Toen ze in de plafondcamera keekquote:Op maandag 21 december 2009 00:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemist geloof ik
Tot morgenquote:
Ze deed iets, en toen zei ze in de camera de volgende letters: S, o, 2 maal r gevolgd door een y. Die combinatie maakt het woord Sorryquote:Op maandag 21 december 2009 00:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemist geloof ik
Hmm niet gezienquote:Op maandag 21 december 2009 00:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ze deed iets, en toen zei ze in de camera de volgende letters: S, o, 2 maal r gevolgd door een y. Die combinatie maakt het woord Sorry
is het ook op tv dan?quote:Op maandag 21 december 2009 00:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga vanuit m'n bed nog even verder kijken
Vandaar dat verschillende willen dat jij bij hen blijft slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou de handschoenen van Christian Farla eens aantrekken.quote:Op maandag 21 december 2009 00:17 schreef Sanddr het volgende:
[..]
En wat is daar het praktisch nut van?
quote:Op maandag 21 december 2009 00:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vandaar dat verschillende willen dat jij bij hen blijft slapenIk heb alleen het hoedje niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |