abonnement Unibet Coolblue
pi_75852761
Ik probeer iemand die me op een afgrijzelijke manier heeft laten vallen eens goed negeren, zonder dit kenbaar te maken tegen de rest toe. Het probleem is dat degene die ik wil negeren veelal dezelfde contacten heeft, het liefst heb ik ook dat deze mensen het absoluut niet door hebben.
Juist het moeilijke aan dit is, dat degene die ik wil negeren, zich hier niets van aantrekt en doet alsof we vrienden zijn.

Ik negeer mensen niet snel, dit is vaak iets wat ik nooit zo snel doe. Het is eerder een manier om eventuele geweldadige conflicten uit de weg te gaan.

Heeft iemand tips hoe je zo iemand het best, keihard, kunt negeren?
Ja
pi_75852796
Ik las: 'negers, to do or not to do.'

In dat geval ben ik weer weg.
pi_75852801
Wil je wraak nemen of echt nooit meer met de persoon praten?

[edit] maar direct even verhaal typen

Als je wraak wil nemen schiet je met negeren of bitch opmerkingen niks op dan kun je beter de confrontatie opzoeken en laten zien hoe je je voelt en hopen dat de persoon het begrijpt. Als je hem nooit meer wil spreken dan ben je vast al op zo'n punt dat het vanaf twee kanten niet meer hoeft dus dan zal het ook niet zo moeilijk zijn.

Dus laat gewoon merken wat je er van vind en begin niet met deze basisschool praktijken.
[/edit]
  zondag 20 december 2009 @ 21:02:29 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_75852914
Negeren is voor zeikwijven en kleuters. Mannen doen niet moeilijk over hun problemen. En verzwijgen het probleem al helemaal niet.
Laffe huichelaar
pi_75853168
Ik vind het nogal doelloos en omslachtig gedoe. Zeg gewoon wat je dwars zit en voeg er desnoods aan toe dat dit wat jou betreft het laatste gesprek was met de persoon in kwestie.
  zondag 20 december 2009 @ 21:15:54 #6
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_75853602
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:08 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het nogal doelloos en omslachtig gedoe. Zeg gewoon wat je dwars zit en voeg er desnoods aan toe dat dit wat jou betreft het laatste gesprek was met de persoon in kwestie.
Als je iemand echt nooit meer wilt of hoeft te spreken, en iets uitpraten ook geen zin heeft, waarom zou het dan doelloos of omslachtig zijn?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_75854084
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Als je iemand echt nooit meer wilt of hoeft te spreken, en iets uitpraten ook geen zin heeft, waarom zou het dan doelloos of omslachtig zijn?
Omdat je toch gewoon kunt zeggen dat je die persoon nooit meer hoeft te spreken in plaats van een plan verzinnen hoe je iemand kunt negeren zonder dat anderen merken dat je die persoon negeert. Tenzij je in de brugklas zit.
  zondag 20 december 2009 @ 21:29:50 #8
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_75854352
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef Xennia het volgende:

[..]

Omdat je toch gewoon kunt zeggen dat je die persoon nooit meer hoeft te spreken in plaats van een plan verzinnen hoe je iemand kunt negeren zonder dat anderen merken dat je die persoon negeert. Tenzij je in de brugklas zit.
Als je zoiets zegt tegen iemand, krijg je daar weer hele vragen en discussies over, terwijl dat nou juist hetgene is wat je niet meer wilt.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_75855998
Negeren kan maar op 1 manier . Negeren namelijk.

En als het niet werkt: neem wat les bij Bas Rutten
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_75856716
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:59 schreef Koenani het volgende:
Negeren kan maar op 1 manier . Negeren namelijk.

En als het niet werkt: neem wat les bij Bas Rutten

RENGEDEGEDEDENG
  zondag 20 december 2009 @ 22:27:57 #11
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_75857633
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:29 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Als je zoiets zegt tegen iemand, krijg je daar weer hele vragen en discussies over, terwijl dat nou juist hetgene is wat je niet meer wilt.
Of misschien wel.
Het doel van TS is om zijn/haar slachtoffer te raken ofzo toch. Negeren heeft voor mij als doel dat iemand zich gefrustreerd gaat voelen en dat hem/haar gek maakt.
Ik weet niet hoe de situatie is, maar als die persoon er ook allemaal lak aan heeft, heeft negeren niet echt zin als je hem/haar wilt terug pakken.

Negeren heeft pas zin als die persoon schuldgevoelens krijgt en het echt oprecht goed wilt maken.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_75859282
Het is eerder dat ik geen contact meer met die persoon wil hebben, maar als diegene er lak aan heeft een gewoon door blijft ouwehoeren tegen mij. Is het enige wat je kunt doen negeren.

Niet het enige, maar het enige zonder dat er geweld van toepassing is.
Ja
  zondag 20 december 2009 @ 23:02:40 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75859429
Waarom pas je niet gewoon geweld toe dan? Je bent een kerel, kom op zeg, waarom los je het dan niet op als een kerel maar open je een topique over hoe je het als een vrouw kan oplossen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_75861649
Omdat ik geen goede vriend in elkaar wil rossen, wat ie ook heeft gedaan
Ja
  zondag 20 december 2009 @ 23:53:49 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75861970
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:46 schreef Ephesis het volgende:
Omdat ik geen goede vriend in elkaar wil rossen, wat ie ook heeft gedaan
Een vriend is pas een echte vriend als je 'm een keer op z'n bek gerost hebt .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 december 2009 @ 00:06:13 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_75862512
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:46 schreef Ephesis het volgende:
Omdat ik geen goede vriend in elkaar wil rossen, wat ie ook heeft gedaan
Eerst dacht ik dat je een vrouw was, man. Want, no offense, negeren is wat vrouwen doen.

Maar ja, ik kan me voorstellen dat het zo erg is dat je gewoon geen zin meer heb om te praten en geweld is ook doelloos.

Ik heb eens hetzelfde meegemaakt. Wat ik dan heb gedaan is makkelijk. Je blijft gewoon beleef tegen die andere doen. Je groet hem, als hij jou iets vraagt geef je hem een antwoord, maar verder is hij niet belangrijk voor je. Je doet alsof er niks aan de hand is, maar je gaat gewoon niet voor hem geven. Je gaat niet alleen met hem chillen, je luistert niet naar zijn verhalen en je lacht niet met hem mee. Je blijft beleeft maar verder is hij jou vriend niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 21 december 2009 @ 09:18:32 #17
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_75867961
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef MOD het volgende:

[..]

Of misschien wel.
Het doel van TS is om zijn/haar slachtoffer te raken ofzo toch. Negeren heeft voor mij als doel dat iemand zich gefrustreerd gaat voelen en dat hem/haar gek maakt.
Ik weet niet hoe de situatie is, maar als die persoon er ook allemaal lak aan heeft, heeft negeren niet echt zin als je hem/haar wilt terug pakken.

Negeren heeft pas zin als die persoon schuldgevoelens krijgt en het echt oprecht goed wilt maken.
Als je doel is iemand te raken of terug te pakken wil je blijkbaar iets bereiken en dan is negeren niet de beste oplossing
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_75869639
Blijkbaar kan je mensen niet negeren, anders had je die persoon allang genegeerd en hier geen topic over gemaakt. Waarom praat je er niet over met die persoon? Negeren komt op mij over als een lafaard zijn, want je praat het ook niet uit met hem [hoeft niet te betekenen dat het bij uitpraten altijd goed komt].
pi_75869789
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

RENGEDEGEDEDENG
Bas Rutten

Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  maandag 21 december 2009 @ 10:27:13 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75869864
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:58 schreef Ephesis het volgende:
Het is eerder dat ik geen contact meer met die persoon wil hebben, maar als diegene er lak aan heeft een gewoon door blijft ouwehoeren tegen mij. Is het enige wat je kunt doen negeren.

Niet het enige, maar het enige zonder dat er geweld van toepassing is.
Negeren dan. Dat zal hem zo'n keihard lesje leren! De doerak!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_75870002
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:24 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Bas Rutten


"Stab in the liver."
pi_75870003
Als je hem negeert en hij blijft lang doorgaan, guess who won the fight.

Je moet het hem gewoon een keer duidelijk maken, en goed.
Niet perce met grof geweld, maar enige dreiging kan geen kwaad lijkt mij.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')