Voor in de muzikale keuken!quote:Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zijn er al faxen? Kijk eens en pak ze!
Haha! Nu heb ik jequote:Op zondag 20 december 2009 23:10 schreef DaMook het volgende:
Niet weer kabouter wesley![]()
nog een keer dan, party in the usa of the climb
quote:
Ja ik weet, deze is voor kerstsfeer.quote:Op zondag 20 december 2009 23:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je pistool is ook leukerrr.
Kabouter Wesley was de eerste tot Overslapen leuk. IMO.
Idd, eerste keer dat ik 'm met "Fucked it up" hoor. Ik vraag me eigenlijk af waarom-ie normaal wel gecensureerd is, zo preuts zijn we hier toch niet?quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef Derek010 het volgende:
Ah, de ongecensureerde versie van Little Lion Man![]()
![]()
Blijkbaar mag dat niet overdagquote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Idd, eerste keer dat ik 'm met "Fucked it up" hoor. Ik vraag me eigenlijk af waarom-ie normaal wel gecensureerd is, zo preuts zijn we hier toch niet?
zij 2 nummers hequote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Haha! Nu heb ik je
party in the usa of the climb op de naam van DaMook
Fuck You werd ook zonder problemen uitgezondenquote:
Ik ben voorquote:Op zondag 20 december 2009 23:14 schreef Haunter het volgende:
Man, dit MOET toch gewoon vaker gedraaid worden en als anthem bestempeld worden?
Eensquote:Op zondag 20 december 2009 23:14 schreef Haunter het volgende:
Man, dit MOET toch gewoon vaker gedraaid worden en als anthem bestempeld worden?
briljante toevoegingquote:Op zondag 20 december 2009 23:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Yvonne is ook zo lekker subtiel:
Actrice Britanny Murphy overleden. Ik heb echt nog nooit van dat mens gehoord
quote:Op zondag 20 december 2009 23:14 schreef Haunter het volgende:
Ik ken(de) d'r ook niet .quote:Op zondag 20 december 2009 23:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Yvonne is ook zo lekker subtiel:
Actrice Britanny Murphy overleden. Ik heb echt nog nooit van dat mens gehoord
Agreedquote:Op zondag 20 december 2009 23:14 schreef Haunter het volgende:
Denk dat ik hem nog ff aanvraag, kan ik meteen het mp3tje van itunes halenquote:Op zondag 20 december 2009 23:14 schreef Haunter het volgende:
Goede muziek heeft ook niets met leeftijd te makenquote:Op zondag 20 december 2009 23:14 schreef hayder het volgende:
ondanks dat ik 18 ben vind ik dit toch leuk liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |