Of de Parade, maar Markt is dichterbij het station. Lijkt me helemaal te gek, daar een glazen huisquote:
Wat nou bluezz? Sunny zal je bedoelenquote:Op maandag 21 december 2009 02:13 schreef Sunnythesun het volgende:
BluezzEn ja, Haarlem zou beter werken dan Amsterdam iig
Mwah de Markt lijkt me de beste optie, op de plek waar eerste de wereldberoemde put stond.quote:Op maandag 21 december 2009 02:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Of de Parade, maar Markt is dichterbij het station. Lijkt me helemaal te gek, daar een glazen huis
Gemeentebestuur houdt dat tegen. Weekmarkt wil niet wijken voor 3 a 4 weken. En op het Vrijthof wil Winterwonderland niet schuiven. Dan houdt het een beetje op.quote:
Groningen is centraal wil je zeggenquote:Op maandag 21 december 2009 02:15 schreef TAV74 het volgende:
Maastricht is als stad zeker geschikt. Alleen misschien wel heel erg decentraal.
Oh shit, jammer. Heerlen dan maarquote:Op maandag 21 december 2009 02:16 schreef Frishe het volgende:
[..]
Gemeentebestuur houdt dat tegen. Weekmarkt wil niet wijken voor 3 a 4 weken. En op het Vrijthof wil Winterwonderland niet schuiven. Dan houdt het een beetje op.
Zeker niet, maar Maastricht is zo mogelijk nog decentraler.quote:Op maandag 21 december 2009 02:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Groningen is centraal wil je zeggen
Maar dat is Groningen ook. En centraal hoeft het niet te liggen als de Limburgers naar Groningen gaan en de Friezen naar Breda.quote:Op maandag 21 december 2009 02:15 schreef TAV74 het volgende:
Maastricht is als stad zeker geschikt. Alleen misschien wel heel erg decentraal.
Pff ik zit hier al de hele dag.. kom niet meer weg joh!! En dan smaakt de whisky ook nog eens goed en zow..quote:Op maandag 21 december 2009 02:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat nou bluezz? Sunny zal je bedoelenWat doe jij nog op... rondje sammy?
Leiden zal dan wel een goede kandidaat zijn maar is het niet al te vroeg om hier over te speculerenquote:Op maandag 21 december 2009 02:16 schreef MilaNL het volgende:
(Bijna) Elke uitgaans-/studentenstad is goed.
Maastricht had toch al aangegeven geen SR te willen de komende jaren vanwege andere verplichtingen op het Vrijthof?quote:Op maandag 21 december 2009 02:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker niet, maar Maastricht is zo mogelijk nog decentraler.
Onder andere ja.quote:Op maandag 21 december 2009 02:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maastricht had toch al aangegeven geen SR te willen de komende jaren vanwege andere verplichtingen op het Vrijthof?
In het centrum van Leiden zijn bijna geen pleinen te vinden, laat staan een grote. Dat wordt dus lastig...quote:Op maandag 21 december 2009 02:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Leiden zal dan wel een goede kandidaat zijn maar is het niet al te vroeg om hier over te speculeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |