Inclusief bordje met tekstquote:Op maandag 21 december 2009 02:40 schreef TheZapster het volgende:
PLORK![]()
Hopelijk gaan ze ook Sjalalala doen
quote:Op maandag 21 december 2009 02:41 schreef Krambo het volgende:
En jawel hoor, voor de komende 3 dagen zit ik weer gebeiteld
quote:Op maandag 21 december 2009 02:41 schreef Frishe het volgende:
Ik vind het niks.... PLORP
Prachtig Lichaam, Ontzettende Ruk Plaat.
quote:Op maandag 21 december 2009 02:41 schreef Frishe het volgende:
Ik vind het niks.... PLORP
Prachtig Lichaam, Ontzettende Ruk Plaat.
quote:Op maandag 21 december 2009 02:41 schreef Krambo het volgende:
En jawel hoor, voor de komende 3 dagen zit ik weer gebeiteld
Denk je wel een beetje aan de buren?quote:Op maandag 21 december 2009 02:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Er wordt luid mee gezongen in huize Sunny![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 02:45 schreef Frishe het volgende:
Groningen krijgt weer een nieuwe lading SCHNEEE!
Dubbele spouwmuur, gaat goedquote:Op maandag 21 december 2009 02:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk je wel een beetje aan de buren?
Aan je sig te zien shake jij helemaal geen polaroid pictures!quote:Op maandag 21 december 2009 02:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dubbele spouwmuur, gaat goed![]()
Shake it, shake it!!
Och, details..quote:Op maandag 21 december 2009 02:47 schreef Frishe het volgende:
[..]
Aan je sig te zien shake jij helemaal geen polaroid pictures!
quote:Op maandag 21 december 2009 02:51 schreef venomsnake het volgende:
Ik duik mijn nest ook maar eens in.![]()
Veel plezier nog!
Eens @ Gerard, beste around op dit moment wat mij betreft. Stenders vind ik puur als DJ een stuk minder, maar het is wel een ontzettend goede gast.quote:Op maandag 21 december 2009 02:50 schreef TheZapster het volgende:
Wat een heerlijke dj is Gerard toch.Hij en Rob Stenders zijn voor mij echt de koningen van de Nederlandse radio
Met dat probleem kamp ik dus ook... Wilde er eigenlijk om 2 uur in gaan, maar toen kwamen Plork en de Aannemers binnen...quote:Op maandag 21 december 2009 02:53 schreef drummerdude het volgende:
Ik kap er ook mee, ben alweer een uur later dan gepland er in gevlogen...
ja hier nog een slachtoffer..quote:Op maandag 21 december 2009 02:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met dat probleem kamp ik dus ook... Wilde er eigenlijk om 2 uur in gaan, maar toen kwamen Plork en de Aannemers binnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |