Zekers. Dat zijn sfeermakersquote:Op maandag 21 december 2009 00:25 schreef themauster het volgende:
IPV van Ralf poelman was dit nog beter geweest![]()
vernoemd naar de helikopter?quote:
De Spieghel is wel een oke!quote:Op maandag 21 december 2009 00:29 schreef rubbereend het volgende:
Youps staptips!
2 dacht ikquote:Op maandag 21 december 2009 00:32 schreef einszweiachtung het volgende:
Effe blikje energy achterover, moet nu 3u wel halen..
Tot hoelaat draait annemieke?
22-02quote:Op maandag 21 december 2009 00:32 schreef einszweiachtung het volgende:
2 uurquote:Op maandag 21 december 2009 00:32 schreef einszweiachtung het volgende:
Dat zal wel, maar niet tijdens de shift van Annemieke denk ikquote:Op maandag 21 december 2009 00:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Gaan Youp en Gerard Flappie nog een keer in duet zingen?
Eentje maar? Toen Ilse er vorig jaar was kwam er 1 dansnummer per kwartier voorbij.quote:Op maandag 21 december 2009 00:32 schreef themauster het volgende:
Goed idee van Annemieke om elke nacht een dansnummer te hebben
Toen was paul Gabbering er ookquote:Op maandag 21 december 2009 00:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eentje maar? Toen Ilse er vorig jaar was kwam er 1 dansnummer per kwartier voorbij.
Het is geen goed teken dat we zo vaak moeten terugkijken naar Ilse vorig jaarquote:Op maandag 21 december 2009 00:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eentje maar? Toen Ilse er vorig jaar was kwam er 1 dansnummer per kwartier voorbij.
quote:Op maandag 21 december 2009 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het wordt tijd dat ik naar een concert van Suzanne Vega.
Ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 00:35 schreef themauster het volgende:
Ben ik de enige die het opvalt dat er een echt goede chemie is tussen Annemieke en Gerard?
da's toevallig.... ik ook!quote:Op maandag 21 december 2009 00:34 schreef drummerdude het volgende:
Ik denk dat ik tot 2 blijf dan.. Morgen 9 uur fysio...
quote:Op maandag 21 december 2009 00:35 schreef themauster het volgende:
Ben ik de enige die het opvalt dat er een echt goede chemie is tussen Annemieke en Gerard?
Met wie klikt Gerard niet?quote:Op maandag 21 december 2009 00:35 schreef themauster het volgende:
Nee, zeiden wij net hier ook tegen elkaarquote:Op maandag 21 december 2009 00:35 schreef themauster het volgende:
als er genoeg gelapt isquote:Op maandag 21 december 2009 00:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Gaan Youp en Gerard Flappie nog een keer in duet zingen?
die liggen elkaar wel... maar ook met Giel... Annemieke is echt een stoer wijf en dat bedoel ik positief!quote:Op maandag 21 december 2009 00:35 schreef themauster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |