Bronquote:Prognose voor maandag 21 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Ander openbaar vervoer rijdt ook haast niet.quote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Trollface. het volgende:
Dan ga je met de bus, metro, tram, auto, fiets, driewieler, vliegtuig, raket, etc.
Met welke bus ga ik van Woerden naar Scheveningen?quote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Trollface. het volgende:
Dan ga je met de bus, metro, tram, auto, fiets, driewieler, vliegtuig, raket, etc.
Fix'dquote:Houdt u rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, nooit gebruik van de trein.
de benenwagen gaat altijdquote:Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ander openbaar vervoer rijdt ook haast niet.
Mag ik jouw raket voor 1 dag lenen?quote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Trollface. het volgende:
Omdat ze het product simpelweg niet kunnen aanbieden.quote:Op zondag 20 december 2009 21:03 schreef KoekjesTwister het volgende:
Waarom zou de NS haar eigen product afraden?
Tuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mag ik jouw raket voor 1 dag lenen?
Zouden ze met de trein moeten?quote:Extra probleem is dat de storingsdiensten naar de locatie van de storingen moeten rijden.
quote:''We noemen het geen dienstregeling, maar dienstverlening''', aldus een zegsman van vervoersbedrijf Connexxion.
Dan kunnen ze net zo goed het hele jaar door afraden om met de trein te gaan.quote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat ze het product simpelweg niet kunnen aanbieden.
qftquote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed het hele jaar door afraden om met de trein te gaan.
Whehehe.quote:Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mensen mensen, wat een land waarin de NS adviseert om met de auto over de gladde wegen te gaan.
Dit is diep dieptriest.
De NS die geen mensen durft te vervoeren. Verschrikkelijk. En het vriest momenteel amper (0 graden).quote:Op zondag 20 december 2009 21:03 schreef KoekjesTwister het volgende:
Waarom zou de NS haar eigen product afraden?
quote:Op zondag 20 december 2009 21:33 schreef Seneca het volgende:
Mijn baas net aan de telefoon gehad: nou, dan moet je vanavond maar met de trein gaan
EN ZO HOORT HET!!!1quote:Op zondag 20 december 2009 21:33 schreef Seneca het volgende:
Mijn baas net aan de telefoon gehad: nou, dan moet je vanavond maar met de trein gaan
quote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed het hele jaar door afraden om met de trein te gaan.
morgen ff klokken hoe laat de baas binnen is. Of hij 'werkt thuis' natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 21:33 schreef Seneca het volgende:
Alsof we na jaren oorlog het land weer moeten opbouwen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Verder heeft het besluit volgens haar ook te maken met de nasleep van zondag. ''Er moeten zaken aan het spoor worden hersteld. Ook zijn er treinen kapot gegaan die moeten worden gemaakt.''
Kapot gaan van een paar graden vorst en wat sneeuw? Ik kan hier niet bij.
wat sneeuw?quote:Op zondag 20 december 2009 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Verder heeft het besluit volgens haar ook te maken met de nasleep van zondag. ''Er moeten zaken aan het spoor worden hersteld. Ook zijn er treinen kapot gegaan die moeten worden gemaakt.''
Kapot gaan van een paar graden vorst en wat sneeuw? Ik kan hier niet bij.
In het kader van een geintje? Als hij serieus was zou ik linea recta naar monsterboard surfen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:33 schreef Seneca het volgende:
Er zullen vast treinen rijden, maar niet zoveel.quote:Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ja godvertiefde, ik wil naar huis!
Ja ik moet eigenlijk met de bus, over de afsluitdijk.. Maar de kans dat die gaat is nog kleiner denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 21:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er zullen vast treinen rijden, maar niet zoveel.
En het is echt belachelijk dat de NS het afraadt.
Ja, het zijn de private bedrijven die ijs in de wissels proppen! Private bedrijven, het nieuwe Linkse Kerk!quote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef Trannellius het volgende:
Directe schuldige hieraan is natuurlijk de overheid, die zo nodig móest privatiseren.
waar ben je nu dan? Niet op en station mag ik hopen. Rotterdam Centraal was een drama net.quote:Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ja godvertiefde, ik wil naar huis!
Waar is jouw stadje?quote:Op zondag 20 december 2009 21:53 schreef Desunoto het volgende:
Hey, dan kom je langs mijn stadje denk ik.![]()
Maar die zal waarschijnlijk helemaal niet rijden. Dan maar om met de trein.
Pak jezelf goed in, want het is koud.
Nee joh gewoon thuis, maar ik wil morgen toch eigenlijk wel van Groningen naar Noord-Hollandquote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
waar ben je nu dan? Niet op en station mag ik hopen. Rotterdam Centraal was een drama net.
Ik wist het, in de zomer brengen ze hun snowtrails in de lucht, die dan in de winter naar beneden vallen. Slechts de mensen die hun ogen nog niet geopend hebben, noemen dat chemtrails. Maar de wakkere mensen weten wel beter.quote:Op zondag 20 december 2009 21:54 schreef IHVK het volgende:
Direct schuldige hieraan is de illumnati die met vliegtuigen sneeuwbuien tot stand brengen.
Lelystad is mijn stadje.quote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar is jouw stadje?![]()
[..]
Nee joh gewoon thuis, maar ik wil morgen toch eigenlijk wel van Groningen naar Noord-Holland!
Aan de andere kant is het nou ook weer niet echt rendabel om voor een paar van dit soort dagen de boel te ontwerpen voor Zwitserse toestanden met sneeuwschuivers e.d., dan gaan mensen weer zeiken dat het meer geld gaat kosten.quote:Op zondag 20 december 2009 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind toch dat het hoog tijd wordt dat er door de kamer eens een paar zeer kritische vragen worden gesteld over de kwaliteit van het spoor. Dit is toch ongelovelijk allemaal?
Ja maar ik mag dan hopen dat Groningen - Amsterdam gaat en dat ik vanaf Amsterdam nog verder kan.quote:Op zondag 20 december 2009 21:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Lelystad is mijn stadje.![]()
Maar ik denk dat je dan maar verder moet gaan via Amsterdam.
De NS is niet geprivatiseerdquote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef Trannellius het volgende:
Directe schuldige hieraan is natuurlijk de overheid, die zo nodig móest privatiseren.
Valt best mee vind ik.quote:Op zondag 20 december 2009 22:04 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn advies: Maak nooit gebruik van de trein.
Als episch falen een organisatie was had het NS geheten.
Klopt, maar is het zo extreem dan? Toch geen Zwitserse of Siberische toestanden hier? Het ligt toch niet zo hoog dat de treinen niet meer over de tracks kunnen?!?!quote:Op zondag 20 december 2009 22:00 schreef Henno het volgende:
Aan de andere kant is het nou ook weer niet echt rendabel om voor een paar van dit soort dagen de boel te ontwerpen voor Zwitserse toestanden met sneeuwschuivers e.d., dan gaan mensen weer zeiken dat het meer geld gaat kosten.
Ik verdenk anders de chemtrails!quote:Op zondag 20 december 2009 21:54 schreef IHVK het volgende:
Direct schuldige hieraan is de illumnati die met vliegtuigen sneeuwbuien tot stand brengen.
Ik maak dagelijks gebruik van de trein en er is echt vrijwel nooit erge vertraging. Afgelopen 4 maanden 2 keer.quote:Op zondag 20 december 2009 22:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben nog dagelijks blij dat ik geen gebruik meer hoef te maken van de NS.
Wat een zege.
Je bent toch geen mamaskindjequote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar is jouw stadje?![]()
[..]
Nee joh gewoon thuis, maar ik wil morgen toch eigenlijk wel van Groningen naar Noord-Holland!
maar die zijn ook het werk van de illuminati.quote:Op zondag 20 december 2009 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik verdenk anders de chemtrails!
Google maar eens op de resultaten van de NS. Ze zijn een van de beste van Europaquote:Op zondag 20 december 2009 22:04 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn advies: Maak nooit gebruik van de trein.
Als episch falen een organisatie was had het NS geheten.
Ik denk dat ze zijn neergeplant door chemicale bergturken met wereldoverheersingsplannenquote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
maar die zijn ook het werk van de illuminati.
Dan had ik blijkbaar minder geluk. Het feit dat je afhankelijk bent van een organisatie als de NS staat me eigenlijk al enorm tegen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik maak dagelijks gebruik van de trein en er is echt vrijwel nooit erge vertraging. Afgelopen 4 maanden 2 keer.
Deze situatie van vandaag tel ik uiteraard niet mee.
De RET had de metro's goed voor mekaar anders vandaag.quote:Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ander openbaar vervoer rijdt ook haast niet.
FAILquote:The website is temporarily offline, please try again later.
De website is tijdelijk niet bereikbaar, probeer het later nog een keer.
For additional information, please call 070 - 3848666
Voor meer informatie kunt u bellen met 070 - 3848666
quote:Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mensen mensen, wat een land waarin de NS adviseert om met de auto over de gladde wegen te gaan.
Dit is diep dieptriest.
Want?quote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik maak dagelijks gebruik van de trein en er is echt vrijwel nooit erge vertraging. Afgelopen 4 maanden 2 keer.
Deze situatie van vandaag tel ik uiteraard niet mee.
ja op zondag, jammer genoeg wel heel de week dordeweeks gezeik met defecte metrostellen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:20 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
De RET had de metro's goed voor mekaar anders vandaag.![]()
De trams en bussen wouden helaas niet echt dus daar zijn ze in de loop van de dag mee gestopt.
SH*T, wat een eikel zeg! Leuke baan en baas heb jij!quote:Op zondag 20 december 2009 21:33 schreef Seneca het volgende:
elk jaar liggen de spoorwegen stil hoorquote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Want zulke sneeuwval op deze schaal komt eens in de 30 jaar voor.
Dat lukt me bijna elke dag, dus morgen ws ook welquote:Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
De metro moet dan wel een gekkenhuis zijn geweestquote:Op zondag 20 december 2009 22:20 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
De RET had de metro's goed voor mekaar anders vandaag.![]()
De trams en bussen wouden helaas niet echt dus daar zijn ze in de loop van de dag mee gestopt.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Want zulke sneeuwval op deze schaal komt eens in de 30 jaar voor.
hehe ja standaard NS beleid hequote:
Ook zoiets DOMS.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 16:00 schreef wdn het volgende:
Ik zal toch echt vandaag en morgen moeten werken en dat met de trein moeten doen...
[..]
Ook zoiets DOMS.
Denken ze echt dat ik met alle treinreizigers naar Roermond af stem dat ik om 16:50 naar huis ga?
denk het niet.quote:Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef Snuf. het volgende:
Ik wil morgenochtend van Utrecht naar Groningen met de trein...
Zou die gaan?
Maja das ook internationaal hey.quote:Op maandag 21 december 2009 17:22 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
denk het niet.
NS faalt hopeloos. Als ik naar leeuwarden toe wil mot ik tot half 10 wachten
Morgen gewoon weerquote:Prognose voor dinsdag 22 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
whehe dat wordt weer niet werken morgenquote:
Dan ga je op de fietsquote:Op maandag 21 december 2009 19:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe dat wordt weer niet werken morgen![]()
In mijn stad rijden de trams namelijk ook de hele dag al niet, dus ik kan niet eens naar het station komen
Ja dude, het blijft echt falen dat Prorail.quote:Op maandag 21 december 2009 19:17 schreef electronique het volgende:
ik ga morgen fijn met de trein verdomme
Ik ben zowel heen als terug gecontroleerd, en oh ja, of er iemand aan de noodrem had getrokken want het remsysteem gaf toch zo'n malle foutmelding hihihihhhi.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef Kill_em_all het volgende:
...
Voor de paupers onder ons, ik heb nog geen conducteur gezien dus als je voor niks veel te lang in de trein wil zitten, vandaag is je kans
...
6 uur? eej het is wel de NS waar we het over hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:36 schreef Litso het volgende:
Iemand vandaag al r'dam - Arnhem geprobeerd? Ik heb 6 uur de tijd, zou moeten lukken toch?
Wie zijn de verkeerde mensen? Gun je anderen niets?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:02 schreef macca728 het volgende:
Nu profiteren nog de verkeerde mensen ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |