Omdat de spoortwegvertraging grotendeels door het spoor komt, en niet de vervoerder. En nieuwe rails aanleggen wordt over het algemeen niet toegestaan.quote:Op zondag 20 december 2009 18:49 schreef CharlyLownoise het volgende:
Waarom richt je zelf dan geen vervoersbedrijf op? Als jij denkt dat het zo veel beter kan zal je er wel een heleboel geld mee kunnen verdienen want mensen wachten liever niet dan wel! En op dit moment is er geen enkel bedrijf die met weersomstandigheden als dit geen vertraging levert. Maar jij kan dit wel. Gouden business toch?
Ok dan mag Tuvai.net wel de nieuwe baas van ProRail worden. Die werknemers hebben toch ook liever geen klagende klanten? De huidige baas kan dit duidelijk niet realiseren, maar TS wel! Hupla weer duizenden tevreden Nederlanders! Waar wacht je nog op, ga solliciteren?quote:Op zondag 20 december 2009 18:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Omdat de spoortwegvertraging grotendeels door het spoor komt, en niet de vervoerder. En nieuwe rails aanleggen wordt over het algemeen niet toegestaan.
In een heleboel andere landen ook, en dan 10 keer zo hard. Daar gaat wél alles gewoon door.quote:Op zondag 20 december 2009 18:46 schreef router het volgende:
Tja, het sneeuwt nou eenmaal.
Klinkt als een gaaf avontuur en gegarandeerde seks na aankomst.quote:Op zondag 20 december 2009 18:51 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil verdomme morgen naar m'n vriendin toe. Ben bijna zover dat ik wel ga fietsen, ware 't niet dat het 80km is. Zelfs voor mij is dat veel in de sneeuw
dat dusquote:Op zondag 20 december 2009 18:58 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Klinkt als een gaaf avontuur en gegarandeerde seks na aankomst.
Tip: zoek een neukertje in de buurt!quote:Op zondag 20 december 2009 18:51 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil verdomme morgen naar m'n vriendin toe. Ben bijna zover dat ik wel ga fietsen, ware 't niet dat het 80km is. Zelfs voor mij is dat veel in de sneeuw
Nee, Duitsland en Belgie hebben hele luchthavens moeten sluiten.quote:Op zondag 20 december 2009 18:57 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
In een heleboel andere landen ook, en dan 10 keer zo hard. Daar gaat wél alles gewoon door.
In dat soort landen zijn winterbanden verplicht, en ben je verplicht sneeuwkettingen bij je te hebben bijvoorbeeld. Daarnaast rijden daar op de spoorwegen hooguit 1 keer per uur per traject een trein, en niet elke halve minuut zoals in Nederland.quote:Op zondag 20 december 2009 18:57 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
In een heleboel andere landen ook, en dan 10 keer zo hard. Daar gaat wél alles gewoon door.
Idd, dit is nog niks. Klein beetje kut sneeuw en Nederland ligt stil idd.quote:Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef Sk00p het volgende:
Railsverwarming zou een optie kunnen zijn![]()
"een beetje sneeuw" is nou ook weer niet gevallen trouwens...
quote:Op zondag 20 december 2009 18:49 schreef CharlyLownoise het volgende:
Waarom richt je zelf dan geen vervoersbedrijf op? Als jij denkt dat het zo veel beter kan zal je er wel een heleboel geld mee kunnen verdienen want mensen wachten liever niet dan wel! En op dit moment is er geen enkel bedrijf die met weersomstandigheden als dit geen vertraging levert. Maar jij kan dit wel. Gouden business toch?
Heb je weer zo'n wijsneus. Ik moet zeker ook zelf eerst een topkok worden, alvorens ik eten niet lekker mag vinden? Of ik moet zelf zeker eerst een topcoureur of succesvolle autofabrikant worden, om een bepaalde auto gewoon niet fijn te vinden?quote:Op zondag 20 december 2009 18:52 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
Ok dan mag Tuvai.net wel de nieuwe baas van ProRail worden. Die werknemers hebben toch ook liever geen klagende klanten? De huidige baas kan dit duidelijk niet realiseren, maar TS wel! Hupla weer duizenden tevreden Nederlanders! Waar wacht je nog op, ga solliciteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |