Waarom geen Brabantse steden?quote:Op maandag 21 december 2009 02:11 schreef Sirolf het volgende:
... of in Haarlem, Leiden, Nijmegen, Enschede, Amersfoort, Zwolle, Deventer...
Die staan achter de puntjes, aangezien die nog niet echt ter sprake waren gekomen en ik te lui ben om alle NL steden te typen.quote:
Zou leuk zijn. Maastricht wordt het in ieder geval niet.quote:Op maandag 21 december 2009 02:11 schreef nattermann het volgende:
Heul niet.
Ergens in Limburg! Ik pleit voor Roermond, Munsterplein. bij mij om de hoek!![]()
Zijn ze vorig jaar al geweest.. doen ze niet nog een keer zo snel al denk ik als er andere goede kandidaten zijnquote:
Why not?quote:Op maandag 21 december 2009 02:12 schreef Frishe het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Maastricht wordt het in ieder geval niet.
Het valt me nu pas opquote:Op maandag 21 december 2009 02:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
"Heb je nog sneeuwpoppen gegooid?"
Inderdaad. Maastricht lijkt me een hele mooie plek. Roermond is denk ik te klein. Er moet wel íemand komen.quote:
Oepsquote:Op maandag 21 december 2009 02:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Er zit geen tv/radio tag bij dit topic. dus ik f5fen enzo... geen topique.
Had er bijna zelf een gemaakt:
[SR @ 3FM #1777] Kijk Henk, daar is flappie dan!
Ik ben toch bang voor Utrecht of Noord-Brabant, dan lijkt Eindhoven nog niet eens zo heel gek voor de aansluiting met Limburg, en e.v.t. Belgen die komen.. Het zou daar prima passen daar op dat pleintje bij de maCquote:Op maandag 21 december 2009 02:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijn ze vorig jaar al geweest.. doen ze niet nog een keer zo snel al denk ik als er andere goede kandidaten zijn
Of de Parade, maar Markt is dichterbij het station. Lijkt me helemaal te gek, daar een glazen huisquote:
Wat nou bluezz? Sunny zal je bedoelenquote:Op maandag 21 december 2009 02:13 schreef Sunnythesun het volgende:
BluezzEn ja, Haarlem zou beter werken dan Amsterdam iig
Mwah de Markt lijkt me de beste optie, op de plek waar eerste de wereldberoemde put stond.quote:Op maandag 21 december 2009 02:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Of de Parade, maar Markt is dichterbij het station. Lijkt me helemaal te gek, daar een glazen huis
Gemeentebestuur houdt dat tegen. Weekmarkt wil niet wijken voor 3 a 4 weken. En op het Vrijthof wil Winterwonderland niet schuiven. Dan houdt het een beetje op.quote:
Groningen is centraal wil je zeggenquote:Op maandag 21 december 2009 02:15 schreef TAV74 het volgende:
Maastricht is als stad zeker geschikt. Alleen misschien wel heel erg decentraal.
Oh shit, jammer. Heerlen dan maarquote:Op maandag 21 december 2009 02:16 schreef Frishe het volgende:
[..]
Gemeentebestuur houdt dat tegen. Weekmarkt wil niet wijken voor 3 a 4 weken. En op het Vrijthof wil Winterwonderland niet schuiven. Dan houdt het een beetje op.
Zeker niet, maar Maastricht is zo mogelijk nog decentraler.quote:Op maandag 21 december 2009 02:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Groningen is centraal wil je zeggen
Maar dat is Groningen ook. En centraal hoeft het niet te liggen als de Limburgers naar Groningen gaan en de Friezen naar Breda.quote:Op maandag 21 december 2009 02:15 schreef TAV74 het volgende:
Maastricht is als stad zeker geschikt. Alleen misschien wel heel erg decentraal.
Pff ik zit hier al de hele dag.. kom niet meer weg joh!! En dan smaakt de whisky ook nog eens goed en zow..quote:Op maandag 21 december 2009 02:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat nou bluezz? Sunny zal je bedoelenWat doe jij nog op... rondje sammy?
Leiden zal dan wel een goede kandidaat zijn maar is het niet al te vroeg om hier over te speculerenquote:Op maandag 21 december 2009 02:16 schreef MilaNL het volgende:
(Bijna) Elke uitgaans-/studentenstad is goed.
Maastricht had toch al aangegeven geen SR te willen de komende jaren vanwege andere verplichtingen op het Vrijthof?quote:Op maandag 21 december 2009 02:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker niet, maar Maastricht is zo mogelijk nog decentraler.
Onder andere ja.quote:Op maandag 21 december 2009 02:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maastricht had toch al aangegeven geen SR te willen de komende jaren vanwege andere verplichtingen op het Vrijthof?
In het centrum van Leiden zijn bijna geen pleinen te vinden, laat staan een grote. Dat wordt dus lastig...quote:Op maandag 21 december 2009 02:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Leiden zal dan wel een goede kandidaat zijn maar is het niet al te vroeg om hier over te speculeren
Nee het is nacht en we hebben niks om over te praten. En DagoDuck slaapt ook dus de gezelligheid is grotendeels wegquote:Op maandag 21 december 2009 02:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Leiden zal dan wel een goede kandidaat zijn maar is het niet al te vroeg om hier over te speculeren
Ik kom hier ook vaak. Jaarlijks zeg maarquote:Op maandag 21 december 2009 02:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff ik zit hier al de hele dag.. kom niet meer weg joh!! En dan smaakt de whisky ook nog eens goed en zow..![]()
Maar leuk je hier ook te zien![]()
Die valt dus ook af.quote:Op maandag 21 december 2009 02:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het centrum van Leiden zijn bijna geen pleinen te vinden, laat staan een grote. Dat wordt dus lastig...
quote:Op maandag 21 december 2009 02:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Nee het is nacht en we hebben niks om over te praten. En DagoDuck slaapt ook dus de gezelligheid is grotendeels weg
Jazeker! Heb er eerder al een genipt!! Daarna Caol Ila en toen Gragganmore..quote:Op maandag 21 december 2009 02:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kom hier ook vaak. Jaarlijks zeg maar![]()
En wist je dat HP best lekker is?
straks Flappie zingenquote:Op maandag 21 december 2009 02:22 schreef Bluezz het volgende:
Doet die Youp nog meer dan alleen slaapgast zijn?
Ja hij gaat straks Flapieen met Gerardquote:Op maandag 21 december 2009 02:22 schreef Bluezz het volgende:
Nee gisteren ook aangevraagd, maar ik heb hem niet gehoord.quote:Op maandag 21 december 2009 02:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Foei Ekdom!! Ken je die niet?? Die is nog gedraaid dacht ik?
Ja hoor, niet slapen, conference houden en flappie zingen straksquote:Op maandag 21 december 2009 02:22 schreef Bluezz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |