abonnement Unibet Coolblue
pi_254085
laten we proberen met z'n allen de grootste topic te maken met alles er in

seki for president

pi_254086
IK HEB JE GEWAARSCHUWD!!!!!!!!
KOEVROUW GOES BALISTIC !!!!!!!!!!!!!
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_254087
Nou nou, is dit niet wat overdreven? ik geloof dat er nu wel genoeg topics zijn over deze kerel...
Laten we niet vergeten dat Antonette zich behoorlijk positief in de kijker heeft gespeeld gisterenavond... Wat een zelfkennis en inzicht toonde zij tegenover Seki... Hij was er helemaal verbaasd en stil van geworden... In de vijf weken dat dit programma aan de gang was heb ik voor het eerst een zinnig verhaal gehoord, en dat wel minstens vijf minuten lang! Ik hoop dat dit leidt tot meer steun naar Antonette, ze is in ieder geval heel wat gestegen in mijn waardering voor haar.
gratis en voor niet
pi_254088
Beste Tombombadil,
heb je ook gelet op de steeds groter wordende rode vlekken in het gezicht en hals van Antonette tijdens dat gesprek ?
Zó zelfs, dat op de vraag van Seki (over Jop) : "Voel je je nou niet een beetje gebruikt hier in de Bus?", en Ant.'s antwoord: "Nee, hoor, helemaal niet", er nog maar één klein plekje normale huidskleur in haar gezicht over was: een wit afstekende vlek links van haar neus en mondhoek ?

Voor sommige oplettende lezertjes betekent dit iets....
(verder laat Moor het ermaar bij, voordat er wéér over pseudo-wetenschappelijke zweverigheid gezeurd wordt )

pi_254089
Waarom zou Antonette gebruikt worden... De rode vlekjes zijn alleen maar ontstaan omdat Antonette bang was dat Seki erachter zou komen dat het waarschijnlijk andersom het geval zou zijn...

Antonette gebruikt Jop! Een beetje beziggehouden worden door Jop 's nachts, dat vindt ze wel leuk... Maar Antonette is niet achterlijk... Zij weet ook wel dat als zij een goed en diepgaand gesprek wil voeren zij niet bij Joppie moet zijn... N

Nee, daar is Seki duidelijk de meer geschikte persoon voor. Antonette weet wat ze wil!

gratis en voor niet
  dinsdag 21 maart 2000 @ 19:27:00 #6
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_254090
Seki legt het af tegen Esmeralda.

Ik heb het altijd al gezegd en zal het ook altijd zeggen!
Seki is een vieze vuile hypocrite galbak. Ik word werkelijk waar niet goed van die vent. Altijd schreeuwen om moord en brand terwijl hij zelf de dader is! (kan ook letterlijk worden opgevat)

Als er een iemand in die bus zit die toneelspeelt is het seki wel.
Hij lijkt op iemand met een bi-polair syndroom (manisch depresief)

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  dinsdag 21 maart 2000 @ 19:28:00 #7
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_254091
Sjekkie moet z'n grote rotkop eens houden
  dinsdag 21 maart 2000 @ 19:29:00 #8
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_254092
rammen dus !!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 21 maart 2000 @ 20:00:00 #9
215 misterDre
Paint it black!
pi_254093
quote:
op 03-21-2000 om 04:47 PM schreef gtotep het volgende:
laten we proberen met z'n allen de grootste topic te maken met alles er in

seki for president


Ik geloof dat jij niet helemaal lekker bent!

Seki lijkt mij meer een type Dictator!!!!

Seki: je denk toch godverdomme niet dat ik mij door jou laat kiezen als ik president wil zijn dan ben ik dat gewoon....heb je dat begrepen klootzak! (dat is Seki)

  dinsdag 21 maart 2000 @ 20:07:00 #10
572 Sniper
Gull Catcher
pi_254094
quote:
op 03-21-2000 om 05:47 PM schreef Moor het volgende:
Beste Tombombadil,
heb je ook gelet op de steeds groter wordende rode vlekken in het gezicht en hals van Antonette tijdens dat gesprek ?
Voor sommige oplettende lezertjes betekent dit iets....
(verder laat Moor het ermaar bij, voordat er wéér over pseudo-wetenschappelijke zweverigheid gezeurd wordt )

Haha. Viel me ook wel op. Ken ook iemand die daar last van heeft. Bij stressvolle situaties verschijnen er steeds meer meervormige rode vlekken in zijn gezicht. Geen gewoon blozen. Misschien was het gesprek met Seki wel heel stressvol...?

pi_254095
quote:
op 03-21-2000 om 05:47 PM schreef Moor het volgende:
.....er nog maar één klein plekje normale huidskleur in haar gezicht over was: een wit afstekende vlek links van haar neus en mondhoek ?

Was dat soms een opgedroogde zaadvlek van Ome Jobbo????? Een zogenoemde "near miss"

Je weet het vaak soms nooit

  dinsdag 21 maart 2000 @ 20:56:00 #12
2646 webber
Enough already
pi_254096
Misschien kan Fok voor almachtige Seki een eigen Forum openen?

Dan kunnen we hier weer verder met de "echt" boeiende zaken

  Moderator dinsdag 21 maart 2000 @ 21:02:00 #13
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_254097

Seki: je denk toch godverdomme niet dat ik mij door jou laat kiezen als ik president wil zijn dan ben ik dat gewoon....heb je dat begrepen klootzak! (dat is Seki)

Hahaha, je hebt gelijk. Zo zou Seki waarschijnlijk reageren...misschien nog met een Vamos erachteraan.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 21 maart 2000 @ 21:29:00 #14
2705 cynix
is verdwaald
pi_254098
SBS6 heeft Seki natuurlijk alleen maar verkozen als buspassagier omdat ome Funs van Westerlo natuurlijk goed wist tot welke reacties van buspassagiers, KIJKERS en FORUMMERS dit zou leiden.

Welnu, dat is dan ook exact uitgekomen.
SBS6 lacht het laatst en is dus veel slimmer dan alle FOK!Forummers bijelkaar!

HELAAS MENSEN, WE ZIJN ER ALLEMAAL ENORM INGELOPEN, IN DE OPZET VAN OOM FUNS!
We zijn koren op oom Funs' molen.
Zonder Seki blijft er een BB-groepje over, en dat kennen we al, dat had ome funs natuurlijk vanaf het begin in de gaten.

Seki is de droomkandidaat voor elke ranzige, niet-integere, sensatiebeluste (dus elke) SBS6-programma-maker.

pi_254099
quote:
op 03-21-2000 om 05:47 PM schreef Moor het volgende:

heb je ook gelet op de steeds groter wordende rode vlekken in het gezicht en hals van Antonette tijdens dat gesprek ?
Zó zelfs, dat op de vraag van Seki (over Jop) : "Voel je je nou niet een beetje gebruikt hier in de Bus?", en Ant.'s antwoord: "Nee, hoor, helemaal niet", er nog maar één klein plekje normale huidskleur in haar gezicht over was: een wit afstekende vlek links van haar neus en mondhoek ?
Voor sommige oplettende lezertjes betekent dit iets....

(verder laat Moor het ermaar bij, voordat er wéér over pseudo-wetenschappelijke zweverigheid gezeurd wordt )


[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 21 Maart 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  dinsdag 21 maart 2000 @ 21:48:00 #16
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_254100
quote:
op 03-21-2000 om 05:47 PM schreef Moor het volgende:
antwoord: "Nee, hoor, helemaal niet", er nog maar één klein plekje normale huidskleur in haar gezicht over was: een wit afstekende vlek links van haar neus en mondhoek ?



Als je goed had opgelet, had je kunnen opmerken dat dit haar neus was die steeds langer werd

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 21 Maart 2000).]

  dinsdag 21 maart 2000 @ 23:56:00 #17
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_254101
quote:
op 03-21-2000 om 05:47 PM schreef Moor het volgende:
Beste Tombombadil,
heb je ook gelet op de steeds groter wordende rode vlekken in het gezicht en hals van Antonette tijdens dat gesprek ?
Zó zelfs, dat op de vraag van Seki (over Jop) : "Voel je je nou niet een beetje gebruikt hier in de Bus?", en Ant.'s antwoord: "Nee, hoor, helemaal niet", er nog maar één klein plekje normale huidskleur in haar gezicht over was: een wit afstekende vlek links van haar neus en mondhoek ?

Voor sommige oplettende lezertjes betekent dit iets....
(verder laat Moor het ermaar bij, voordat er wéér over pseudo-wetenschappelijke zweverigheid gezeurd wordt )


You took the words right out of my mouth en inderdaad ik ben een oplettend lezertje, begon in mijn onschuld al bijna te denken dat Ant serieus wijnvlekken had

En Moor, ik mis dat p.w.z van jou.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 22 maart 2000 @ 00:22:00 #18
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_254102
'kga gloof ik maar een andere studie volgen...
pi_254103
quote:
op 03-21-2000 om 11:56 PM schreef Dark het volgende:
You took the words right out of my mouth en inderdaad ik ben een oplettend lezertje, begon in mijn onschuld al bijna te denken dat Ant serieus wijnvlekken had

En Moor, ik mis dat p.w.z van jou.


IK OOK!!!

Over die 'wijnvlekken' wil ik wel meer weten. Ik ken ook zo iemand. Heeft het alleen in nerveuze omstandigheden. Dus geen blozen uit verlegenheid.


pi_254104
quote:
op 03-21-2000 om 09:29 PM schreef cynix het volgende:
SBS6 heeft Seki natuurlijk alleen maar verkozen als buspassagier omdat ome Funs van Westerlo natuurlijk goed wist tot welke reacties van buspassagiers, KIJKERS en FORUMMERS dit zou leiden.

Welnu, dat is dan ook exact uitgekomen.
SBS6 lacht het laatst en is dus veel slimmer dan alle FOK!Forummers bijelkaar!

HELAAS MENSEN, WE ZIJN ER ALLEMAAL ENORM INGELOPEN, IN DE OPZET VAN OOM FUNS!
We zijn koren op oom Funs' molen.
Zonder Seki blijft er een BB-groepje over, en dat kennen we al, dat had ome funs natuurlijk vanaf het begin in de gaten.

Seki is de droomkandidaat voor elke ranzige, niet-integere, sensatiebeluste (dus elke) SBS6-programma-maker.


Kijk - Cynix, dààr kan ik nou wat mee !
Sterker nog: de meesten op dit BusForum, zijn intussen zélf Seki's geworden in het bloemrijk beschrijven van hun grote boeman..
Nog méér winst voor Funs dus, want dat geeft honger naar méér en dus voedingsbodem voor het volgende programma-format, dat ongetwijfeld al op de tekentafel ligt.

En de scholen maar hardnekkig proberen, om het syndroom van 'pesten' tegen te gaan, oftewel de meute tegen de zondebok-enkeling...
Wat zijn we toch grappig in onze collectief na-apende righteousness, wat zijn we zelf toch wél-opgevoed vergeleken bij Seki....
En OH wat roddelen wij zelf toch weinig, schijtertjes die we zijn achter onze anonieme keyboardjes.

Ik stel een collectieve PERSOONLIJKE ontmoeting voor tussen FOK!BusForummers en Seki, NADAT Seki ff wat weekjes in het Forum-archief heeft rondgesnuffeld. Kijken hoeveel vrijwilligers van hier er op komen dagen.

En - en passant - graag een posthume heilig-verklaring voor BB-Willem, want die verdient in vergelijking de Nobelprijs voor ModelBurger.... als je de algemene tendens hier op het forum over Seki wil volgen, tenminste. En WAS het maar een tendens....het is niets anders dan ORDINAIRE brainwashing van SBS6 (met voor-week door VOO) !

People.... get an independant brain !

Helemaal met je eens, Cynix, en bedankt voor je bijdrage, het was een verademing in deze ForumBUS

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 22 Maart 2000).]

  woensdag 22 maart 2000 @ 09:17:00 #21
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_254105
quote:
op 03-21-2000 om 05:47 PM schreef Moor het volgende:
Beste Tombombadil,
heb je ook gelet op de steeds groter wordende rode vlekken in het gezicht en hals van Antonette tijdens dat gesprek ?
Zó zelfs, dat op de vraag van Seki (over Jop) : "Voel je je nou niet een beetje gebruikt hier in de Bus?", en Ant.'s antwoord: "Nee, hoor, helemaal niet", er nog maar één klein plekje normale huidskleur in haar gezicht over was: een wit afstekende vlek links van haar neus en mondhoek ?

Voor sommige oplettende lezertjes betekent dit iets....
(verder laat Moor het ermaar bij, voordat er wéér over pseudo-wetenschappelijke zweverigheid gezeurd wordt )



Ik krijg zelfs dikke bulten als ik Seki zie, men zegt dat het galbulten zijn
Ik ben online
  woensdag 22 maart 2000 @ 10:18:00 #22
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_254106
Wat een verschikkelijke hypocriet, die Seki!!!
Iedereen roddelt, maar Seki niet!
Iedereen is oneerlijk, maar Seki niet!
Iedereen schuift alles op Seki af, maar hij nooit op anderen!
etc etc etc.
Nee, Seki is altijd eerlijk en roddelt nooit! (Met Aziz, Bullent, Job) Nee joh! Seki zegt alles eerlijk! (not)

Seki is een meester in het verdraaien van woorden en voorbeelden. Seki (en wel meer "bussagiers" trouwens) hebben er bij het argumenteren een handje van om vooral de gegeven voorbeelden aan te vallen. Dit gecombineerd met het (vrijwel) nooit steken van de hand in eigen boezem kwam gisteren bij mij weer eens duidelijk naar boven!
Yuk! Wat een hypocriet gedoe allemaal. Geef toch gewoon toe dat iedereen over anderen zit te ouwehoeren. Dat is misschien wel inherent aan de situatie. Wat is datgene waar je de hele dag mee te maken hebt? De andere passagiers! Wat levert dan gespreksstof op? Juist! De andere passagiers! Zo raar is dat toch niet!?

ok dan nu een wat hypothetischer stukje:

Ik denk dat er verschillende manieren zijn waarop je met anderen over mensen kan praten. Zo kan je, denk ik, bijvoorbeeld roddelen als stemmingmakerij kan zien als gevolg van negatieve gevoelens ten opzichte van een ander (gebeurt vaak, zowel in de BUS als bij mijzelf). Maar je kan ook over anderen praten om je eigen standpunt te bepalen. Of om informatie te verkrijgen of verstrekken.
En dan geloof ik nooit dat iedereen zo sterk is (en ook niet dat het nodig is) om alles over anderen rechtstreeks aan diegenen te zeggen. Veel mensen hebben bevestiging nodig van hun mening voordat ze die tegen een ander durven uiten. Veel mensen willen hun mening toetsen (en misschien wel bijstellen) bij anderen. Althans, zo ervaar ik het. So be it!
Je hiertegen verzetten ok, maar verwachten dat je dit helemaal uit zou kunnen bannen lijkt mij een onbegonnen zaak.

Nou ja ik hoop dat er genoeg lijn in het bovenstaande zit. Ook bij mij maakt de BUS dus de nodige reacties los.

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')