Fiets met amy winehouse danquote:Op zondag 20 december 2009 23:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Yvonne is ook zo lekker subtiel:
Actrice Britanny Murphy overleden. Ik heb echt nog nooit van dat mens gehoord
Yvonne moet gewoon weer de aandacht naar d'r toetrekkenquote:Op zondag 20 december 2009 23:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Yvonne is ook zo lekker subtiel:
Actrice Britanny Murphy overleden. Ik heb echt nog nooit van dat mens gehoord
hoe ben je van plan er te komen dan?quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik *hoop* dat ik morgen thuis kan blijven, maar dat zal er wel niet in zitten . . .![]()
Als je dit gaaf vindt, kan ik je de hele CD aanraden. Sigh no more is echt een fantastische cd. Ik vind Little Lion Man niet eens het beste nummer. The Cave, Dust Bowl Dance en Winter Winds eigenlijk nog mooierquote:Op zondag 20 december 2009 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow Little Lion Man is echt heel gaaf zeg
Jaquote:Op zondag 20 december 2009 23:14 schreef Haunter het volgende:
Man, dit MOET toch gewoon vaker gedraaid worden en als anthem bestempeld worden?
De hele cd van Mumford & Sons is erg de moeite waard!quote:Op zondag 20 december 2009 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk dat ik hem nog ff aanvraag, kan ik meteen het mp3tje van itunes halen![]()
![]()
Fanboy in the housetopicquote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je dit gaaf vindt, kan ik je de hele CD aanraden. Sigh no more is echt een fantastische cd. Ik vind Little Lion Man niet eens het beste nummer. The Cave, Dust Bowl Dance en Winter Winds eigenlijk nog mooier
Nee, ik dacht zoiets van: Amy Winehouse in het ziekenhuis.quote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Amy Whinehouse weer crack....
JA ECHT!
Die jaquote:Op zondag 20 december 2009 23:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, ik dacht zoiets van: Amy Winehouse in het ziekenhuis.
Ja alweer
Dan nog ken ik d'r niet ') .quote:
Goed planquote:Op zondag 20 december 2009 23:18 schreef marcodej het volgende:
Kan iemand die DJ's niet twitteren dat Mumford and Sons de anthem moet worden?
Ja, heel gezellig als ze alleen op elkaar reagerenquote:Op zondag 20 december 2009 23:19 schreef 3FMaster het volgende:
Is 3FM topic overspoeld met PUB SC-ers?
Ik hou heel erg van dit soort muziek, das dat ga ik zeker checken!!quote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je dit gaaf vindt, kan ik je de hele CD aanraden. Sigh no more is echt een fantastische cd. Ik vind Little Lion Man niet eens het beste nummer. The Cave, Dust Bowl Dance en Winter Winds eigenlijk nog mooier
Valt wel mee. Ik vind het gewoon goede muziek, maar ik ken nog wel betere bands (vooral uit het verleden danquote:
`quote:Op zondag 20 december 2009 23:19 schreef 3FMaster het volgende:
3 stuks.quote:Op zondag 20 december 2009 23:19 schreef 3FMaster het volgende:
Jullie mogen er ook op reageren hequote:Op zondag 20 december 2009 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, heel gezellig als ze alleen op elkaar reageren
Heb hem met genot geluisterdquote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef Haunter het volgende:
[..]
De hele cd van Mumford & Sons is erg de moeite waard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |