Ja zielig he?quote:
Dat snap ik dus ook niet... waarom dan alsnog geld willen?quote:Op maandag 21 december 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik nou zo raar vind he... en misschien is dat anders met die raskatten hoor...
Maar als je nou een HEEL GOED HUIS zoekt omdat hij weg moet omdat ie niet met de andere katten kan, waarom dan nog steeds 250+ euro voor vragen?![]()
![]()
Dan geef je hem toch gratis aan iemand die kan bewijzen er een goed huis aan te geven? Waar de eigenaar desnoods mag komen checken na een tijdje?
quote:Op maandag 21 december 2009 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrik![]()
Anders ga je toch op de motor???
Dat is ie gelukkig net op tijd om Bink en Boor eten te gevenquote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
Heer G net vloekend en tierend aan de telefoon
Die is een uur verder en krijgt nergens de auto geparkeerd bij zijn werk. Alle collega's glibberen daar in rondjes over het industrieterrein. Toen ie twee keer bijna achterstevoren stond heeft ie al rollend zijn baas gebeld om te zeggen 'Ik rol nu en ga weer naar huis!'
Ik snap dat ook niet zo goed maar dr zijn schijnbaar toch veel fokkers die het normaal vinden dat overal geld uit gehaald moet wordenquote:Op maandag 21 december 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik nou zo raar vind he... en misschien is dat anders met die raskatten hoor...
Maar als je nou een HEEL GOED HUIS zoekt omdat hij weg moet omdat ie niet met de andere katten kan, waarom dan nog steeds 250+ euro voor vragen?![]()
![]()
Dan geef je hem toch gratis aan iemand die kan bewijzen er een goed huis aan te geven? Waar de eigenaar desnoods mag komen checken na een tijdje?
Omdat je dan iedere Jan Doedel aan de deur krijgt voor die kat, nu tref je alleen de liefhebbersquote:Op maandag 21 december 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
gewoon spalken!!! rietje openknippen en eromheen en dan vastplakken met plakband, of anders cocktailprikker erlangs en vastplakken... hopen dat het lukt!quote:Op maandag 21 december 2009 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal vanavond even een foto maken![]()
Heel de tijd gewacht tot de bloempjes zouden uitkomen, Borie *hap knauw* en nu zit de stengel er wel nog aan, maar aan 1 vezeltje ofzo nog vast en verder helemaal geknakt.
Rollen als in dat de wielen draaiden he, niet dat ie over de kop ging ofzoquote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zie je wel dat t beestenprobleem zich vanzelf weer oplost
dat zou ik best wel kunnen doen op de motor !quote:Op maandag 21 december 2009 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrik![]()
Anders ga je toch op de motor???
Sommige doen het ook wel hoor, maar ja er gaat nu éénmaal wel geld om in het wereldje en mensen betalen het er voor.quote:Op maandag 21 december 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ja oke, maar dan had ik het anders omschreven als ik die eigenaar was.quote:Op maandag 21 december 2009 10:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat je dan iedere Jan Doedel aan de deur krijgt voor die kat, nu tref je alleen de liefhebbers![]()
Bij Tom en Luna stond "NOTK" en toen we in de auto zaten vroeg ik meneer I. "heb jij het over de prijs gehad?".
Dus volgende dag direct gemaild over wat ze er voor wilde hebben, maar ze waren gratizz![]()
Ze wilde niet dat de eerste de beste de katten meenam.
Dat is inderdaad wel belachelijk, dat ze niet bij zichzelf strooien... Maar je Boor&Bink zullen vast blij zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Rollen als in dat de wielen draaiden he, niet dat ie over de kop ging ofzoWel stoer als je dan je baas belt 'Ja hoiiiii, ik ga nu over de kop, dus ik kom niet!'. Maar zodra hij stil ging staan kwam ie niet meer vooruit en zijn collega achter hem ook niet. Wat een zootje
![]()
En hij was extra pissed omdat ze op hetzelfde industrieterrein zitten als de Roteb, die hier in Rotterdam dus het strooien verzorgt. En daar op dat terrein is dan ook niet gestrooid
Niet ophalen Senes als ik het goed heb is dat familie/ huisgenoot van Rossi en Snowyquote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef senesta het volgende:
Kijk nou toch eens: http://link.marktplaats.nl/306187938
Als ik er het geld voor had gehad dan had ik haar zo opgehaald, wat een beauty
Bekkiequote:Op maandag 21 december 2009 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
Greysie is alive![]()
![]()
Hier glibbert iedereen nog vrolijk het parkeerterrein op. Ben benieuwd of, en hoe, ik er straks uit ga komen
quote:Op maandag 21 december 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Rollen als in dat de wielen draaiden he, niet dat ie over de kop ging ofzoWel stoer als je dan je baas belt 'Ja hoiiiii, ik ga nu over de kop, dus ik kom niet!'. Maar zodra hij stil ging staan kwam ie niet meer vooruit en zijn collega achter hem ook niet. Wat een zootje
![]()
En hij was extra pissed omdat ze op hetzelfde industrieterrein zitten als de Roteb, die hier in Rotterdam dus het strooien verzorgt. En daar op dat terrein is dan ook niet gestrooid
Jaaaaaquote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel belachelijk, dat ze niet bij zichzelf strooien... Maar je Boor&Bink zullen vast blij zijn.
quote:
Ohquote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Niet ophalen Senes als ik het goed heb is dat familie/ huisgenoot van Rossi en Snowy
quote:Op maandag 21 december 2009 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
JaaaaaDie Boor gaat hem heel de dag gek mauwen, dat weet ik nu al! Hihihi.
Boor blèrt altijd erg als Heer G wel thuis is en ik niet. Dan mist ie mij
Tot waar levert u?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |