Uhhuquote:Op zondag 20 december 2009 18:33 schreef BasEnAad het volgende:
Onmogelijk!
De overheid gebruikt deze informatie alleen voor het opsporen van criminelen!
Afgezien de vraag of dit überhaupt nut heeft: jij vindt dus dat men privacy moet opgeven voor een betere doorstroming in het verkeer?quote:Op zondag 20 december 2009 18:31 schreef DaanA het volgende:
TS vindt het kut dat de overheid wat aan de files probeert te doen.
Het is een groot complot!quote:Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef omapietje het volgende:
Wen er maar vast aan .... trouwens als je de griepprik hebt gehaald vind je dit soort zaken straks gewoon.
Nee, ik vind privacy heel belangrijk. Het lijkt me niet de bedoeling dat deze dingen openbaar worden.quote:Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Afgezien de vraag of dit überhaupt nut heeft: jij vindt dus dat men privacy moet opgeven voor een betere doorstroming in het verkeer?
quote:Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef omapietje het volgende:
Wen er maar vast aan .... trouwens als je de griepprik hebt gehaald vind je dit soort zaken straks gewoon.
quote:Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef omapietje het volgende:
JA MAAR DE MENSEN WILLEN HET NIET ZIEN ZE ZIJN NIET GOED BIJ HUN HARSES IN DEN HAAG ALLEEN MAAR OP HET PLUUSJE KLEVEN EN VERDER ZIEN ZE DE GEWONE MAN NIET STAAN JA WEL DOOR EEN CAMERA MAAR NIET IN HET EGGIE.quote:Op zondag 20 december 2009 18:42 schreef omapietje het volgende:
Ja lach maar. Geloof me het zal echt niet lang meer duren alvorens iedere nieuw geboren een chip geimplanteerd krijgt. Staat zijn medisch dossier op wordt er dan verteld en jeugdzorg kan dan extra goed toezicht houden voor als het verkeerd gaat. Ik zie nu al de replies voor me van de fokkers die menen dat het alleen maar voordelen heeft en als je niets te verbergen hebt is het toch niet errug ?
WILDERS IS EEN MAN VAN HET VOLK DUS STEM PVVquote:Op zondag 20 december 2009 18:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
JA MAAR DE MENSEN WILLEN HET NIET ZIEN ZE ZIJN NIET GOED BIJ HUN HARSES IN DEN HAAG ALLEEN MAAR OP HET PLUUSJE KLEVEN EN VERDER ZIEN ZE DE GEWONE MAN NIET STAAN JA WEL DOOR EEN CAMERA MAAR NIET IN HET EGGIE.
Wilders is een man van de Israëlische lobby dus stem het maar niet. Tenzij je zo'n smerige zionist bent.quote:Op zondag 20 december 2009 18:46 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
WILDERS IS EEN MAN VAN HET VOLK DUS STEM PVV
Vooral alleen krantenkoppen blijven lezen. Vooral niet verder kijken dan je neus lang is.quote:Op zondag 20 december 2009 18:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wilders is een man van de Israëlische lobby dus stem het maar niet. Tenzij je zo'n smerige zionist bent.
OOK JIJ WORDT VASTGELEGD VOOR ZIONISTISCHE DOELEINDEN UITEINDELIJK WOON JE IN EEN ISRAELISCHE SUPERSTAAT EN OVERAL HOOLKAUST MUZEUMS DUS DAN WEET JE DAT VAST SHALOM HEHEHEHEHEHHEHEquote:Op zondag 20 december 2009 18:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wilders is een man van de Israëlische lobby dus stem het maar niet. Tenzij je zo'n smerige zionist bent.
Je Caps hangt!quote:Op zondag 20 december 2009 19:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
OOK JIJ WORDT VASTGELEGD VOOR ZIONISTISCHE DOELEINDEN UITEINDELIJK WOON JE IN EEN ISRAELISCHE SUPERSTAAT EN OVERAL HOOLKAUST MUZEUMS DUS DAN WEET JE DAT VAST SHALOM HEHEHEHEHEHHEHE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |