Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven maar het komt er op neer dat ik stage loop bij een bedrijf wat zich bezig houdt met het maken van gidsen en ik ben deels verantwoordelijk voor de opmaak van die pagina's en ik maak ze ook.quote:
tfoe terugquote:Op maandag 21 december 2009 09:36 schreef Catch22- het volgende:
je loopt stage en schaart jezelf onder 'hardwerkende nederlanders'?
tfoe
Ik werk van 8 tot 5 ergens op een afgelegen industrieterrein anderhalf uur reizen van m'n huis vandaan met collega's die allemaal 50+ zijn.quote:
Daarom had ik er natuurlijk ook deze " dingetjes bij gezet.quote:Op maandag 21 december 2009 09:36 schreef Catch22- het volgende:
je loopt stage en schaart jezelf onder 'hardwerkende nederlanders'?
tfoe
Hoe krijg je het voor elkaar om zo lang vakantie te hebben?quote:Op maandag 21 december 2009 09:39 schreef Otis2.0 het volgende:
In februari zien ze me weer terug, nicqua!
Studeren. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Op maandag 21 december 2009 09:40 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om zo lang vakantie te hebben?
Daar kies je toch echt zelf voorquote:Op maandag 21 december 2009 09:37 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik werk van 8 tot 5 ergens op een afgelegen industrieterrein anderhalf uur reizen van m'n huis vandaan met collega's die allemaal 50+ zijn.
Zou jij niet klagen?
Oh, jij was laatst je brood vergeten ofzo!quote:Op maandag 21 december 2009 09:37 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik werk van 8 tot 5 ergens op een afgelegen industrieterrein anderhalf uur reizen van m'n huis vandaan met collega's die allemaal 50+ zijn.
Zou jij niet klagen?
Nee, ik had geen andere keus.quote:Op maandag 21 december 2009 09:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar kies je toch echt zelf voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |