abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75846806
't Is potdomme toch niet te geloven. Er valt een paar centimeters aan sneeuw en het heel land staat op z'n kop. Wegen zijn ontoegankelijk, organisaties als ANWB vertellen dat je beter maar de hele dag thuis moet blijven en het OV heeft er al helemaal geen zin in. En niet alleen in Nederland is dat zo. Ik zou morgen met de trein (Eurostar) via Brussel naar Londen gaan (half 12 's morgens vertrekken, fijn om 1 uur al in Londen aankomen), maar ik vrees dat dat er ook niet meer in zit. De Eurostar heeft ook al het heel weekend niet gereden, naar het schijnt.

Klacht: Alles ligt plat zodra d'r een beetje sneeuw valt.
Bonusklacht: Mijn tripje naar Londen gaat morgen misschien niet door.
Tweede bonusklacht: Het 'verkiezingen'-linkje heeft een identiteitscrisis en weet niet welke kleur het moet aannemen, en dat begint op m'n zenuwen te werken.
  zondag 20 december 2009 @ 18:45:47 #2
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_75846831
Terechte klacht
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_75846844
Kaksneeuw !
pi_75846847
Tja, het sneeuwt nou eenmaal.
  zondag 20 december 2009 @ 18:47:18 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_75846885
Derde wereld landen hier, het is maar goed dat we global warming hebben en niet global cooling
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75846928
Nederland = dood met

- sneeuw
- regen
- onweer
-hagel
- met al het kut weer

nederland = dood
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_75846955
Waarom richt je zelf dan geen vervoersbedrijf op? Als jij denkt dat het zo veel beter kan zal je er wel een heleboel geld mee kunnen verdienen want mensen wachten liever niet dan wel! En op dit moment is er geen enkel bedrijf die met weersomstandigheden als dit geen vertraging levert. Maar jij kan dit wel. Gouden business toch?
pi_75846969
Wordt morgen ook weer genieten met het OV naar m'n werk.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_75846980
"Een beetje sneeuw"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_75846991
"beetje sneeuw"

...
  zondag 20 december 2009 @ 18:50:11 #11
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_75846992
Kut he dat de natuur nog steeds de baas is?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_75846999
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:49 schreef CharlyLownoise het volgende:
Waarom richt je zelf dan geen vervoersbedrijf op? Als jij denkt dat het zo veel beter kan zal je er wel een heleboel geld mee kunnen verdienen want mensen wachten liever niet dan wel! En op dit moment is er geen enkel bedrijf die met weersomstandigheden als dit geen vertraging levert. Maar jij kan dit wel. Gouden business toch?
Omdat de spoortwegvertraging grotendeels door het spoor komt, en niet de vervoerder. En nieuwe rails aanleggen wordt over het algemeen niet toegestaan.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_75847022
Pak gewoon je slee dan!
pi_75847025
Ik wil verdomme morgen naar m'n vriendin toe. Ben bijna zover dat ik wel ga fietsen, ware 't niet dat het 80km is. Zelfs voor mij is dat veel in de sneeuw
pi_75847069
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:50 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Omdat de spoortwegvertraging grotendeels door het spoor komt, en niet de vervoerder. En nieuwe rails aanleggen wordt over het algemeen niet toegestaan.
Ok dan mag Tuvai.net wel de nieuwe baas van ProRail worden. Die werknemers hebben toch ook liever geen klagende klanten? De huidige baas kan dit duidelijk niet realiseren, maar TS wel! Hupla weer duizenden tevreden Nederlanders! Waar wacht je nog op, ga solliciteren?
pi_75847085
Ligt er ook iemand plat in bed op je te wachten? Nee he?
Kudo's.
  zondag 20 december 2009 @ 18:53:01 #17
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_75847089
Railsverwarming zou een optie kunnen zijn
"een beetje sneeuw" is nou ook weer niet gevallen trouwens...
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_75847245
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:46 schreef router het volgende:
Tja, het sneeuwt nou eenmaal.
In een heleboel andere landen ook, en dan 10 keer zo hard. Daar gaat wél alles gewoon door.
pi_75847278
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:51 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil verdomme morgen naar m'n vriendin toe. Ben bijna zover dat ik wel ga fietsen, ware 't niet dat het 80km is. Zelfs voor mij is dat veel in de sneeuw
Klinkt als een gaaf avontuur en gegarandeerde seks na aankomst.
HÆLP.
pi_75847323
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:58 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Klinkt als een gaaf avontuur en gegarandeerde seks na aankomst.
dat dus
Redacted
  zondag 20 december 2009 @ 18:59:51 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_75847326
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:51 schreef Tommeke het volgende:
Tip: zoek een neukertje in de buurt!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75847327
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:57 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

In een heleboel andere landen ook, en dan 10 keer zo hard. Daar gaat wél alles gewoon door.
Nee, Duitsland en Belgie hebben hele luchthavens moeten sluiten.
pi_75847334
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:57 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

In dat soort landen zijn winterbanden verplicht, en ben je verplicht sneeuwkettingen bij je te hebben bijvoorbeeld. Daarnaast rijden daar op de spoorwegen hooguit 1 keer per uur per traject een trein, en niet elke halve minuut zoals in Nederland.

Oh ja, en daar wordt het spoorwegnetwerk niet door ProRail beheerd natuurlijk
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return!
pi_75847338
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef Sk00p het volgende:
Railsverwarming zou een optie kunnen zijn
"een beetje sneeuw" is nou ook weer niet gevallen trouwens...
Idd, dit is nog niks. Klein beetje kut sneeuw en Nederland ligt stil idd.
pi_75847341
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:49 schreef CharlyLownoise het volgende:
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:52 schreef CharlyLownoise het volgende:

[..]

Ok dan mag Tuvai.net wel de nieuwe baas van ProRail worden. Die werknemers hebben toch ook liever geen klagende klanten? De huidige baas kan dit duidelijk niet realiseren, maar TS wel! Hupla weer duizenden tevreden Nederlanders! Waar wacht je nog op, ga solliciteren?
Heb je weer zo'n wijsneus. Ik moet zeker ook zelf eerst een topkok worden, alvorens ik eten niet lekker mag vinden? Of ik moet zelf zeker eerst een topcoureur of succesvolle autofabrikant worden, om een bepaalde auto gewoon niet fijn te vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')