Het gij de tekst veur onsquote:Op zondag 20 december 2009 17:40 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Meezingen mensen !!!!!!!!!!!
Dat is er welquote:Op zondag 20 december 2009 17:40 schreef henkde_j het volgende:
Huisvrouwen![]()
Groningen heeft geen volkslied
Ok danquote:Op zondag 20 december 2009 17:39 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik zeik Annemieke helemaal niet af, ze word/is/doet het steeds leuker.
GRÖNNENS LAIDquote:
Veenstra is voor mij al lang een van de absolute toppers van 3FMquote:Op zondag 20 december 2009 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat Michiel wel naar de Middag wel aangezien dat gewoon een beter slot is. Bovendien is Michiel een aankomende topper van 3FM en wordt vaker ingezet als invaller van Stenders!
Dat hebben we wel Grunnings Laid geschreven door Geert Teisquote:Op zondag 20 december 2009 17:40 schreef henkde_j het volgende:
Huisvrouwen![]()
Groningen heeft geen volkslied
Vanwege de mislukking van vorig jaar denk ikquote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef TheFrankey het volgende:
Even voor mijn beleving. Waarom doet FOK! dit jaar niets?
3 letters: SHEquote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef TheFrankey het volgende:
Die actie van vorig jaar was geen onverdeeld succes geloof ik... met die naaktfoto's van SHEquote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef TheFrankey het volgende:
Ik ken het eerste couplet wel uit m'n hoofdquote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
GRÖNNENS LAID
Van Lauwerzee tot Dollard tou,
van Drenthe tot aan 't Wad,
doar gruit, doar bluit ain wonderlaand
rondom ain wondre stad.
Ain Pronkjewail in golden raand
is Grönnen, Stad en Ommelaand;
ain Pronkjewail in golden raand
is Stad en Ommelaand!
Doar broest de zee, doar hoelt de wind,
doar soest 't aan diek en wad,
moar rustig waarkt en wuilt het volk,
het volk van Loug en Stad.
is Stad en Ommelaand!
Doar woont de dege degelkhaaid,
de wille, vast as stoal,
doar vuilt het haart, wat tonge sprekt,
in richt- en slichte toal.
is Stad en Ommelaand!
Dat is veel mooier iddquote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef drummerdude het volgende:
*Begint keihard 'Frysk bloed tsjoch op!' te zingen*
SHE is er nu nietquote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vanwege de mislukking van vorig jaar denk ikIets met SHE en geen foto's
quote:Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef pronkjewail het volgende:
Ah, mijn fok-nickname-inspiratie wordt gezongen!
Helaasquote:Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die staat het dichtstebij de microfoon.
Als Friesland een taal heeft, heeft Groningen godverpielekes een volksliedquote:Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Provincies met hun zogenaamde volksliederen
Ik wacht daar nog steeds op.quote:Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die actie van vorig jaar was geen onverdeeld succes geloof ik... met die naaktfoto's van SHE
Lol, zo ver kom ik ook.quote:Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ken het eerste couplet wel uit m'n hoofd
Die mensen staan allemaal stil, ze moeten echt even wat stampmuziek voor die arme mensen draaien, dat ze zich warm kunnen dansen.quote:
Truequote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Voordeel dat FOK! niets doet is dat we die dikke kop van Stefan "Hoi met Sunchaser van Fok"niet op beeld krijgen
quote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Voordeel dat FOK! niets doet is dat we die dikke kop van Stefan "Hoi met Sunchaser van Fok"niet op beeld krijgen
iedereen die 50 euro doneert krijgt een jaar gratis Fok Pimp abbo.quote:Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
SHE is er nu niet
En Danny kan er toch wel een Pimp Abbo tegenover zetten oid?
Wat meer up-tempo platen zou niet verkeerd zijnquote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die mensen staan allemaal stil, ze moeten echt even wat stampmuziek voor die arme mensen draaien, dat ze zich warm kunnen dansen.
I think I like itquote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die mensen staan allemaal stil, ze moeten echt even wat stampmuziek voor die arme mensen draaien, dat ze zich warm kunnen dansen.
Dit kan Renesite ook prima doenquote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Waarheid!quote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Ja want Friesland is geen provinciequote:Op zondag 20 december 2009 17:44 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Dat is iig een officieel volkslied!
Hier is een klein stukje voor jequote:
Ik heb een periode zo'n abo gehad, als 'goedmakertje' voor die mislukte actie, maar geen idee wat je er mee kon.quote:Op zondag 20 december 2009 17:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
iedereen die 50 euro doneert krijgt een jaar gratis Fok Pimp abbo.
Iedereen die 25 doet, krijgt half jaar oid.?
Stefan heeft wel een mening over Groningersquote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft zo veel shit over zich gehad n.a.v. vorig jaar en dus SHE dat hij het nu echt niet meer ziet zitten en geef hem ongelijk. Iedereen wilde geld terug en weet ik wat. Was echt niet tofquote:Op zondag 20 december 2009 17:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
iedereen die 50 euro doneert krijgt een jaar gratis Fok Pimp abbo.
Iedereen die 25 doet, krijgt half jaar oid.?
Ah, okayquote:Op zondag 20 december 2009 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze gaan pas 21u het huis in, vanaf 20u eerst verplicht leuk doen met Lodiers op NED3.
ja in de beleving van de vaste luisteraars wel maar hij wordt pas sinds een paar echt naar voren geschoven. Onder andere met de spotjes vanaf Lowlands 2 jaar terug enzo. Hij is eerste in de lijn om naar de dagprogrammering te verhuizen lijkt me. En het gat van Stenders zal wel binnen niet te lange tijd open vallen. Z'n contract loopt ergens volgend jaar af toch? En hij speculeerde openlijk over een overstap naar radio2.quote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Veenstra is voor mij al lang een van de absolute toppers van 3FM
Dat geloof ik meteen... alleen trekt eigengeile Sunchaser dit soort klusjes altijd naar zich toe volgens mijquote:Op zondag 20 december 2009 17:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dit kan Renesite ook prima doen!
Ik zeg afsteken en terug in de Noordzee gooien!quote:Op zondag 20 december 2009 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja want Friesland is geen provincie
quote:Op zondag 20 december 2009 17:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Beter dan die porsche dude die vanalles en nogwat liep te posten wat nergens op sloeg
Nou dat zou ik niet willen zeggenquote:Op zondag 20 december 2009 17:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zeg afsteken en terug in de Noordzee gooien!
Jawel, maar het heeft een eigen taal, en een eigen volk.quote:Op zondag 20 december 2009 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja want Friesland is geen provincie
Ik zag net dat Lodiers tegenwoordig een cavia als huisdier heeft die hij overal mee naar toe neemt op zijn hoofd... of is dat ook een veilingsitem?quote:Op zondag 20 december 2009 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze gaan pas 21u het huis in, vanaf 20u eerst verplicht leuk doen met Lodiers op NED3.
Ja ok,quote:Op zondag 20 december 2009 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij heeft zo veel shit over zich gehad n.a.v. vorig jaar en dus SHE dat hij het nu echt niet meer ziet zitten en geef hem ongelijk. Iedereen wilde geld terug en weet ik wat. Was echt niet tof
Let op PI enquote:Op zondag 20 december 2009 17:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou dat zou ik niet willen zeggenHeb nog best veel toffe vrienden in Friesland wonen
Kan alleen vrij slecht over dat gezeik dat Fries echt een taal is enzo
Het is gewoon een provincie, dat gewoon bij Nederland hoort, niks anders dan Groningen, Drenthe, Overijssel, Utrecht, whatever.quote:Op zondag 20 december 2009 17:48 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Jawel, maar het heeft een eigen taal, en een eigen volk.
Ik zit me op te fuckenquote:Op zondag 20 december 2009 17:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Let op PI en![]()
Sommige Friezen zijn idd best aardig.
Zal wel in zijn dat haar. Het schijnt namelijk haar te zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 17:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag net dat Lodiers tegenwoordig een cavia als huisdier heeft die hij overal mee naar toe neemt op zijn hoofd... of is dat ook een veilingsitem?
dialect bedoel jequote:Op zondag 20 december 2009 17:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou dat zou ik niet willen zeggenHeb nog best veel toffe vrienden in Friesland wonen
Kan alleen vrij slecht over dat gezeik dat Fries echt een taal is enzo
Precies, eens. Het is een provincie, maar een gedeelte van de inwoners van Friesland is een eigen volk (de Friezen) en een eigen taal, Fries..quote:Op zondag 20 december 2009 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is gewoon een provincie, dat gewoon bij Nederland hoort, niks anders dan Groningen, Drenthe, Overijssel, Utrecht, whatever.
Lol, adem in-adem uit en blijven lachen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit me op te fuckenMoet hier mee ophouden
Ja dat is het ookquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 17:50 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Precies, eens. Het is een provincie, maar een gedeelte van de inwoners van Friesland is een eigen volk (de Friezen) en een eigen taal, Fries..
Ga je er dan eens in verdiepen, en als je daar geen zin in hebt moet je er gewoon geen uitspraken over doen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is gewoon een provincie, dat gewoon bij Nederland hoort, niks anders dan Groningen, Drenthe, Overijssel, Utrecht, whatever.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ga je er dan eens in verdiepen, en als je daar geen zin in hebt moet je er gewoon geen uitspraken over doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke shit ?? Het enige wat ik gezien had, waren wat opmerkingen vanuit SHE in de richting van Fok! en vervolgens kwam er niks vanuit Fok! in de richting van SHE . . .quote:Op zondag 20 december 2009 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
Hij heeft zo veel shit over zich gehad n.a.v. vorig jaar en dus SHE dat hij het nu echt niet meer ziet zitten en geef hem ongelijk. Iedereen wilde geld terug en weet ik wat. Was echt niet tof![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |