Was 't 2 jaar terug niet een combinatie van soep en badeenden?quote:Op maandag 21 december 2009 00:48 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat is het Sms-woord van dit jaar.
Vorig jaar was het Maja de Bij en daarvoor (bad)eend.
quote:Op maandag 21 december 2009 00:52 schreef Briggy het volgende:
Mijnheer Berenburg, kijk um dansen![]()
[ afbeelding ]
Wat een baas. Hij staat er nog steeds bazig te dansenquote:
Geer is zich al aan het opladen?quote:Op maandag 21 december 2009 00:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dipje.. komt wel weer los straks gok ik
vooral een mooi beeld met de meewarige blik van Youp daarna, die vervolgens om hem op zijn gemak te stellen toch maar even mee danst.quote:Op maandag 21 december 2009 00:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat een baas. Hij staat er nog steeds bazig te dansen
Blijkbaar, hij is iig al ff uit beeld..quote:Op maandag 21 december 2009 00:56 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Geer is zich al aan het opladen?
Daarover doe ik geen uitspraken over op publieke fora. (quote:
Dat is dus een volmondig JA!quote:Op maandag 21 december 2009 00:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daarover doe ik geen uitspraken over op publieke fora. ()
Ik had nog geeneens op de sms geletquote:Op maandag 21 december 2009 00:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
SMS: 90 ct
Gezichtsuitdrukking 50 Euro
Together: PRICELESS![]()
!!
quote:Op maandag 21 december 2009 00:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ja.. danst.. was meer van 'pomptiepom' met een stapje
je bedoelt een stroom alcoholquote:Op maandag 21 december 2009 00:59 schreef imc het volgende:
youp mag wat mij betreft even een paar minuten aan het stopcontact.
Een DJ hoort een gast toch een beetje te betrekken met het gesprek?quote:Op maandag 21 december 2009 00:59 schreef imc het volgende:
youp mag wat mij betreft even een paar minuten aan het stopcontact.
Gelukkig staat Gerard zometeen achter de knoppen, dus komt allemaal goedquote:Op maandag 21 december 2009 01:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een DJ hoort een gast toch een beetje te betrekken met het gesprek?
Dat gifje geeft het wel weer jaquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 01:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat gifje geeft het wel weer ja![]()
Ik neem nog een kleine whisky
naar mijn mening moet je als dj in dit geval de slaapgast totaal niet betrekken.quote:Op maandag 21 december 2009 01:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een DJ hoort een gast toch een beetje te betrekken met het gesprek?
Kwestie van overschakelen op de audio-only streams. Dan krijg je gewoon nieuws en de eerste 2 nummers te horen.quote:Op maandag 21 december 2009 01:01 schreef Noelle06 het volgende:
Schijt ziek wordt je van die headlines
http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/3fm en dan op serious radio klikken, en als je weer beeld hebt, gewoon wegklikken.quote:Op maandag 21 december 2009 01:01 schreef Noelle06 het volgende:
Schijt ziek wordt je van die headlines
Ja maar daarom is het nog wel schijt ziekend.quote:Op maandag 21 december 2009 01:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/3fm en dan op serious radio klikken, en als je weer beeld hebt, gewoon wegklikken.
Vooral dat hakken van Giel.quote:Op maandag 21 december 2009 01:02 schreef drummerdude het volgende:
Wel een geniaal stukje, die compilatie!
quote:Op maandag 21 december 2009 01:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van overschakelen op de audio-only streams. Dan krijg je gewoon nieuws en de eerste 2 nummers te horen.
gaat niet ivm rechten.quote:Op maandag 21 december 2009 01:02 schreef MilaNL het volgende:
Aan Giel:
Volgende keer aub een stream met en een stream zonder headlines.
ah vervelendquote:Op maandag 21 december 2009 01:04 schreef imc het volgende:
[..]
gaat niet ivm rechten.
Adverteerders wensen niet te dokken.
Thanks. Die headlinesquote:Op maandag 21 december 2009 01:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/3fm en dan op serious radio klikken, en als je weer beeld hebt, gewoon wegklikken.
Geeft me wel een idee voor m'n eigen webbased player.quote:Op maandag 21 december 2009 01:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zo doen wij het ook
werkt prima!
I'm walking on sunshine
de adverteerders hebben betaald voor reclame op de radio, en als die reclame dan ook op de videostream te horen is, krijgen ze dus reclame zonder te betalen en dan komt de cvdm om de hoek kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |