abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 21 maart 2000 @ 15:53:00 #1
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_254078
God wat was hij blij toen hij niet (helemaal) weggestemd werd. Zag je hem bidden dat de laatste stem naar Willeke ging?! Ja zit hij toch nog veilig in de bus, gaat hij gelijk zeiken dat hij het zo moeilijk vindt om nu mensen te "knuffelen"(dat woord alleen al ) die tegen hem gestemd hebben. "Ja maarre ik bgrijp niet, weet je", ik niet snappu....sjeesus haal die rooie tent uit de bus please!!
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
pi_254079
Het is duidelijk Aziz is de volgende die eruit gaat!
Wat een zielige vertoning:"Mij een knuffel geven maar vervolgens op mij stemmen..snik..snik!" Wat een snikkel!
Live sucks
I want to be sucked!
pi_254080
Azziz is de stiekemerd hopelijk worden de anderen op tijd wakker
pi_254081
aziz is net een oud wijf,altijd roddelen en onrust stoken en huilen als men hem niet mag
hij moet blij zijn dat Jop zijn maat is,levert hem toch twee stemmen extra op:
van Antonette en Seki
pi_254082
Nou, ik vind hem wel sympatiek. Tis een bepaald soort humor dat ik wel kan waarderen.
Je weet het vaak soms nooit

  dinsdag 21 maart 2000 @ 18:54:00 #6
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_254083
ik ben in tweeen gedeeld wanneer het over Aziz gaat. Aan de ene kant heb ik best medelijden met dit figuur, hij ziet er zo oprecht uit wanneer hij over zij kind praat.

Aan de andere kant, hij doet niets anders dan over zijn kind praten.
Hij vermoeit me. Hij brengt niets nieuws in de groep en klaagt teveel over de buitenwereld ipv de binnenwereld (de groep) waarin hij zich bevindt.

En dat irriteert me zoveel aan hem.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_254084
Mja och jee. Azzistosteron is tamelijk onzeker en kan dat slecht verbergen. Hij zoekt heel erg naar een sterke houding die door z'n culturele achtergrond is meegegeven. Maar hij kan het allemaal niet waarmaken omdat ie gewoon een toffe pik wil wezen en niemand tegen zich wil krijgen. Kortom nix menselijks is hem vreemd. Hij zoeks zelfs naar een sterke arm (komt ie bij Job terecht ipv Bullent!!!)

Wat hier ook van zij; ik vind het wel geinig om hem te zien wurmen enzo. Azzi zal dat miljoen wel effe pakke. Haha kostelijk, toch.

Je weet het vaak soms nooit

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')