Deze, aangezien ik de laatste was . . .quote:Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik kon niet wachten
[SR @ 3FM #1765] Topic zonder titel
Dus zeg het maar.
De Titel + een smiley in de OP duurt toch geen 3 minquote:Op zondag 20 december 2009 17:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Deze, aangezien ik de laatste was . . .![]()
Heeee Hansie, ben je er ookquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
De Titel + een smiley in de OP duurt toch geen 3 min?
Naja, hier verder![]()
Jij wilt gewoon snel doorposten, dat is eigenlijk de enige reden dat ik kan bedenken waarom je zo reageert.quote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
De Titel + een smiley in de OP duurt toch geen 3 min?
Naja, hier verder
Die mag wel op YouTube, hint hintquote:
Als er 5 min geen topic aangemaakt word, komen er 4 topics tegelijk, Piles heeft extra werk zn site handmatig aan te passen en er komt veel verwarring welk topic we doorposten.quote:Op zondag 20 december 2009 17:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon snel doorposten, dat is eigenlijk de enige reden dat ik kan bedenken waarom je zo reageert.
Je wacht maar even tot degene die de laatste post gezet heeft, een nieuw topic geopend heeft
Leren lezenquote:Op zondag 20 december 2009 17:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja, als iemand het niet binnen 3 minuten doet, maak ik er 1 aan,voor het geval de persoon op invoeren drukt en gelijk naar de wc rent oid. en niet meer terug komt
quote:Op zondag 20 december 2009 17:54 schreef ThunderChild het volgende:
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden! Let op dat je in de TT een spatie zet tussen de apenstaart en 3fm, anders wordt hij niet meegenomen in de stats.
Ben zeer benieuwd, hoe laat wordt hij verwacht ?quote:Op zondag 20 december 2009 18:00 schreef themauster het volgende:
ik heb zo zin in dat Youp er vanavond is, de combi Giel-Gerard en Youp is geweldig
Er is een verschil tussen leren lezen en begrijpend lezen,quote:
21.00 na het programma op nederland 3quote:Op zondag 20 december 2009 18:03 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd, hoe laat wordt hij verwacht ?
Gaat leuk wordenquote:Op zondag 20 december 2009 18:03 schreef themauster het volgende:
[..]
21.00 na het programma op nederland 3
Ietsje eerder he, hij wordt in het programma zelf het huis in gebonjourdquote:Op zondag 20 december 2009 18:03 schreef themauster het volgende:
[..]
21.00 na het programma op nederland 3
Uiteraardquote:Op zondag 20 december 2009 18:02 schreef TheVulture het volgende:
Hootie & The Blowfish was cool om te horen trouwens... moet ik altijd aan Friends denken
Heb nog maar weinig gehoord ivm zijn tijden. Ben benieuwd, hij is tot 22u en hopelijk Gerard dan? Dan zal Youp ook wel los komenquote:Op zondag 20 december 2009 18:04 schreef TheVulture het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik Giel dit jaar beter te pruimen dan vorig jaar.... hij is wat minder op zichzelf geilend... neemt niet weg dat ik nog steeds niet graag naar hem luister
Daarom post die onderandere ook hier meequote:Op zondag 20 december 2009 18:04 schreef TheVulture het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik Giel dit jaar beter te pruimen dan vorig jaar.... hij is wat minder op zichzelf geilend... neemt niet weg dat ik nog steeds niet graag naar hem luister
Ik denk dat een heel goed gesprek is geweest tussen hem en wat 3FM piepeltjes na SR van vorig jaar . . .quote:Op zondag 20 december 2009 18:04 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Van mij had ie dit jaar buiten mogen blijven na het fiasco van vorig jaar.... maar goed... volgend jaar dan maar zonder Giel en Met Michielquote:Op zondag 20 december 2009 18:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik denk dat een heel goed gesprek is geweest tussen hem en wat 3FM piepeltjes na SR van vorig jaar . . .
Zeker niet!quote:Op zondag 20 december 2009 18:09 schreef drummerdude het volgende:
Green Day is ook niet bepaald balen
Geef effe een linkje, gooi ik 'm gelijk in mijn OPquote:Op zondag 20 december 2009 18:07 schreef Marissaatje het volgende:
Ik heb de OP even aangepast. Lees: tweede tussenstand met filmpje toegevoegd dan staat die erbij in het volgende topic.![]()
Precies! En dan kan Giel zijn energie gewoon buiten kwijt, dan is hij ook wat beter...quote:Op zondag 20 december 2009 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van mij had ie dit jaar buiten mogen blijven na het fiasco van vorig jaar.... maar goed... volgend jaar dan maar zonder Giel en Met Michiel
Gooi gewoon even de nieuwe OP erin (k heb ook wat spellingsfouten eruit gehaald.quote:Op zondag 20 december 2009 18:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geef effe een linkje, gooi ik 'm gelijk in mijn OP
Valt wel mee toch? Toen ik er gisteren was hij best aardig, hij had interactie met de mensen voor de ramen en was steeds aan het lachen. Dat was vorig jaar anders.quote:Op zondag 20 december 2009 18:09 schreef Gizmo112 het volgende:
Giel is alleen leuk als hij achter de knoppen staat, zodra hij die koptelefoon afdoet weet hij niet wat hij moet doen.
Nog steeds fors minder dan de andere bewoners. Hij is gewoon een radiofreak, en dat doet hij vrij aardig. Maar zonder de koptelefoon is het gewoon een autist.quote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Toen ik er gisteren was hij best aardig, hij had interactie met de mensen voor de ramen en was steeds aan het lachen. Dat was vorig jaar anders.
Het is iets minder koud (-4 ipv -8) en het waait iets minder. Factor koopzondag zal ook wel meespelenquote:Op zondag 20 december 2009 18:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
De reden dat er meer mensen staan is dat het minder hard waait?
Je bent ook niet veeleisend zeker ??quote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef Marissaatje het volgende:
Gooi gewoon even de nieuwe OP erin (k heb ook wat spellingsfouten eruit gehaald.),
dat is wel het makkelijkst:
http://fok.3fmfan.nl/op
Ach, iedere gek zijn gebrek maar hij doet het maar mooi wel weer. Ik vind het heel makkelijk om de bewoners van het glazen huis af te kammen terwijl ze toch hun stinkende best doen voor serious request.quote:Op zondag 20 december 2009 18:15 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Nog steeds fors minder dan de andere bewoners. Hij is gewoon een radiofreak, en dat doet hij vrij aardig. Maar zonder de koptelefoon is het gewoon een autist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |