abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 21 maart 2000 @ 18:47:00 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_254136

Waarom praat Bullent zo eng overdreven ABN?
Als hij spreekt spreekt hij altijd op een akelig nette rustige (zeg maar monotone) toon. Alsof hij ieder woord heeft gerepeteerd alsof hij nooit iets spontaan voort kan brengen.

Job/p tja hij is de anti-bullent, vreemd dat deze twee elkaar nog niet in de haren zijn gevlogen na al die tijd.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_254137
quote:
op 03-21-2000 om 06:47 PM schreef Cairon het volgende:

Waarom praat Bullent zo eng overdreven ABN?
Als hij spreekt spreekt hij altijd op een akelig nette rustige (zeg maar monotone) toon. Alsof hij ieder woord heeft gerepeteerd alsof hij nooit iets spontaan voort kan brengen.

Job/p tja hij is de anti-bullent, vreemd dat deze twee elkaar nog niet in de haren zijn gevlogen na al die tijd.


Tsjonge tsjonge...is het nou ook al verkeerd om algemeen beschaafd Nederlands te spreken? Vraag je liever af waarom sommige mensen zo overdreven moeten koketteren met hun plaatselijke accent.

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_254138
quote:
op 03-21-2000 om 06:47 PM schreef Cairon het volgende:

Waarom praat Bullent zo eng overdreven ABN?


Hij spreekt nou niet bepaald accentloos Nederlands. Maar wat geeft het, wat hij zegt is meestal geen onzin.

[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 21 Maart 2000).]

pi_254139
Het zou mij niet verbazen als Bullent na het BUSdrama in postbus 51 spotjes op zal duiken. En zeg nou zelluf, wie wil d'r nou niet aangifte doen bij B. Rustig en beleeft wordt je geholpen (maar je fiets krijg je d'r niet mee trug natuurlijk).
Je weet het vaak soms nooit

  dinsdag 21 maart 2000 @ 20:06:00 #5
215 misterDre
Paint it black!
pi_254140
Bullent praat zo rustig omdat hij dit geleerd heeft tijdens zijn opleiding als politieagent een conflict los je niet op met een stemverheffing dit gooit alleen maar meer olie op het vuur! (zie Seki)
  dinsdag 21 maart 2000 @ 22:12:00 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_254141
quote:
op 03-21-2000 om 07:19 PM schreef Ericsson het volgende:
Het zou mij niet verbazen als Bullent na het BUSdrama in postbus 51 spotjes op zal duiken.

Ja, zo'n spotje waarin Aziz het buro binnenkomt en roept: "Heppuht le-hew, woapes we-heg". Waarna Bul hem met een paar collega's compleet aftuigt.
Voice-over: "Wat jij hebt, is nodig op straat!"

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')