Bronquote:Prognose voor maandag 21 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Ander openbaar vervoer rijdt ook haast niet.quote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Trollface. het volgende:
Dan ga je met de bus, metro, tram, auto, fiets, driewieler, vliegtuig, raket, etc.
Met welke bus ga ik van Woerden naar Scheveningen?quote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Trollface. het volgende:
Dan ga je met de bus, metro, tram, auto, fiets, driewieler, vliegtuig, raket, etc.
Fix'dquote:Houdt u rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, nooit gebruik van de trein.
de benenwagen gaat altijdquote:Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ander openbaar vervoer rijdt ook haast niet.
Mag ik jouw raket voor 1 dag lenen?quote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Trollface. het volgende:
Omdat ze het product simpelweg niet kunnen aanbieden.quote:Op zondag 20 december 2009 21:03 schreef KoekjesTwister het volgende:
Waarom zou de NS haar eigen product afraden?
Tuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mag ik jouw raket voor 1 dag lenen?
Zouden ze met de trein moeten?quote:Extra probleem is dat de storingsdiensten naar de locatie van de storingen moeten rijden.
quote:''We noemen het geen dienstregeling, maar dienstverlening''', aldus een zegsman van vervoersbedrijf Connexxion.
Dan kunnen ze net zo goed het hele jaar door afraden om met de trein te gaan.quote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat ze het product simpelweg niet kunnen aanbieden.
qftquote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed het hele jaar door afraden om met de trein te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |