abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75861947
...... terwijl je half glijdend over de met sneeuw bedekte snelweg je auto in bedwang probeert te halen.

Klacht lijkt me duidelijk....
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_75862015
Trabantjes mogen de weg niet op.
  zondag 20 december 2009 @ 23:54:40 #3
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_75862019
Het is wat
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
  zondag 20 december 2009 @ 23:55:38 #4
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_75862076
Ingehaald worden door een vrachtwagen

Dat mag een keer gebeuren tijdens je rijles als je enorm onzeker bent en je bent voor het eerst op de snelweg. Daarna... dan mag je gewoon je rijbewijs inleveren
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_75862168
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef Ps2K het volgende:

Dat mag een keer gebeuren tijdens je rijles als je enorm onzeker bent en je bent voor het eerst op de snelweg. Daarna... dan mag je gewoon je rijbewijs inleveren
ben je vandaag uberhaupt wel achter je computer vandaan gekomen?
  zondag 20 december 2009 @ 23:58:56 #6
94617 Ps2K
pi_75862226
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

ben je vandaag uberhaupt wel achter je computer vandaan gekomen?
Yep ik heb even een stukje gereden over de A28 om van de sneeuw te genieten. De pizza bezorger had ook niks te klagen behalve dat het koud was.
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_75862590
TS kan er niet mee omgaan.
Of TS kan niet autorijden.

(en ja, ik ben op de weg geweest vandaag, een slordige 250km)
So we just called him Fred too
pi_75862627
quote:
Op maandag 21 december 2009 00:08 schreef Cothen het volgende:
TS kan er niet mee omgaan.
Of TS kan niet autorijden.

(en ja, ik ben op de weg geweest vandaag, een slordige 250km)
nee ik wil mijn auto graag heel houden plus dat ik een zwanger persoon in de auto had.
pi_75862779
quote:
Op maandag 21 december 2009 00:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

nee ik wil mijn auto graag heel houden plus dat ik een zwanger persoon in de auto had.
Als dat allemaal zo belangrijk voor je is, waarom ben je dan in hemelsnaam de weg op gegaan? Overigens kan je met een beetje voertuig beheersing ook tijdens dit soort dagen doorrijden met een zwangere vrouw in de auto.
pi_75862825
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Nee.
Feyenoord Rotterdam
pi_75862840
Niet herkenbaar.
Play hard, go pro.
pi_75862853
quote:
Op maandag 21 december 2009 00:13 schreef Cothen het volgende:

[..]

Als dat allemaal zo belangrijk voor je is, waarom ben je dan in hemelsnaam de weg op gegaan? Overigens kan je met een beetje voertuig beheersing ook tijdens dit soort dagen doorrijden met een zwangere vrouw in de auto.
gast, elke auto die rond dat tijdstip op de weg reed reed keurig netjes in die rij, dat die achtelijke debiel in zijn vrachtwagen in gaat halen is nogal onverantwoordelijk te noemen. Zou je wel eens willen horen als dat ding gaat glijden en jij zit er tussen
pi_75862859
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
...... terwijl je half glijdend over de met sneeuw bedekte snelweg je auto in bedwang probeert te halen.

Eens, maar een (zeer ) lichte glimlach is niet van mn gezicht te krijgen als je een kwartier later op de radio hoort: "vrachtwagen geschaard".
There is no life after death, there is only life
pi_75862931
pi_75863024
quote:
Op maandag 21 december 2009 00:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

gast, elke auto die rond dat tijdstip op de weg reed reed keurig netjes in die rij, dat die achtelijke debiel in zijn vrachtwagen in gaat halen is nogal onverantwoordelijk te noemen. Zou je wel eens willen horen als dat ding gaat glijden en jij zit er tussen
"netjes in de rij", de snelweg is geen schoolklas. Waarschijnlijk was het voor de trucker verstandiger om juist wel door te rijden ipv met te hoge toeren achter een rijtje minder bekwame automobilisten te moeten zitten.
pi_75863086
quote:
Op maandag 21 december 2009 00:19 schreef Cothen het volgende:

[..]

"netjes in de rij", de snelweg is geen schoolklas. Waarschijnlijk was het voor de trucker verstandiger om juist wel door te rijden ipv met te hoge toeren achter een rijtje minder bekwame automobilisten te moeten zitten.
nee dat was het niet, en anders moet jij misschien eens naar je rijstijl kijken
  maandag 21 december 2009 @ 00:27:20 #17
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_75863299
Op een recht stuk snelweg ligt de lastkritische waarde van een vrachtwagen veel hoger dan die van welke personenwagen dan ook.
Laat ze gewoon passeren, zit ze niet in de weg, en vooral......voel je niet inferieur ..... vrachtwagenchauffeurs kunnen vaak beter rijden dan jij.
pi_75863300
quote:
Op maandag 21 december 2009 00:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

nee dat was het niet, en anders moet jij misschien eens naar je rijstijl kijken
Jij begint je topic dat je half glijdend je auto in bedwang moest houden.
Ik heb vandaag geen last gehad van een glijdende auto.
pi_75863340
quote:

[..]

Je bent pas een bekwame automobilist als je denkt aan de veiligheid van jezelf EN anderen.

De meest onveilige situatie die ik vandaag op de weg tegenkwam was echter wel een te langzaam rijdende automobilist (kleine Alto ), waar verschillende mensen elkaar de ruimte niet gaven (/konden geven) om rustig te passeren.

Op nr 2 staat echter een vrachtwagen die een hele rij auto's ging inhalen. Vooral de linkerbaan was op dit stuk (A7-A6 Groningen - Almere) op sommige stukken nog verraderlijk glad / ondergesneeuwd. Zie ook bovenstaande link van transportwereldonline.
There is no life after death, there is only life
pi_75864117
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef Ps2K het volgende:

Heb je geen sneeuw gezien ?
pi_75864139
quote:
Op maandag 21 december 2009 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Heb je geen sneeuw gezien ?
of hij is degene die denk dat hij schumacher is en dus een gevaar op de weg, of hij loopt gewoon stoer te doen
pi_75864205
quote:
Op maandag 21 december 2009 00:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

of hij is degene die denk dat hij schumacher is en dus een gevaar op de weg, of hij loopt gewoon stoer te doen
Ik wou vandaag nog naar Maastricht gaan, maar met al die sneeuw blijf ik toch fijn lekker thuis.

Ik denk dat de meesten gewoon stoer doen
pi_75864294
quote:

[..]

ja want je kan geen 70 rijden in zn 5 waardoor je weinig toeren maakt... lol

ik werd vandaag ook ingehaald door vrachtwagens, fuckers! rij toch es gewoon normaal! sowieso ik gleed steeds bijna die weg af en andere mensen gewoon rijden alsof er niks aan de hand is...
pi_75864597
lol
  maandag 21 december 2009 @ 01:24:13 #25
94617 Ps2K
pi_75864726
quote:
Op maandag 21 december 2009 00:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Ik ben the Stig

Gewoon normaal rijden zoals anders alleen met gladheid niet te hard rijden en wat meer afstand houden. Niet zoveel aan de hand. Als je op de snelweg al bijna van de weg afglibbert dan moet je toch eens kijken naar een wat degelijkere auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')