Da's een forum waar meisjes die net zo oud zijn als jouw vriendinnetje hun broekje uittrekkenquote:
Das toch illegaalquote:Op zondag 20 december 2009 17:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's een forum waar meisjes die net zo oud zijn als jouw vriendinnetje hun broekje uittrekken
Onzin.... Annemieke is juist degene die ook helemaal fan is van die plaat van Roykssopquote:Op zondag 20 december 2009 17:13 schreef djkoelkast het volgende:
Nu kon je het merken, eigen smaak doordrukken en dit nummer helemaal van begin tot eind draaien en oh wat een fantastische plaat... Ik deel haar mening niet.
Oh! Stuur ook ff wat hier heen!!quote:Op zondag 20 december 2009 17:16 schreef Captain_Slow het volgende:
De sneeuw komt hier weer met pallets uit de luchtI kan er niet genoeg van krijgen
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 17:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Oohhhhhh, een dj draait een plaat die ze zelf leuk vindt![]()
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 17:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's een forum waar meisjes die net zo oud zijn als jouw vriendinnetje hun broekje uittrekken
Kijken mag, je piemel erin steken kan lastig zijn... maar je schijnt er mee weg te kunnen komenquote:
Dit meen je niet.quote:Op zondag 20 december 2009 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Versie van Charley Lownoise & Mental Theo is leuker
Er mag zoveel nietquote:
Jailbait is niet illegaal tochquote:
Goed he?quote:Op zondag 20 december 2009 17:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!
![]()
we zitten inmiddels op dag 3 van SR en djkoelkast luistert nog steeds ondanks dat ie nog steeds niets aan de muziek vindt![]()
![]()
giel heeft een leuk vriendinnetje.. daar haar ziet giel er wat beter uit dan een paar jaar geledenquote:Op zondag 20 december 2009 17:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Precies, denk nog even na over je relatie![]()
Als je op de site van Piles kijkt, dan is te zien dat hij vorig jaar en het jaar daarvoor ook heeft geluisterd... Ik vind een uurtje Sence Of Dance per week alweer genoeg...quote:Op zondag 20 december 2009 17:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!
![]()
we zitten inmiddels op dag 3 van SR en djkoelkast luistert nog steeds ondanks dat ie nog steeds niets aan de muziek vindt![]()
![]()
Reageer es niet zoquote:Op zondag 20 december 2009 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kijken mag, je piemel erin steken kan lastig zijn... maar je schijnt er mee weg te kunnen komen
Ah we hebben de vriendin van Giel gevondenquote:
Nee, is van mijquote:Op zondag 20 december 2009 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh! Stuur ook ff wat hier heen!!
Welquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, is van mij![]()
http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=verwachting1x1 zeker nog een uur sneeuw
Ach het is legaal, voor de rest geen aandachtshoer dus ik mag Giel zn vriendin welquote:Op zondag 20 december 2009 17:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
giel heeft een leuk vriendinnetje.. daar haar ziet giel er wat beter uit dan een paar jaar geleden![]()
Alleen die cola he..
Leuke bril+ baard
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 20 december 2009 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Annemieke een dagelijks programma krijgt, ze wordt nu wel echt gelanceerd door 3FM.
ha - haquote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ah we hebben de vriendin van Giel gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |