abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75846325
Tijdens mijn maandelijkse postrondje kom ik een aparte envelop tegen. Zit een mooi kaartje in van de prachtige stad Utrecht, mooie rode bolletjes die de afritten van de omringende snelwegen weergeven. Huh? Alleen de afritten waar ik regelmatig langskom.

Samenvatting: Of ik in de spits een andere route wil rijden of gebruik ga maken van het openbaar vervoer.

Klacht: De overheid vindt dat ze zich nog meer met mijn leven moet bemoeien.
pi_75846360
TS vindt het kut dat de overheid wat aan de files probeert te doen.
  zondag 20 december 2009 @ 18:33:27 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_75846414
Onmogelijk!
De overheid gebruikt deze informatie alleen voor het opsporen van criminelen!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 20 december 2009 @ 18:34:19 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75846435
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:33 schreef BasEnAad het volgende:
Onmogelijk!
De overheid gebruikt deze informatie alleen voor het opsporen van criminelen!
Uhhu
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75846436
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:31 schreef DaanA het volgende:
TS vindt het kut dat de overheid wat aan de files probeert te doen.
Afgezien de vraag of dit überhaupt nut heeft: jij vindt dus dat men privacy moet opgeven voor een betere doorstroming in het verkeer?
Burning bridges gives you so much more
pi_75846462
Wen er maar vast aan .... trouwens als je de griepprik hebt gehaald vind je dit soort zaken straks gewoon.
pi_75846492
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef omapietje het volgende:
Wen er maar vast aan .... trouwens als je de griepprik hebt gehaald vind je dit soort zaken straks gewoon.
Het is een groot complot!
pi_75846495
Ik heb liever dat ze bij de AH gaan staan filmen en mijn buurman confronteren met zijn bierconsumptie.

Maar even serieus: Ik verwachtte dit soort crap pas NA invoering van het rekeningrijden, maar ze zijn er dus al lang mee bezig. Slechte zaak imo. Nu moet ik mijn kort geknipte, vlotte vrouw uit gaan leggen waarom ik regelmatig de afrit nabij de Europalaan gebruik.
pi_75846518
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Afgezien de vraag of dit überhaupt nut heeft: jij vindt dus dat men privacy moet opgeven voor een betere doorstroming in het verkeer?
Nee, ik vind privacy heel belangrijk. Het lijkt me niet de bedoeling dat deze dingen openbaar worden.

Maar het lijkt me uitstekend als de overheid in een geautomatiseerd proces dit soort analyses maakt en probeert te gebruiken om wat aan de files te doen.
pi_75846535
quote:
pi_75846628
quote:

De ader in mijn nek is ook opvallend rustig.
pi_75846705
Ja lach maar. Geloof me het zal echt niet lang meer duren alvorens iedere nieuw geboren een chip geimplanteerd krijgt. Staat zijn medisch dossier op wordt er dan verteld en jeugdzorg kan dan extra goed toezicht houden voor als het verkeerd gaat. Ik zie nu al de replies voor me van de fokkers die menen dat het alleen maar voordelen heeft en als je niets te verbergen hebt is het toch niet errug ?
pi_75846785
de overheid
meegluurders
De Republiek
pi_75846790
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:42 schreef omapietje het volgende:
Ja lach maar. Geloof me het zal echt niet lang meer duren alvorens iedere nieuw geboren een chip geimplanteerd krijgt. Staat zijn medisch dossier op wordt er dan verteld en jeugdzorg kan dan extra goed toezicht houden voor als het verkeerd gaat. Ik zie nu al de replies voor me van de fokkers die menen dat het alleen maar voordelen heeft en als je niets te verbergen hebt is het toch niet errug ?
JA MAAR DE MENSEN WILLEN HET NIET ZIEN ZE ZIJN NIET GOED BIJ HUN HARSES IN DEN HAAG ALLEEN MAAR OP HET PLUUSJE KLEVEN EN VERDER ZIEN ZE DE GEWONE MAN NIET STAAN JA WEL DOOR EEN CAMERA MAAR NIET IN HET EGGIE.
pi_75846843
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:44 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

JA MAAR DE MENSEN WILLEN HET NIET ZIEN ZE ZIJN NIET GOED BIJ HUN HARSES IN DEN HAAG ALLEEN MAAR OP HET PLUUSJE KLEVEN EN VERDER ZIEN ZE DE GEWONE MAN NIET STAAN JA WEL DOOR EEN CAMERA MAAR NIET IN HET EGGIE.
WILDERS IS EEN MAN VAN HET VOLK DUS STEM PVV
  zondag 20 december 2009 @ 18:47:19 #16
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_75846886
heerlijk zo'n old-school conspiracy-topic

Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_75847076
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:46 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

WILDERS IS EEN MAN VAN HET VOLK DUS STEM PVV
Wilders is een man van de Israëlische lobby dus stem het maar niet. Tenzij je zo'n smerige zionist bent.
pi_75847328
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:52 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wilders is een man van de Israëlische lobby dus stem het maar niet. Tenzij je zo'n smerige zionist bent.
Vooral alleen krantenkoppen blijven lezen. Vooral niet verder kijken dan je neus lang is.
Hij is niet perfect, maar wel de beste keus op het moment in dit systeem.
pi_75847455
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:52 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

OOK JIJ WORDT VASTGELEGD VOOR ZIONISTISCHE DOELEINDEN UITEINDELIJK WOON JE IN EEN ISRAELISCHE SUPERSTAAT EN OVERAL HOOLKAUST MUZEUMS DUS DAN WEET JE DAT VAST SHALOM HEHEHEHEHEHHEHE
pi_75847535
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:03 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

OOK JIJ WORDT VASTGELEGD VOOR ZIONISTISCHE DOELEINDEN UITEINDELIJK WOON JE IN EEN ISRAELISCHE SUPERSTAAT EN OVERAL HOOLKAUST MUZEUMS DUS DAN WEET JE DAT VAST SHALOM HEHEHEHEHEHHEHE
Je Caps hangt!
Huh?
pi_75847582
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:06 schreef Donders het volgende:

[..]

Je Caps hangt!
Rothschildt-telg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: