quote:Op zondag 20 december 2009 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met de aangepaste dienstregeling van de NS zit een gedeelte er over een half jaar nog.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meestal zie je dat in januari er paar blijven hangen en dat er daarna stuk of 5-6 nieuwe mensen blijven hangen
prima toch.
Jammer.quote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Helaas niet. Hazenlip op Nederland 1 en Guido Weijers bij de campingzender.
Dat nooit Guido is niet grappig. Dan maar JJvdW of gewoon slaan we het overquote:Op zondag 20 december 2009 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan maar de campingzender
*checkt NS.nl*quote:Op zondag 20 december 2009 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met de aangepaste dienstregeling van de NS zit een gedeelte er over een half jaar nog.
Doordeweeks 1-1,5 topic per dag. Vrijdag 3 of zo. zaterdag-zondag 1quote:Op zondag 20 december 2009 22:19 schreef TheVulture het volgende:
3FM-topics lopen toch nog steeds wel aardig of niet?
Ik stem voor! Maar mag je dan ook een max. instellen? Want zoveel geld heb ik niet.quote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Of xx euro per post/topicPast mooi bij het stukje tekst op 3fm.nl
Ow was dat de redenquote:Op zondag 20 december 2009 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
PUB, je dacht gewoon dat het een Kroeg was
Tuurlijk, je kan toch niemand verplichten om de donerenquote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik stem voor! Maar mag je dan ook een max. instellen? Want zoveel geld heb ik niet.
Damn, ik had het idee dat je al 5+ jaar hier zit.quote:Op zondag 20 december 2009 22:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
Ach, ik maakte mijn account net voor SR08
Jij gaat failliet danquote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik stem voor! Maar mag je dan ook een max. instellen? Want zoveel geld heb ik niet.
Het risico is er dan wel dat mensen gaan spammen, en de topicreeks wordt gesloten...quote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Of xx euro per post/topicPast mooi bij het stukje tekst op 3fm.nl
Ben benieuwd!quote:Op zondag 20 december 2009 22:21 schreef Sirolf het volgende:
De plaat hierna gaat ook leuk worden, als ik Dalet mag geloven.
Moet daar geen apart topic voor dan? Met een poll enzulks?quote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kan toch niemand verplichten om de doneren
Er posten 4-5 modjes mee, dus dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het risico is er dan wel dat mensen gaan spammen, en de topicreeks wordt gesloten...
Dat maakt hij nog niet aan.quote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel lief dat de mensen in Groningen Jordy van Loon probeerden in te graven met sneeuw... je moet zaad toch altijd koel bewaren
Ik ken nog wel zo'n 100 users die nog een appel met Danny te schillen hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het risico is er dan wel dat mensen gaan spammen, en de topicreeks wordt gesloten...
quote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel lief dat de mensen in Groningen Jordy van Loon probeerden in te graven met sneeuw... je moet zaad toch altijd koel bewaren
100 maar, het halve voetbal forumquote:Op zondag 20 december 2009 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken nog wel zo'n 100 users die nog een appel met Danny te schillen hebben
Idd, dat is hij nogquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |