Klacht: geen pizzabezorging.quote:Veel restaurants bezorgen vanavond geen voeding. Door de sneeuw en gladheid blijven veel brommertjes gewoon binnen. Veel restauranteigenaren vinden het te gevaarlijk om hun personeel naar buiten te sturen, zo blijkt uit een telefonische rondgang bij diverse restaurants.
Volgens Jitse Groen, directeur van Thuisbezorgd.nl, heeft voor vier uur vanmiddag al de helft van de aangesloten restaurants aangegeven dicht te blijven."Ik zou het gek vinden als uiteindelijk meer dan 5 procent van de restaurants bezorgers laat rijden."
klinkt als langewegquote:Op zondag 20 december 2009 17:17 schreef kopkaasplankje het volgende:
Dat is hier waarschijnlijk ook. Er zit niets in de buurt (geen supermarkt, restaurant, snackbar) en de enige bus rijdt niet.
Kunnen ze dat alsjeblieft nu ook doen of is iedereen soft geworden en bang om dood te vriezen??quote:Op zondag 20 december 2009 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toen ik pizzabezorger was werd ik gewoon met dit weer naar buiten getrapt.
Officiëel is het in Rotterdamquote:Op zondag 20 december 2009 17:20 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
klinkt als langeweg
maar dat zal niet nederland is groot
Kijk eens uit je raam, en bedenk even of jij voor 4 euro per uur bereid bent om je leven te wagen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Kunnen ze dat alsjeblieft nu ook doen of is iedereen soft geworden en bang om dood te vriezen??
Om je leven te wagen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:22 schreef Labtech het volgende:
[..]
Kijk eens uit je raam, en bedenk even of jij voor 4 euro per uur bereid bent om je leven te wagen.
En dan niet eens een winkel , tankstation ofzo open ?quote:Op zondag 20 december 2009 17:22 schreef kopkaasplankje het volgende:
[..]
Officiëel is het in Rotterdam
Bwehe, jij was pizzabezorger.quote:Op zondag 20 december 2009 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toen ik pizzabezorger was werd ik gewoon met dit weer naar buiten getrapt.
Er zit hier:quote:Op zondag 20 december 2009 17:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
En dan niet eens een winkel , tankstation ofzo open ?
Dat doodvriezen zal wel meevallen, eerder de gladheid op de weg.quote:Op zondag 20 december 2009 17:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Kunnen ze dat alsjeblieft nu ook doen of is iedereen soft geworden en bang om dood te vriezen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |