abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75865334
Had een week geleden iets uit amerika besteld en heb van de verkoper een track en confirm nummertje gekregen. Maar op de website van usps laat exact hetzelfde zien als 5 dagen geleden als ik mijn pakketje wil traceren Wat heb je er dan aan als je je website toch nooit update

En dan staat er onder nog dat information is updated periodically throughout the day..... dikke lul!

Subklacht: post is zo ontzettend traag
subklacht2: mensen die weer als een gek inkopen moeten doen voor kerstmis. het is echt weer een cliche hoor. en ik wordt er eigenlijk ook een beetje spuugzat van want ik heb net toevallig ook iets besteld in deze periode. ik ben gewoon onschuldig maar moet wel lijden door een stelletje kapitalisten die maar blijven consumeren en de post overbelasten.
pi_75865353
USPS?
Feyenoord Rotterdam
pi_75865375
subklacht 3: mensen die niet over een intelligentie nivea boven een bepaald niveau beschikken
subklacht 4: mensen die geen google gebruiken
pi_75865385
quote:
Op maandag 21 december 2009 02:00 schreef o.us het volgende:
USPS?
United states postal service
pi_75865388
quote:
Op maandag 21 december 2009 02:01 schreef dieselnoi het volgende:
subklacht 3: mensen die niet over een intelligentie nivea boven een bepaald niveau beschikken
Google?

[ Bericht 97% gewijzigd door o.us op 21-12-2009 02:03:07 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_75865401
quote:
Op maandag 21 december 2009 02:02 schreef bietelboer het volgende:

[..]

United states postal service
Ah, thanks dude.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 21-12-2009 02:03:33 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_75865414
Ts, ik ben het met je eens.

Ook ooit eens iets opgestuurd gekregen via USPS en de track and trace is zoooooooooo waardeloos, pakketje was al binnen en de status was nog steeds hetzelfde!
pi_75865434
quote:
Op maandag 21 december 2009 02:02 schreef o.us het volgende:

[..]

Google?
http://tinyurl.com/ykgz4dg
pi_75865462
Moet je maar naar de winkel gaan als je geen geduld hebt.

Opgelost, slotje dunkt me
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_75865494
quote:
Op maandag 21 december 2009 02:07 schreef Choad het volgende:
Moet je maar naar de winkel gaan als je geen geduld hebt.

Opgelost, slotje dunkt me
Heb je de klacht wel gelezen?

Even naar the states doe je niet zo maar
pi_75865518
quote:
Op maandag 21 december 2009 02:09 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Heb je de klacht wel gelezen?

Even naar the states doe je niet zo maar
Uiteraard. Maar als je zelf niet bereid bent om naar de Verenigde Staten te gaan moet je niet gaan zeuren dat de mensen die dat voor jou doen het niet zo snel doen. Bovendien staat er niet om wat voor product het gaat, dus wie weet is het product ook wel in Nederland te verkrijgen maar is het gewoon goedkoper in de VS. Je weet het niet he
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_75865611
Item is redelijk exclusief. Ik ga niet vertellen wat het is want dat is prive. en ik blijf natuurlijk ook gewoon nederlander. dus elke euro telt.

ik klaag eigenlijk vooral om die gasten die alleen maar voor vertraging zorgen omdat ze zo nodig inkopen moeten doen voor kerstmis/nieuw jaar en niet op een ander ti
pi_75865631
quote:
Op maandag 21 december 2009 02:17 schreef dieselnoi het volgende:
Item is redelijk exclusief. Ik ga niet vertellen wat het is want dat is prive. en ik blijf natuurlijk ook gewoon nederlander. dus elke euro telt.

ik klaag eigenlijk vooral om die gasten die alleen maar voor vertraging zorgen omdat ze zo nodig inkopen moeten doen voor kerstmis/nieuw jaar en niet op een ander ti
Ja godverdomme ik doe altijd kerstinkopen, maar altijd vertraging enzo omdat de mensen die bestellingen doen die best tot na Kerst kunnen wachten per se tegelijk moeten met mij
pi_75904129
Pakketje is nog steeds niet binnengekomen en ik krijg steeds het zelfde bericht op de usps website. WTF echt?!

Wanneer updaten die beunhazen nou is een keer hun informatie. zo heb ik nog steeds geen reet aan hun track and trace
pi_75904301
quote:
Op maandag 21 december 2009 02:01 schreef dieselnoi het volgende:
Fuck! Ik gebruik Axe
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_75907279
Als je zo ongeduldig bent had je ook wel even kunnen googelen, dan had je uitgevonden dat USPS tot aan de grens gaat. Dan gaat die de douane in en geeft TNT het pakketje een nieuwe barcode, daarvoor kun je ze mailen en dan kan je zien waar je pakketje is. (Al duurt het ook weer een hele tijd voordat zij hem aanmelden)
pi_75911091
je pakket ligt bij de douane
dat wordt bijbetalen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')