren, als jij jezelf net zo veel waard vind als een dier, dat is jou probleem
quote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Oh, dat vind jij wel lachen.
Dat ze gewoon effe 30k aan Geiten om gaan leggen.
Dat vind jij dus wel geinig, lelijke strontporem.
Ik hoop dat de pleuris uitbreekt in jouw leven.
Ik vind een dier soms meer waard dan een mens ja.quote:Op maandag 21 december 2009 10:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vind persoonljk mensen meer waard als dieren, als jij jezelf net zo veel waard vind als een dier, dat is jou probleem
Juustemquote:Op maandag 21 december 2009 10:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, mensen zijn minder waard.![]()
Dieren leven in vrede en harmonie en maken elkaars soort niet af.![]()
Wij domme mensen doen dat wel.
Hey, jij bent hier degene die giftig, fel en agressief is.quote:Op maandag 21 december 2009 10:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mensen maken alles en iedereen af, ook als het niet nodig is. Wij doden zelfs voor de lol.
Waarom kan ik niet in jouw fotoboek reagerenquote:Op maandag 21 december 2009 10:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mensen maken alles en iedereen af, ook als het niet nodig is. Wij doden zelfs voor de lol.
Oja.quote:Op maandag 21 december 2009 10:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hey, jij bent hier degene die giftig, fel en agressief is.
Moet ik 'm voor je opendoen?quote:Op maandag 21 december 2009 10:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet in jouw fotoboek reageren
Nu heb ik in mijn eigen fotoboek gereageerdquote:Op maandag 21 december 2009 10:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet ik 'm voor je opendoen?
Ik zag het.quote:Op maandag 21 december 2009 10:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu heb ik in mijn eigen fotoboek gereageerd
quote:Op maandag 21 december 2009 11:00 schreef RickoKun het volgende:
ik haat blanke rappers die denken tupac te zijn
Ja reageer is op dat stukje over de Q-koorts.quote:
Wie is reageer en waarom is hij op?quote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja reageer is op dat stukje over de Q-koorts.
We kunnen wel hele leuke sprookjes vertellen over schattige dieren die in harmonie met elkaar leven. (en elkaar opvreten enzo)
Maar de realiteit is eenmaal anders.
Wat moet ik daar op reageren.quote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja reageer is op dat stukje over de Q-koorts.
We kunnen wel hele leuke sprookjes vertellen over schattige dieren die in harmonie met elkaar leven. (en elkaar opvreten enzo)
Maar de realiteit is eenmaal anders.
maar je begrijpt niet waarom het gebeurd? En zou jij het niet doen als je de minister was?quote:Op maandag 21 december 2009 11:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat moet ik daar op reageren.Het is gewoon verschrikkelijk. En zoals net al werd aangehaald, het is de laatste tijd wel raak met massale ruimingen van diersoorten.
Dat is de consequentie van de manier waarop we in Nederland de agrarische sector hebben ingericht, met veel intensieve veehouderij.quote:Op maandag 21 december 2009 11:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
... massale ruimingen van diersoorten.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie is reageer en waarom is hij op?
En als we dat nou eens van Twente zeggen he!quote:Op maandag 21 december 2009 10:22 schreef bambino het volgende:
Klinkt misschien hard, maar er komen vanzelf nieuwe.
Er is nu eenmaal die ziekte geconstateerd.
Ik zou zeggen controleer ze stuk voor stuk
resultaat ziek = spuit
resultaat gezond = quarantaine
Helaas is dit te duur dus wordt alles over 1 kam geschoren. Maar goed, better safe then sorry is ook een manier van opvatting.
Ik weet waarom het gebeurt. Maar begrijpen? Dat is een andere zaak.quote:Op maandag 21 december 2009 11:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
maar je begrijpt niet waarom het gebeurd? En zou jij het niet doen als je de minister was?
Hallo, ik woon ook in twente.quote:Op maandag 21 december 2009 11:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En als we dat nou eens van Twente zeggen he!![]()
Niet doen is veel erger.quote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet waarom het gebeurt. Maar begrijpen? Dat is een andere zaak.
Die mensen worden gedwongen dat te doenquote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik vind een dier soms meer waard dan een mens ja.Denk aan zeehondenknuppelaars, Spanjaarden met hun stierenvechten en ga zo maar door. Dat sooort onmensen verdient geen leven.
Haiquote:Op maandag 21 december 2009 11:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hallo, ik woon ook in twente.
Nogmaals worden dieren vergelijkt met mensen, zie mijn andere reply op pagina 1.quote:Op maandag 21 december 2009 11:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En als we dat nou eens van Twente zeggen he!![]()
Misschien heb ik wel een andere kijk op Twentenarenquote:Op maandag 21 december 2009 11:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Nogmaals worden dieren vergelijkt met mensen, zie mijn andere reply op pagina 1.
Om toch maar ff iets duidelijker te maken, van mij hoeven die beesten niet dood.
Maar ik hoef ook geen stukkie vlees met een of andere ziekte op me bord
Misschien kijk jij niet verder dan je neus lang isquote:Op maandag 21 december 2009 11:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een andere kijk op Twentenaren
quote:Op maandag 21 december 2009 11:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een andere kijk op Twentenaren
Misschien zit je in KLBquote:Op maandag 21 december 2009 11:33 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Misschien kijk jij niet verder dan je neus lang is
Ben er ook nie geboren maar wel opgegroeidquote:
Ik ook niet, maar moet er zo nog wel heenquote:Op maandag 21 december 2009 11:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Ben er ook nie geboren maar wel opgegroeid
yepsquote:Op maandag 21 december 2009 09:40 schreef Xenomaniac het volgende:
Geiten zijn leuk!
(en aardig bovendien)
Ik heb 10 jaar geleden en tjoepie land gekocht met bijbhegorende grond.quote:Op maandag 21 december 2009 18:40 schreef RickoKun het volgende:
en dan vertrappelen ze je totdat el chupacabra eraan komt en al die verdomde schijtgeiten opvreet.
uhh...quote:Op maandag 21 december 2009 10:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Welja, laten we ook alle baby's doodmaken.Mensen blijven toch wel neuken dus er komen vanzelf weer nieuwe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |