abonnement Unibet Coolblue
pi_75868483
Nou, ik (klein meisje, niet sterk) heb vanochtend al twee auto's een duwtje gegeven waardoor ze de sneeuw uit konden..

Dat krijg je met alleen voorwielaandrijving en geen winterbanden. Nu rest mij alleen nog het probleem: hoe de fuck kom ik in Tilburg als er geen bussen noch treinen rijden . Ik denk dat ik "taxi di papa" moet gaan inschakelen .
pi_75868548
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Nou, ik (klein meisje, niet sterk) heb vanochtend al twee auto's een duwtje gegeven waardoor ze de sneeuw uit konden..

Dat krijg je met alleen voorwielaandrijving en geen winterbanden. Nu rest mij alleen nog het probleem: hoe de fuck kom ik in Tilburg als er geen bussen noch treinen rijden . Ik denk dat ik "taxi di papa" moet gaan inschakelen .
Voorwielaandrijving met dit weer is een Must
Meeste autos met achterwiel aandrijving slippen weg

O jah, winterbanden moet ook wel
heb ze zelf alleen ook niet
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_75868685
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:44 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Voorwielaandrijving met dit weer is een Must
Meeste autos met achterwiel aandrijving slippen weg

O jah, winterbanden moet ook wel
heb ze zelf alleen ook niet
4-wiel aandrijving met dit weer is een must .
Schoonvader: voorwiel-aandrijving + zomerbanden = vastzitten.
Vriendje: 4-wielaandrijving + zomerbanden = hij glijdt een beetje maar hij zet wel door.

Papa: quattro + winterbanden baas.
pi_75868712
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:44 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Voorwielaandrijving met dit weer is een Must
Meeste autos met achterwiel aandrijving slippen weg

O jah, winterbanden moet ook wel
heb ze zelf alleen ook niet
Ehm leer even waar je over praat! Wat is makkelijker? Duwen of trekken? Duwen en dat doet je achterwiel aandrijving! Met die weer moet je vierwielaandrijving hebben! Maar als je gewoon op rijeijgenschappen gaat kijken is een achterwielaangedreven auto altijd lekkerder!
pi_75868855
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:50 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Ehm leer even waar je over praat! Wat is makkelijker? Duwen of trekken? Duwen en dat doet je achterwiel aandrijving! Met die weer moet je vierwielaandrijving hebben! Maar als je gewoon op rijeijgenschappen gaat kijken is een achterwielaangedreven auto altijd lekkerder!
Auto breekt uit op zwakste punt met dit weer, dat is je punt waar je aandrijving zit, daarom staan alle autos met achterwielaandrijving schuin op de straat

Maar 4wiel is nog beter jah
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_75868950
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Auto breekt uit op zwakste punt met dit weer, dat is je punt waar je aandrijving zit, daarom staan alle autos met achterwielaandrijving schuin op de straat

Maar 4wiel is nog beter jah
Maar jij praat nu over extreem rijden, met voorwielaandrijving heb je in dit weer gigantisch last van onderstuur, waardoor je over je voorwielen doorglijdt. Met achterwiel aandrijving kan je je wagen wat meer de bocht omgooien als je weet wat je doet! Met voorwielaandrijving moet je dat doen door of te spelen met het evenwicht in je wagen of de handrem. Beide zijn minder goed controleerbaar dan aangedreven wielen.
pi_75869003
Conclusie: het is allemaal kut met dit weer (tenzij je winterbanden en 4wiel hebt dan) .

Dus, rijden de bussen vandaag in Tilburg?
pi_75869085
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Conclusie: het is allemaal kut met dit weer (tenzij je winterbanden en 4wiel hebt dan) .

Dus, rijden de bussen vandaag in Tilburg?
jah, die rijden
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_75869985
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:03 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

jah, die rijden
Mooi, hopelijk morgen en overmorgen ook nog.. Ik denk dat ik eerst maar eens ga douchen, even relaxen en dan weer aan de studie .
pi_75870032
Nou reken maar dat ze vanmiddag weer niet rijden! Schijnt nog een pak sneeuw aan te komen waar je u tegen zegt
pi_75870238

Hier moet elke auto zich tegen op wagen om bij ons op werk te parkeren.
Collega heeft mij er ook op moeten duwen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_75871016
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou reken maar dat ze vanmiddag weer niet rijden! Schijnt nog een pak sneeuw aan te komen waar je u tegen zegt
Toch niet over brabant, alleen over het noorden toch?
pi_75871096
Bus in Breda rijdt ook haha
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_75871112
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:04 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Toch niet over brabant, alleen over het noorden toch?
quote:
Het gaat vanmiddag opnieuw sneeuwen. Een sneeuwgebied zal aan het begin van de middag vanuit het zuiden Nederland binnentrekken en trekt vervolgens over het midden en noorden van het land, aldus het KNMI. De sneeuwval houdt naar verwachting enkele uren aan.
pi_75871229
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]


[..]
Aaargghhhhhhhhhh >.< nouja ik hou het even in de gaten.
pi_75871440
De bustijd hier is veranderd, hij gaat nu eerder. De bus sloot al niet aan op de trein waardoor ik al 'n poos moest wachten op station Nijmegen.. Nu mag ik voortaan 27 min. wachten. Echt, SUPER. Hoe kut kan je aansluiting zijn :/.

Waarom haat het OV mij . Mwuh, niet leuk dit.
pi_75871779
Boehoe, ik moest al standaard twee keer 20 minuten wachten, en met de nieuwe busregeling heb ik en geen bushalte meer (nog 10 minuten langer lopen) en moet ik vroeger weg (bus komt ook eerder) en mag ik langer wachten (want de treintijden zijn hetzelfde gebleven).
pi_75871962
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef Tegan het volgende:
Boehoe, ik moest al standaard twee keer 20 minuten wachten, en met de nieuwe busregeling heb ik en geen bushalte meer (nog 10 minuten langer lopen) en moet ik vroeger weg (bus komt ook eerder) en mag ik langer wachten (want de treintijden zijn hetzelfde gebleven).
Zullen we een clubje oprichten?
Is op kamers gaan geen optie voor jou trouwens, als je zoveel overstap hebt?
pi_75872220
Tommy, hoe heet dat apparaatje ook alweer van je voor flitsers ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_75872753
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
www.alertegps.nl
thanks
ben ff aan het kijken naar de telefoon compatible lisjt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_75875050
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_75875077
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:43 schreef theKiD het volgende:
avond
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 21 december 2009 @ 13:10:33 #74
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_75876019
Wat is een goeie kapper in Tilburg? Ik zoek er een voor deze week namelijk!

Ik zag trouwens zojuist reclamefolders uit de brievenbus steken. Er is dus iemand die met dit weer de taak toch op zich heeft genomen om die troep te bezorgen
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_75878107
Verveel me kapot, ben nu aan het mijnenvegen...

heb het beginnersniveau in 6 seconden gehaald
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')