abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75851287
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zal voor je duimen Greys wie weet komen ze nog schuiven en of strooien bij jullie.

NEEEE! Ligt die Smart weer onder!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 december 2009 @ 20:32:15 #152
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75851305
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 december 2009 @ 20:32:49 #153
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75851349
dr is een voordeel van de sneeuw, je kunt niet meer zien dat de auto vies is iets met totaal ondergesneeuwd
Today is life -

Dale Carnegie
pi_75851378
Bwehehehe. Als je de instellingen op 50 posts per pagina hebt staan sta ik op 2,3 en 4 bovenaan.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75851409
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan schuiven ze de smart vast op de weg kan ze zo instappen.
pi_75851420
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef Ynske het volgende:
dr is een voordeel van de sneeuw, je kunt niet meer zien dat de auto vies is iets met totaal ondergesneeuwd
Maar als de auto dan vol aangekoekte sneeuw en strooizout zit heb je wel snel een witte ipv zwart fluwelen jurk.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 december 2009 @ 20:34:16 #157
163650 Greys
pi_75851426

Het punt is ook dat ik aan beide kanten nogal krap sta ingeklemd door andere auto's en die mensen hebben allebei vakantie en gaan morgen dus ook niet weg. Ik kom dat plekje gewoon nooit meer uit met gladheid zonder hem er tegenaan te schuiven. En zij gaan morgenochtend echt niet voor mij op hun vrije dag voor dag en dauw hun auto uitgraven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 december 2009 @ 20:34:45 #158
163650 Greys
pi_75851463
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dan schuiven ze de smart vast op de weg kan ze zo instappen.
Nou als dát zou kunnen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 december 2009 @ 20:35:15 #159
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75851490
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar als de auto dan vol aangekoekte sneeuw en strooizout zit heb je wel snel een witte ipv zwart fluwelen jurk.
ze strooien en schuiven niet op de parkeerplaats hier
Today is life -

Dale Carnegie
pi_75851503
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou als dát zou kunnen!
Dan zou ik hem nu alvast in bubbeltjesplastic inpakken.
pi_75851548
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

ze strooien en schuiven niet op de parkeerplaats hier
Maar wel op de weg en dat spat tegen auto's en als je dan strak inparkeert en met jurk moet uitstappen zit je nog onder.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 december 2009 @ 20:38:18 #162
163650 Greys
pi_75851665
Heer G is een kwartier bezig geweest om te proberen de Smart weg te rijden naar een ander plekje. Mislukt. Toen bedacht ie zich dat er maar twee wegen Bleiswijk uit zijn naar de grote(re) weg en allebei die wegen bevatten een stuk omhoog, de dijk op. En daar wordt nooit gestrooid. Dus zelfs als we uit de parkeerplaats komen en de straat uit, komen we het dorp gewoon niet uit tegen dat stuk omhoog...

En we hebben net gaan scheppen dus, maar tadaaaaaaaaaaaa... het sneeuw alweer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75851732
Jullie zitten wel echt in het ramp gebied nu hè? Hier is het al een poos droog. Maargoed, dat zegt nog niks
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75851738
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
Heer G is een kwartier bezig geweest om te proberen de Smart weg te rijden naar een ander plekje. Mislukt. Toen bedacht ie zich dat er maar twee wegen Bleiswijk uit zijn naar de grote(re) weg en allebei die wegen bevatten een stuk omhoog, de dijk op. En daar wordt nooit gestrooid. Dus zelfs als we uit de parkeerplaats komen en de straat uit, komen we het dorp gewoon niet uit tegen dat stuk omhoog...

Je kunt er gelukkig zelf om lachen.

Dat wordt met de duim omhoog langs de weg staan, op jacht naar sneeuwschuiverts.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 december 2009 @ 20:43:33 #165
163650 Greys
pi_75851949
Dit was vanmiddag in Zoetermeer, naast Bleiswijk waar ik woon dus. Op een grote doorgaande weg, waar wel gestrooid was. En nu sneeuwt het dus weer. Kan je nagaan, het is gewoon niet te rijden hier. Alles komt vast en/of scheef te staan.

Even gekopieerd uit De Elementen:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75852001
Ik ben toch bij Greys geweest maar kan mij geen helling herinneren. Ik word dus echt oud. Ik wens je veel succes morgen geen boer die je smart met de tractor de dijk op wil trekken?
pi_75852006
Tis gewoon een glijbaan daar!
pi_75852048
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:38 schreef Greys het volgende:

Ik zou met de Smart het er ook echt niet op wagen naar R'dam, zeker niet als je heuveltjes op moet enzo. Vandaag al genoeg 'sterkere' auto's die gewoon weer een heuvel afgleden enzo
pi_75852162
Gut, ik moet morgen een wekker zetten maar weet nog niet eens of ik dus wel naar het werk kom met de auto. En nu zit ik nog te twijfelen om met de bus/trein te gaan als hij niet rijdt, maar dat idee moet ik maar even van me afzetten denk ik
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 december 2009 @ 20:53:12 #170
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75852384
Cat, k kan een hele stapel lenen van een fokker dus ga t in t engels gewoon proberen
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 december 2009 @ 20:53:28 #171
163650 Greys
pi_75852399
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben toch bij Greys geweest maar kan mij geen helling herinneren. Ik word dus echt oud. Ik wens je veel succes morgen geen boer die je smart met de tractor de dijk op wil trekken?
Het zijn ook maar lichte hellingen, maar die kom ik echt met de Smart niet op Net zo licht als bv op- en afritten van snelwegen waar ze ook teruggleden. De helling hier is (als je Bleiswijk kent) voor de school in de zeeheldenwijk (Melanchton) en als je aan die kant - dus niet bij de voorheen Chinees nu de Beer - het durp uit rijdt. Dan rij je omhoog.
En als ik via de andere kant ga, dan moet ik bij de apotheek in de zeeheldenwijk omhoog. Gaat me ook niet lukken, want ik kwam dus niet eens het hele kleine schuine beetje hier van de parkeerplaats af

Heer G is aan een nieuwe poging begonnen: de oldtimer VW 411 uitgraven. Auto nummer 3 om te proberen. Die heeft oldtimerbandjes, dus dunne bandjes. Zou beter moeten rijden in de sneeuw (ik zie die logica niet ). Als ie daar wel mee weg komt, brengt ie me morgen naar het werk en gaat hij tussen de middag op en neer om de beestjes te verzorgen.

* Duimt en ondertussen chocolade eet*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75852420
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef Goodbye het volgende:
Gut, ik moet morgen een wekker zetten maar weet nog niet eens of ik dus wel naar het werk kom met de auto. En nu zit ik nog te twijfelen om met de bus/trein te gaan als hij niet rijdt, maar dat idee moet ik maar even van me afzetten denk ik
Als je niet echt naar A'dam moet moet moet (tentamen of zo) dan zou ik de lift afwachten en anders lekker thuis blijven. Halverwege stranden is ook niks leuk.
pi_75852467
Jij kijkt ook ned. 1 Greys? Dit is echt verschrikkelijk
pi_75852472
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Het zijn ook maar lichte hellingen, maar die kom ik echt met de Smart niet op Net zo licht als bv op- en afritten van snelwegen waar ze ook teruggleden. De helling hier is (als je Bleiswijk kent) voor de school in de zeeheldenwijk (Melanchton) en als je aan die kant - dus niet bij de voorheen Chinees nu de Beer - het durp uit rijdt. Dan rij je omhoog.
En als ik via de andere kant ga, dan moet ik bij de apotheek in de zeeheldenwijk omhoog. Gaat me ook niet lukken, want ik kwam dus niet eens het hele kleine schuine beetje hier van de parkeerplaats af

Heer G is aan een nieuwe poging begonnen: de oldtimer VW 411 uitgraven. Auto nummer 3 om te proberen. Die heeft oldtimerbandjes, dus dunne bandjes. Zou beter moeten rijden in de sneeuw (ik zie die logica niet ). Als ie daar wel mee weg komt, brengt ie me morgen naar het werk en gaat hij tussen de middag op en neer om de beestjes te verzorgen.

uimt en ondertussen chocolade eet*
Dat is dan ook mannen logica
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_75852527
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:53 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als je niet echt naar A'dam moet moet moet (tentamen of zo) dan zou ik de lift afwachten en anders lekker thuis blijven. Halverwege stranden is ook niks leuk.
Ik moet naar Utrecht om te werken En er is sprake van enorme achterstand op het onderdeel waar ik het meest werkzaam ben, dus ik wil gewoon werken. Maar goed, als hij niet rijdt dan ga ik ook maar niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')