Wat meer up-tempo platen zou niet verkeerd zijnquote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die mensen staan allemaal stil, ze moeten echt even wat stampmuziek voor die arme mensen draaien, dat ze zich warm kunnen dansen.
I think I like itquote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die mensen staan allemaal stil, ze moeten echt even wat stampmuziek voor die arme mensen draaien, dat ze zich warm kunnen dansen.
Dit kan Renesite ook prima doenquote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Voordeel dat FOK! niets doet is dat we die dikke kop van Stefan "Hoi met Sunchaser van Fok"niet op beeld krijgen
Waarheid!quote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Voordeel dat FOK! niets doet is dat we die dikke kop van Stefan "Hoi met Sunchaser van Fok"niet op beeld krijgen
Ja want Friesland is geen provinciequote:Op zondag 20 december 2009 17:44 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Dat is iig een officieel volkslied!
Hier is een klein stukje voor jequote:
Ik heb een periode zo'n abo gehad, als 'goedmakertje' voor die mislukte actie, maar geen idee wat je er mee kon.quote:Op zondag 20 december 2009 17:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
iedereen die 50 euro doneert krijgt een jaar gratis Fok Pimp abbo.
Iedereen die 25 doet, krijgt half jaar oid.?
Stefan heeft wel een mening over Groningersquote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft zo veel shit over zich gehad n.a.v. vorig jaar en dus SHE dat hij het nu echt niet meer ziet zitten en geef hem ongelijk. Iedereen wilde geld terug en weet ik wat. Was echt niet tofquote:Op zondag 20 december 2009 17:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
iedereen die 50 euro doneert krijgt een jaar gratis Fok Pimp abbo.
Iedereen die 25 doet, krijgt half jaar oid.?
Ah, okayquote:Op zondag 20 december 2009 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze gaan pas 21u het huis in, vanaf 20u eerst verplicht leuk doen met Lodiers op NED3.
ja in de beleving van de vaste luisteraars wel maar hij wordt pas sinds een paar echt naar voren geschoven. Onder andere met de spotjes vanaf Lowlands 2 jaar terug enzo. Hij is eerste in de lijn om naar de dagprogrammering te verhuizen lijkt me. En het gat van Stenders zal wel binnen niet te lange tijd open vallen. Z'n contract loopt ergens volgend jaar af toch? En hij speculeerde openlijk over een overstap naar radio2.quote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Veenstra is voor mij al lang een van de absolute toppers van 3FM
Dat geloof ik meteen... alleen trekt eigengeile Sunchaser dit soort klusjes altijd naar zich toe volgens mijquote:Op zondag 20 december 2009 17:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dit kan Renesite ook prima doen!
Ik zeg afsteken en terug in de Noordzee gooien!quote:Op zondag 20 december 2009 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja want Friesland is geen provincie
quote:Op zondag 20 december 2009 17:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Beter dan die porsche dude die vanalles en nogwat liep te posten wat nergens op sloeg
Nou dat zou ik niet willen zeggenquote:Op zondag 20 december 2009 17:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zeg afsteken en terug in de Noordzee gooien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |