Binck had 2900 stuks ING geshort omdat ik calls had geschreven die ITM expireerden. Dit zorgt er dus voor dat ik 2900*6,60 aan euro's op m'n rekening krijg. Hierdoor krijg ik met margin effectief beschikking over 2900*6,60*3,3 = ¤ 63162 aan effectenkrediet, dus krijg je dat dit soort order goedgekeurd worden.quote:Op maandag 21 december 2009 13:30 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Dit je moet je eens uitleggen. Ik snap het niet.
Maar de meerderheid van de beleggers bepaald de prijs.quote:Op maandag 21 december 2009 10:12 schreef LXIV het volgende:
Experts die denken dat een crash te voorspellen valt tot op de maand nauwkeurig vind ik geen experts. Want wie gaat er in februari nog aandelen kopen als de beurs in Maart zal crashen? Niemand, dus zakt de koers dan al? Maar wie koopt er dan in januari? En wie nu? Kortom: als de beurs in maart moet crashen dan crashed hij vandaag al!
Dat mag ook wel gebeuren, want ik zit short op de AEX en dat heeft me nog niks opgeleverd.
Zitten we al: 329,38quote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef capricia het volgende:
Als dit zo doorgaat zitten we weer op een year-high.
Dat was de top. Nu kunnen we weer omlaag, zoals het hoort!quote:
Eerst nog wat hoger. Een voorwerp dat van grote hoogte valt breekt tenminste, anders komt er hooguit een deuk in!quote:Op maandag 21 december 2009 15:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat was de top. Nu kunnen we weer omlaag, zoals het hoort!
Je hebt je zin. Boven de 330 (eventjes).quote:Op maandag 21 december 2009 15:45 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Eerst nog wat hoger. Een voorwerp dat van grote hoogte valt breekt tenminste, anders komt er hooguit een deuk in!
GS zal wel alleen frontloaded op POT en MOSAIC hebben gezetenquote:Op maandag 21 december 2009 17:20 schreef tony_clifton- het volgende:
GS zegt dat de prijzen voor kunstmest gaan stijgen, POT en MOSAIC keihard omhoog, K+S volgt weer nauwelijks. Hoop dat die nog wat gaan doen de komende maanden anders zit ik wel vrij letterlijk in de shit.
ik heb al vaker naar K+S zitten kijken, maar kan het volgens mij niet kopen via mijn broker (SNS)quote:Op maandag 21 december 2009 17:36 schreef tony_clifton- het volgende:
Uhu, daar reken ik ook op... POT verkocht wegens de achteruitgang van de dollar (foute keuze zo blijkt), en nu voluit in K+S gegaan vanwege een sterke terugval door een kapitaalverhoging aan 35% korting.
We'll see!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |