Dat verstond ik ook.quote:Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef Sanddr het volgende:
Haha Timur zegt het zelf al: "Vannacht was Dode slaapgast"
Thanks, ff checkenquote:Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef Tito het volgende:
Fok op de site: http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_nieuws/339456?utm_source=social&utm_medium=twitter&utm_campaign=sr09
HIhihihihi dat bedoelde ik helemaal niet, gekkie.quote:Op zondag 20 december 2009 22:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je zult vast genoeg kijkers hebben.
Je zult vast genoeg kijkers hebbenquote:
Timur is echt recht voor zijn raap. Geweldigquote:Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef Sanddr het volgende:
Er zal dus wel een actie ofzo moeten komenquote:Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef Tito het volgende:
Fok op de site: http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_nieuws/339456?utm_source=social&utm_medium=twitter&utm_campaign=sr09
Ze kunnen lang blijven wachten op een actie van Fok! zijnde denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef Tito het volgende:
Tegen zichzelf idd.quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik heb gelachen, maar dat ventje moet beschermd worden
quote:Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef Sanddr het volgende:
Tis ook best slecht dat we niks doen, als je ziet hoe we er bij betrokken zijnquote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zal dus wel een actie ofzo moeten komen
Fokkers in Groningen die NU mee willen naar de Grote Markt?quote:
Ik snapte het topic niet meer maar je had nog een keer gequote.quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je zult vast genoeg kijkers hebben.
Jordy van Loon die bekogeld werdquote:
Morgen zeker welquote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Fokkers in Groningen die NU mee willen naar de Grote Markt?
Hoe zit dat eigenlijk precies. Na de deceptie van vorig jaar alleen dit topic?quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ze kunnen lang blijven wachten op een actie van Fok! zijnde denk ik.
Nope, sorry, veel plezier though.quote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Fokkers in Groningen die NU mee willen naar de Grote Markt?
Iets groots zie ik er niet van komen nee. Maar van de goede kant: de fanatieke posters hier vragen allemaal wel platen aan!quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ze kunnen lang blijven wachten op een actie van Fok! zijnde denk ik.
zeker welquote:
Ja voor het geval je het niet meer had gelezenquote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik snapte het topic niet meer maar je had nog een keer gequote.
Altijd dit topic, maar vanuit FOK! geen actie. Users doen ook niks helaasquote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Slaif het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk precies. Na de deceptie van vorig jaar alleen dit topic?
Okequote:Op zondag 20 december 2009 22:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, sorry, veel plezier though.
Dat is ook het eerste waar ik bang voor zou zijn als ik zou poseren.quote:
Er was wel een topic gestart, maar helaas weinig reactiequote:Op zondag 20 december 2009 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd dit topic, maar vanuit FOK! geen actie. Users doen ook niks helaas
Gelukkig wordt er door oud-Fok!ers wel wat gedaan op vblforumquote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Tis ook best slecht dat we niks doen, als je ziet hoe we er bij betrokken zijn
dankeequote:
Idd jaquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die Do muts. Beetje als een ster staan zwaaien terwijl ze niets bracht. Youp
Ik vind haar echt prima tussen Giel en Ekdom. En ze draait prima platen over het algemeenquote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef Noortje. het volgende:
Ben benieuwd of Annemieke wat is.
Oeh, dat is wel een toffe track! Mooie clip ookquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Hans: Mrs Jackson van Outkast
Annemiek.quote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef miieejj het volgende:
wie doet nou de shift...
quote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die Do muts. Beetje met haar ster staan zwaaien
Das pas morgen met Ome Willemquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een toffe track! Mooie clip ook
Heeft nu al meer laten zien dan Do gisteren.quote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd ja.
Ben net thuis, dus nu es rustig kijken wat Youp brengt
een geweldig teamquote:Op zondag 20 december 2009 22:07 schreef alors het volgende:
Ik moet elke keer weer hardop lachen van Filemon en Sander
Dat heeft noortje zelf al dus daarvoor hoeft ze niet naar annemieke te kijkenquote:
Owjaquote:Op zondag 20 december 2009 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heeft noortje zelf al dus daarvoor hoeft ze niet naar annemieke te kijken.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 20 december 2009 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heeft noortje zelf al dus daarvoor hoeft ze niet naar annemieke te kijken.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:09 schreef Gizmo112 het volgende:
Legendarische avond, wederom.
Vannacht was dode slaapgast, slaapverwekkend
quote:Op zondag 20 december 2009 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom is sander dan wel leuk en met Coen niet. Beetje flauw.
jaaaaaaquote:
Gister stond ik achter twee oude mannetjes bij het glazen huis. Ze hadden het alleen maar over de string van Annemiekequote:
Was meer een vraag in zijn algemeenheid dan reactiequote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik zeg nergens dat Coen niet leuk is
Ik verhuur mijn lichaam voor pure cash.quote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zou FOK kunnen don voor SR dit jaar
Mag je wel opschieten, de dagen zijn zo omquote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zou FOK kunnen don voor SR dit jaar
quote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gister stond ik achter twee oude mannetjes bij het glazen huis. Ze hadden het alleen maar over de string van Annemieke
Hebben ze ook gedoneerd voor dat uitzicht, anders mag je ze slaanquote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gister stond ik achter twee oude mannetjes bij het glazen huis. Ze hadden het alleen maar over de string van Annemieke
Die gozer van het callcenter zei het anders ook. Met naam erbij ook enzo.quote:Op zondag 20 december 2009 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
jezus Timur dat gelooft toch niemand van Celine Dion
als de cash voor SR isquote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ik verhuur mijn lichaam voor pure cash.
Ik wil je wel es uitleggen dat dit een geweldig nummer is, Ceequote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef Cee het volgende:
OMG. Wat mij betreft een van de meest afgrijselijke nummers ooit. Ironisch genoeg een ode aan muziek.
Het glazen huis ?quote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef Waalwijker het volgende:
Kunnen we geen wedstrijdje maken van de beste woordgrap over Do?
Ja?! wel humorquote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Die gozer van het callcenter zei het anders ook. Met naam erbij ook enzo.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag je wel opschieten, de dagen zijn zo om
Denk 0,0 na de blamage vorig jaar.quote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag je wel opschieten, de dagen zijn zo om
Vorige maand nog live gehoordquote:
Mwah, beter dan Giel en Gerardquote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vind je? Ze heeft bijna geen billen
Was zeker wel heel erg mooi of niet dan ?quote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Vorige maand nog live gehoord
quote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het glazen huis ?
Just DOn't DO it !
Dat heb je vast wel eens geiler gezegdquote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als de cash voor SR isgoeie aktie, er gaan vast een hoop mensen overheen
Viel me vanavond toen ik er stond te kijken ook op. Praktisch geen kontquote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is het zelfde als proberen uit te leggen dat de geur van stront heerlijk is.quote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil je wel es uitleggen dat dit een geweldig nummer is, Cee
quote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef Toverheks het volgende:
wat gaan jullie hard zeg, zat het andere topic nog na te lezen
Nahjaquote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is het zelfde als proberen uit te leggen dat de geur van stront heerlijk is.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heb je vast wel eens geiler gezegd
En dat doet ze goedquote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef borisz het volgende:
Gerard leert Annemieke even hoe je mee moet doen met de muziekjes.
leg het mij eens uit.quote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nahja. Ik probeer het zo subtiel
Was je weg dan ?quote:
Goed idee morgen even koken , tnxquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef 3FMaster het volgende:
* 3FMaster zit hier achter zn laptop met een warm glas Glühwein![]()
Ik heb van die afloop amper iets meegekregen, alleen dat die hautaine muts op 't laatst moeilijk ging doen en het niet doorging.quote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk 0,0 na de blamage vorig jaar.
Ik vond dat eigenlijk wel mooi bij haar.quote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
hej ik zei niet dt ik mee zou doenquote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heb je vast wel eens geiler gezegd
Ja!quote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef TheVulture het volgende:
We kunnen een leukste user kiezen voor deze topicreeks... die dan als prijs nogmaals een plaat aanvraagt voor 50 eur ofzo
Of xx euro per post/topicquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef TheVulture het volgende:
We kunnen een leukste user kiezen voor deze topicreeks... die dan als prijs nogmaals een plaat aanvraagt voor 50 eur ofzo
Doe een poging.quote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nahja. Ik probeer het zo subtiel
She is een bitch wat dat betreft.quote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb van die afloop amper iets meegekregen, alleen dat die hautaine muts op 't laatst moeilijk ging doen en het niet doorging.
Of mag ik niet zeggen dat ik haar een hautaine muts vond?
Oké dan.
Ja roel is schijnbaar weer terug van weggeweestquote:
Dan ben ik armquote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Of xx euro per post/topicPast mooi bij het stukje tekst op 3fm.nl
Dan ga ik gewoon weer sporadisch lurken en 4 keer per jaar iets postenquote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
straks is SR weer afgelopen en dan zitten al wij die-hards weer met de rommel hier.....doodse stiltes
Och, dan kunnen we tenminste rustig bijkomen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
straks is SR weer afgelopen en dan zitten al wij die-hards weer met de rommel hier.....doodse stiltes
quote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
Beter nog: als de leukste user een plaat aanvraagt dat iedereen in deze topicreeks of nog meer mensen 10 euro doneert oid.quote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Die grap heeft ie al meer gemaaktquote:
Daarom was ik er ook steeds niet. PUB SC gaat stukken sneller.quote:Op zondag 20 december 2009 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Paar maanden geleden was het echt tragisch ja. (En ik deed eraan mee)
Youp toch.
Wat heeft Fok/Danny hier mee te maken?quote:Op zondag 20 december 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ah toe FOK...joehoeoeoeooe hallow? Danny? leuk? Mag ut? ahtoe ahtoe
Ja, wat denk je zelfquote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
uit Danny zn portemonee heh...wij zijn allemaal arm
Meestal zie je dat in januari er paar blijven hangen en dat er daarna stuk of 5-6 nieuwe mensen blijven hangenquote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja roel is schijnbaar weer terug van weggeweest.
Danny is ook armquote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
uit Danny zn portemonee heh...wij zijn allemaal arm
Postaantal geilerquote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daarom was ik er ook steeds niet. PUB SC gaat stukken sneller.
Helaas niet. Hazenlip op Nederland 1 en Guido Weijers bij de campingzender.quote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef Felagund het volgende:
Doet Joep nog een oudejaarsconference op tv?
Ik heb al 15 euro gegeven voor een plaatquote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Beter nog: als de leukste user een plaat aanvraagt dat iedereen in deze topicreeks of nog meer mensen 10 euro doneert oid.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef Neroje het volgende:
Ow, we hoeven niet naar Youp te luisteren!
Das behoorlijk waardeloos danquote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Helaas niet. Hazenlip op Nederland 1 en Guido Weijers bij de campingzender.
ik blijf hangen.. teminste ik ga het proberenquote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meestal zie je dat in januari er paar blijven hangen en dat er daarna stuk of 5-6 nieuwe mensen blijven hangen
prima toch.
Dan maar de campingzenderquote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Met de aangepaste dienstregeling van de NS zit een gedeelte er over een half jaar nog.quote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meestal zie je dat in januari er paar blijven hangen en dat er daarna stuk of 5-6 nieuwe mensen blijven hangen
prima toch.
Ik wel.quote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef themauster het volgende:
Kan niet wachten tot Youp zijn show op tv komt
PUBquote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn , zie het vooral niet als verplichting.quote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik blijf hangen.. teminste ik ga het proberen
arme wim-lex.quote:Op zondag 20 december 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik ga stoppen ik heb een huis gekocht in Mozambique
Ik zet wel een dvd van vorige jaren terug opquote:Op zondag 20 december 2009 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan maar de campingzender
Maar hier is het gezelligerquote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
PUB, je dacht gewoon dat het een Kroeg wasquote:Op zondag 20 december 2009 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
PUBDaar heb ik in het begin nog weleens gelurkt en zelfs gepost terwijl ik (op papier iig) al lang geen puber meer ben
.
Jawel hoorquote:Op zondag 20 december 2009 22:19 schreef TheVulture het volgende:
3FM-topics lopen toch nog steeds wel aardig of niet?
Probeer je voorbeeld te volgenquote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik blijf hangen.. teminste ik ga het proberen
quote:Op zondag 20 december 2009 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met de aangepaste dienstregeling van de NS zit een gedeelte er over een half jaar nog.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
prima toch.
Jammer.quote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Dat nooit Guido is niet grappig. Dan maar JJvdW of gewoon slaan we het overquote:Op zondag 20 december 2009 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan maar de campingzender
*checkt NS.nl*quote:Op zondag 20 december 2009 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met de aangepaste dienstregeling van de NS zit een gedeelte er over een half jaar nog.
Doordeweeks 1-1,5 topic per dag. Vrijdag 3 of zo. zaterdag-zondag 1quote:Op zondag 20 december 2009 22:19 schreef TheVulture het volgende:
3FM-topics lopen toch nog steeds wel aardig of niet?
Ik stem voor! Maar mag je dan ook een max. instellen? Want zoveel geld heb ik niet.quote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ow was dat de redenquote:Op zondag 20 december 2009 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
PUB, je dacht gewoon dat het een Kroeg was
Tuurlijk, je kan toch niemand verplichten om de donerenquote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik stem voor! Maar mag je dan ook een max. instellen? Want zoveel geld heb ik niet.
Damn, ik had het idee dat je al 5+ jaar hier zit.quote:Op zondag 20 december 2009 22:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
Ach, ik maakte mijn account net voor SR08
Jij gaat failliet danquote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik stem voor! Maar mag je dan ook een max. instellen? Want zoveel geld heb ik niet.
Het risico is er dan wel dat mensen gaan spammen, en de topicreeks wordt gesloten...quote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben benieuwd!quote:Op zondag 20 december 2009 22:21 schreef Sirolf het volgende:
De plaat hierna gaat ook leuk worden, als ik Dalet mag geloven.
Moet daar geen apart topic voor dan? Met een poll enzulks?quote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kan toch niemand verplichten om de doneren
Er posten 4-5 modjes mee, dus dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het risico is er dan wel dat mensen gaan spammen, en de topicreeks wordt gesloten...
Dat maakt hij nog niet aan.quote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel lief dat de mensen in Groningen Jordy van Loon probeerden in te graven met sneeuw... je moet zaad toch altijd koel bewaren
Ik ken nog wel zo'n 100 users die nog een appel met Danny te schillen hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het risico is er dan wel dat mensen gaan spammen, en de topicreeks wordt gesloten...
quote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel lief dat de mensen in Groningen Jordy van Loon probeerden in te graven met sneeuw... je moet zaad toch altijd koel bewaren
100 maar, het halve voetbal forumquote:Op zondag 20 december 2009 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken nog wel zo'n 100 users die nog een appel met Danny te schillen hebben
Idd, dat is hij nogquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |