quote:Bikkel
*het bikkelspel *het beentje uit de hiel van een schapenpoot (sprongbeen) dat gebruikt werd om het bikkelspel te spelen *de benaming voor een man met één teelbal *
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Bikkel
En weet je zeker dat het geen kanker is?quote:Op zondag 20 december 2009 18:54 schreef flashlightstar het volgende:
ik heb 3 ballen seriuus 2 grote en 1 kleintje
Nee toch, hoe kan je daar achter komen ?quote:Op zondag 20 december 2009 18:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En weet je zeker dat het geen kanker is?
OT: Vreemd is het een beetje idd. Maar als je vruchtbaar bent en het verder niet slecht voor de gezondheid is..quote:
Gewoon even naar de dokter, een extra knobbeltje in je zak moet je altijd even laten nakijken. Meestal is het niets ernstigs, maar teelbalkanker is de meest voorkomende vorm van kanker in jonge mannen, dus neem het zekere voor het onzekere.quote:Op zondag 20 december 2009 19:00 schreef flashlightstar het volgende:
[..]
Nee toch, hoe kan je daar achter komen ?
Als ze zn kwakkie onder de microscoop hebben gelegd (of een inventieve TS heeft dat zelf gedaan) kan het best dat hij dat zeker weet. Als zn zwemmertjes genetisch falen doen ze dat ook wel als ie twee ballen heeft.quote:Op zondag 20 december 2009 19:02 schreef dr.dunno het volgende:
trouwens of TS vruchtbaar is, is geen zekerheid.
zonder testikel hangt je bijbal er alleen voor de sier, vruchtbaar ben je alleen als je andere testikel niet kapot is en/of defecte zwemmertjes produceert; mocht e.e.a. het resultaat zijn van cryptorchisme heeft TS bovendien nog een verhoogd risico op onvruchtbaarheid van en kanker aan z'n andere testikel.
quote:Op zondag 20 december 2009 18:58 schreef bonke het volgende:
ik heb er drie en schaam me er ook erg voor
een paar jaar terug vertelde ik mn beste vriend dat hij en ik samen 5 ballen hadden ( om het toch nog leuk te brengen)
zegt ie" oow heb jij der maar 1 dan ?"
Ik wou net zeggen, dat vereist toch wel een grondige examinatie van de balzak, en laten naakte mannen onder elkaar dat nou net zoveel mogelijk vermijden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:56 schreef Chuck.Norris het volgende:
alsof iemand dat ziet![]()
ik zou het echt niet merken of een teamgenoot nu maar 1 bal heeft hoor
steve-o heeft trouwens ook maar 1 bal
Nee, hij had er twee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |