Google?quote:Op maandag 21 december 2009 02:01 schreef dieselnoi het volgende:
subklacht 3: mensen die niet over een intelligentie nivea boven een bepaald niveau beschikken
subklacht 4: mensen die geen google gebruiken
Heb je de klacht wel gelezen?quote:Op maandag 21 december 2009 02:07 schreef Choad het volgende:
Moet je maar naar de winkel gaan als je geen geduld hebt.
Opgelost, slotje dunkt me
Uiteraard. Maar als je zelf niet bereid bent om naar de Verenigde Staten te gaan moet je niet gaan zeuren dat de mensen die dat voor jou doen het niet zo snel doen. Bovendien staat er niet om wat voor product het gaat, dus wie weet is het product ook wel in Nederland te verkrijgen maar is het gewoon goedkoper in de VS. Je weet het niet hequote:Op maandag 21 december 2009 02:09 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Heb je de klacht wel gelezen?![]()
Even naar the states doe je niet zo maar
Ja godverdomme ik doe altijd kerstinkopen, maar altijd vertraging enzo omdat de mensen die bestellingen doen die best tot na Kerst kunnen wachten per se tegelijk moeten met mijquote:Op maandag 21 december 2009 02:17 schreef dieselnoi het volgende:
Item is redelijk exclusief. Ik ga niet vertellen wat het is want dat is prive. en ik blijf natuurlijk ook gewoon nederlander. dus elke euro telt.
ik klaag eigenlijk vooral om die gasten die alleen maar voor vertraging zorgen omdat ze zo nodig inkopen moeten doen voor kerstmis/nieuw jaar en niet op een ander ti
Fuck! Ik gebruik Axequote:Op maandag 21 december 2009 02:01 schreef dieselnoi het volgende:
subklacht 3: mensen die niet over een intelligentie nivea boven een bepaald niveau beschikken
subklacht 4: mensen die geen google gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |