Ik ben geen pub'er (ookal reageer ik iets teveel op noortjequote:Op zondag 20 december 2009 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, heel gezellig als ze alleen op elkaar reageren
Was ook lekkerquote:
Ik hou van jou.. En verder zingt ie dat ie van van alles houdtquote:Op zondag 20 december 2009 23:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Me gustas tu.
wat betekend dat eigenlijk
Ik ook van jou , toch?
K'dacht het niet. Niet opgezochtquote:Op zondag 20 december 2009 23:23 schreef superworm het volgende:
Luistert overigens ook, nu pas het topic gevonden![]()
Heb vrijdagavond Money for nothing van de Dire Straits aangevraagd, iemand enig idee of die al is gedraaid?
Nog niet, zal even kijken in de database of het al voorbij gekomen is.quote:Op zondag 20 december 2009 23:23 schreef superworm het volgende:
Heb vrijdagavond Money for nothing van de Dire Straits aangevraagd, iemand enig idee of die al is gedraaid?
stond jij ook in rooster? ik hehb mezelf afgebeld maar ik moet ook 150kmquote:Op zondag 20 december 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
NEE IK NIET WANT CALLCENTER VERDOMME.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:23 schreef DaMook het volgende:
Ik merk dat de snelheid eruit begint te gaan.
Zien jullie, de snelheid daalt en de toegankelijkheid stijgtquote:Op zondag 20 december 2009 23:23 schreef superworm het volgende:
kwaliteit > kwantiteitquote:Op zondag 20 december 2009 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat worden wel 7500 posts vandaag
quote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef MilaNL het volgende:
[..]
kwaliteit > kwantiteit
deze post van mij is bijvoorbeeld weer een meesterwerkje![]()
Ik geniet ervanquote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef MilaNL het volgende:
[..]
kwaliteit > kwantiteit
Als iedereen zo blijft spammen welquote:Op zondag 20 december 2009 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat worden wel 7500 posts vandaag
op mijn aanbod heb je niet gereageerdquote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef Noortje. het volgende:
Iemand in Utrecht/Nieuwegein bij wie ik evt. kan overnachten als treinen kut doen?
Van hoelaat tot hoelaat moet je?quote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef Noortje. het volgende:
Iemand in Utrecht/Nieuwegein bij wie ik evt. kan overnachten als treinen kut doen?
logisch, zelfs als het de Dire Straits betreft wil je wel een nummer dat je geld waard is.quote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Money for nothing is niet gedraaid sinds 1-12-2009
Dit is toch geen spammen, de grootste spammers van gisteren zijn de afwezigen vandaagquote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als iedereen zo blijft spammen wel
quote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef MilaNL het volgende:
[..]
kwaliteit > kwantiteit
Als de trein maar Tiel gaat kan je daarheenquote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef Noortje. het volgende:
Ik noem een Porsche, Dageduck.quote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit is toch geen spammen, de grootste spammers van gisteren zijn de afwezigen vandaag
Niet gezien?quote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op mijn aanbod heb je niet gereageerd
Als we gaan, dan gaan we met zijn allen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
"Bier en tieten", lekker sfeertje daar.
Ja hoiquote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben er toch?quote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit is toch geen spammen, de grootste spammers van gisteren zijn de afwezigen vandaag
16-20 ofzoiets zei ze eerderquote:
Jij bent geen vervelende posterquote:Op zondag 20 december 2009 23:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ben er toch?![]()
DIE LUUUUUUUUUUCHT!!!!
Altijd weer een hoogtepunt in het Nederlandsche feest repetoire..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |