Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven maar het komt er op neer dat ik stage loop bij een bedrijf wat zich bezig houdt met het maken van gidsen en ik ben deels verantwoordelijk voor de opmaak van die pagina's en ik maak ze ook.quote:
tfoe terugquote:Op maandag 21 december 2009 09:36 schreef Catch22- het volgende:
je loopt stage en schaart jezelf onder 'hardwerkende nederlanders'?
tfoe
Ik werk van 8 tot 5 ergens op een afgelegen industrieterrein anderhalf uur reizen van m'n huis vandaan met collega's die allemaal 50+ zijn.quote:
Daarom had ik er natuurlijk ook deze " dingetjes bij gezet.quote:Op maandag 21 december 2009 09:36 schreef Catch22- het volgende:
je loopt stage en schaart jezelf onder 'hardwerkende nederlanders'?
tfoe
Hoe krijg je het voor elkaar om zo lang vakantie te hebben?quote:Op maandag 21 december 2009 09:39 schreef Otis2.0 het volgende:
In februari zien ze me weer terug, nicqua!
Studeren. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Op maandag 21 december 2009 09:40 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om zo lang vakantie te hebben?
Daar kies je toch echt zelf voorquote:Op maandag 21 december 2009 09:37 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik werk van 8 tot 5 ergens op een afgelegen industrieterrein anderhalf uur reizen van m'n huis vandaan met collega's die allemaal 50+ zijn.
Zou jij niet klagen?
Oh, jij was laatst je brood vergeten ofzo!quote:Op maandag 21 december 2009 09:37 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik werk van 8 tot 5 ergens op een afgelegen industrieterrein anderhalf uur reizen van m'n huis vandaan met collega's die allemaal 50+ zijn.
Zou jij niet klagen?
Nee, ik had geen andere keus.quote:Op maandag 21 december 2009 09:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar kies je toch echt zelf voor
Scherp.quote:Op maandag 21 december 2009 09:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, jij was laatst je brood vergeten ofzo!
Eigen schuld.....quote:Op maandag 21 december 2009 09:45 schreef Beregd het volgende:
Ik heb zelfs geen verlof tussen kerst en nieuw!
en jullie nu!
En ik heb wel nog veel werk...
quote:Op maandag 21 december 2009 09:51 schreef wise het volgende:
juist relax, Minder druk op de weg en in het OV. Als het gros dalijk weer gaat werken/naar school moet, neem ik 2 a 3 weken vrij
Omdat je zelf te lui was om iets passends te vinden dusquote:Op maandag 21 december 2009 09:53 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Omdat ik deze stage moest aannemen van mijn studieloopbaanbegeleider.
En dan kon je niet zelf regelen dat je nu vrij bent?quote:Op maandag 21 december 2009 09:53 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Omdat ik deze stage moest aannemen van mijn studieloopbaanbegeleider.
quote:Op maandag 21 december 2009 09:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat je zelf te lui was om iets passends te vinden dus
Niet.quote:Op maandag 21 december 2009 10:01 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die wel hun best doen om een stage te vinden maar daar gewoon niet in slagen
Dat komt mij akelig bekend voor, en mijn collega / mede-klasgenoot zit nu in Parijsquote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Als je werk te doen hebt, inderdaad.
Ik zit hier compleet nutteloos te wezen.
quote:Op maandag 21 december 2009 10:24 schreef Catch22- het volgende:
je mag blij zijn dat iemand zo'n halve gare emo aan wil nemen.
Ik ben je zeer dankbaar.quote:Op maandag 21 december 2009 09:29 schreef Tacobell het volgende:
Een hoop mensen zijn deze week al vrij en kunnen lekker genieten van hun kerstvakantie behalve wij, de 'hardwerkende' Nederlanders.
Klacht: Iedereen heeft kerstvakantie behalve ik terwijl het kantoor zo goed als leeg is en ik eigenlijk helemaal geen werk meer te doen heb.
Oh dan is het dus vrijwilligquote:Op maandag 21 december 2009 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah vakantie. Ik mag lekker met kerst zelf werken.
Ik loop ook stage en heb ik principe ook geen vakantieuren. Maar na slim onderhandelen kan ik toch een weekje naar Egypte begin januariquote:Op maandag 21 december 2009 09:35 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven maar het komt er op neer dat ik stage loop bij een bedrijf wat zich bezig houdt met het maken van gidsen en ik ben deels verantwoordelijk voor de opmaak van die pagina's en ik maak ze ook.
Beter kan ik het niet uitleggen.
Je bent dan ook een nutteloos wezenquote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Als je werk te doen hebt, inderdaad.
Ik zit hier compleet nutteloos te wezen.
neequote:Op maandag 21 december 2009 09:46 schreef Misan het volgende:
[..]
als in: nooit vakantie want dat kost geld?
Werken is altijd vrijwillig tenzij taakstraf.quote:
Zeg dat ff tegen de prostituees in oostblok landenquote:Op maandag 21 december 2009 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Werken is altijd vrijwillig tenzij taakstraf.
Dus niet noemenswaardig dat je moet werken tijdens kerst.quote:Op maandag 21 december 2009 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Werken is altijd vrijwillig tenzij taakstraf.
Hoezo heb je geen vakantie-uren dan?quote:Op maandag 21 december 2009 10:39 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik loop ook stage en heb ik principe ook geen vakantieuren. Maar na slim onderhandelen kan ik toch een weekje naar Egypte begin januari
Dat is beleid hier, stagiars krijgen in principe geen vakantieuren. Maargoed daar was ik het dus niet mee eens en na wat onderhandelen met mijn stagebegeleider heb ik het toch voor elkaar gekregen.quote:Op maandag 21 december 2009 10:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen vakantie-uren dan?![]()
Want dat behoor je gewoon te hebben als stagiair, evenveel als een 'normale' medewerker.
Wat een bullshitquote:Op maandag 21 december 2009 11:03 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat is beleid hier, stagiars krijgen in principe geen vakantieuren. Maargoed daar was ik het dus niet mee eens en na wat onderhandelen met mijn stagebegeleider heb ik het toch voor elkaar gekregen.
Geld. Plus dat ik kerst niet erg interessant vindt.quote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus niet noemenswaardig dat je moet werken tijdens kerst.
Haha. Lekker voor je.quote:Op maandag 21 december 2009 11:03 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat is beleid hier, stagiars krijgen in principe geen vakantieuren. Maargoed daar was ik het dus niet mee eens en na wat onderhandelen met mijn stagebegeleider heb ik het toch voor elkaar gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |