Door de vertraging las ik dit precies toen het gezongen werdquote:Op zondag 20 december 2009 17:34 schreef Etcetera het volgende:
Bertus op zien Norton en Tinus op de BSA!!!
Dit klinkt bijna als hun taaltje natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 17:32 schreef iBenny het volgende:
hehe eindelijk gaat die grote markt echt helemaal los...
wat wat voor lied
Timingquote:Op zondag 20 december 2009 17:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Door de vertraging las ik dit precies toen het gezongen werd
Dat bedoel ik niet toch niet ;')quote:Op zondag 20 december 2009 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat weten de luisteraars toch niet
Hey zeg, ga je mond spoelen!quote:Op zondag 20 december 2009 17:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna als hun taaltje natuurlijk
Taaltjequote:Op zondag 20 december 2009 17:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna als hun taaltje natuurlijk
Ekdom en Giel ook hoorquote:Op zondag 20 december 2009 17:32 schreef Waalwijker het volgende:
Wat een fake reactie van Annemieke die die cheque al een kwartier geleden zag.
gerard denk ikquote:Op zondag 20 december 2009 17:37 schreef Theoden het volgende:
Wie heeft vandaag de graveyard eigenlijk?
Ik zeik Annemieke helemaal niet af, ze word/is/doet het steeds leuker.quote:Op zondag 20 december 2009 17:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ekdom en Giel ook hoorWel makkelijk om Annemiek af te zeiken op die manier
Maar ik neem aan dat Michiel wel naar de Middag wel aangezien dat gewoon een beter slot is. Bovendien is Michiel een aankomende topper van 3FM en wordt vaker ingezet als invaller van Stenders!quote:Op zondag 20 december 2009 17:33 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik hoop het toch echt niet, niks tegen Annemieke, maar ik vind Veenstra toch fijner in de avondHoewel beide niet verkeer is
Als je alleen analoge TV hebt gaat 't idd niet lukken. Maar als je Digitale TV hebt kan je het wel zien op kanaal 140.quote:Op zondag 20 december 2009 17:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb ziggo , maar geen 101tv, alleen via de decoder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |