Hahaha gaaf man!quote:Op zondag 20 december 2009 16:52 schreef ForumGek het volgende:
Als jullie vanavond iemand met een Peruaanse-Alpaca muts zien staan, dan ben ik het
Eerst bier drinken endan rond een uur of 1 á 2 naar de Grote Markt !
Koud hoorquote:Op zondag 20 december 2009 16:52 schreef ForumGek het volgende:
Als jullie vanavond iemand met een Peruaanse-Alpaca muts zien staan, dan ben ik het
Eerst bier drinken endan rond een uur of 1 á 2 naar de Grote Markt !
quote:
Natuurlijk makkelijk praten vanaf je bureaustoelquote:
Voor de headlines het introfilmpje startklaar zetten maar op live beeld.... Dat zou best anders kunnen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:55 schreef Haunter het volgende:
[..]
Natuurlijk makkelijk praten vanaf je bureaustoelHad van een vriend al begrepen dat het knettertje hard werken is in die regiewagen op dit moment.
quote:
Tsja, je kan haar wel de schuld geven, maar zij kan er ook niets aan doen. Ze moet gewoon.quote:Op zondag 20 december 2009 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Niet afkappen, kutwijf
1 minuut eerder instarten of een andere plaat afkappen. Dit nummer duurt al zo kort.quote:Op zondag 20 december 2009 16:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, je kan haar wel de schuld geven, maar zij kan er ook niets aan doen. Ze moet gewoon.
Doe eens normaal debiel, ze moet wel voor de reclame en het nieuws, normaal gaat het zelf al eerder eraf.quote:Op zondag 20 december 2009 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Niet afkappen, kutwijf
Dit komt vanuit de provider denk ik, want die wil het nieuws/reclame niet uitzenden.quote:Op zondag 20 december 2009 16:58 schreef Dichterbijer het volgende:
VOlgens mij is de regie wagen echt te krap voor deze productie heb ik af en toe het gevoel...
Doet ze maar lekker met een ander nummer, eindelijk een goed nummer hoor je er maar 30 seconden van.quote:Op zondag 20 december 2009 16:59 schreef alors het volgende:
[..]
Doe eens normaal debiel, ze moet wel voor de reclame en het nieuws, normaal gaat het zelf al eerder eraf.
DIe heb ik nog helemaal niet voorbij horen komen neequote:Op zondag 20 december 2009 17:00 schreef miieejj het volgende:
een ideetje voor de mensen.. vraag muse aan
quote:Op zondag 20 december 2009 17:01 schreef TheVulture het volgende:
Goeie shift dit van Annemieke... ze komt er steeds beter in
I would love that.quote:Op zondag 20 december 2009 17:01 schreef Rookert het volgende:
Ze moeten los gaan op New Born of Starlight ofzo. Of Knights of Cydonia
Helemaal mee eens! je kan ook zien dat ze nu wel goed geslapen heeftquote:Op zondag 20 december 2009 17:01 schreef TheVulture het volgende:
Goeie shift dit van Annemieke... ze komt er steeds beter in
Ja ze is veel meer op haar gemak nu, maakt veel meer contact met publiekquote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! je kan ook zien dat ze nu wel goed geslapen heeft
Van mij een dikke 7... het valt ook niet mee om overeind te blijven tegen een koning als Ekdom... die is gewoon gemaakt voor dit werkquote:
Deed die het nou snel weg toen Annemiek naast hem kwam staan?quote:Op zondag 20 december 2009 17:04 schreef iBenny het volgende:
* iBenny zwaait naar Giel die kijkt op Fok!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 17:05 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik dach: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH, ze starten Bluhhh in, maar nu is het Suf... Of Blof... Of hoe je het ook uitspreekt...
![]()
![]()
Was jij nou diegene die steeds tegen die koelkast zit te zeuren dat ie niet over de muziek moet zeurenquote:Op zondag 20 december 2009 17:05 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik dach: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH, ze starten Bluhhh in, maar nu is het Suf... Of Blof... Of hoe je het ook uitspreekt...
![]()
![]()
volgens mij wel jaquote:Op zondag 20 december 2009 17:06 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Deed die het nou snel weg toen Annemiek naast hem kwam staan?
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 20 december 2009 17:06 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Deed die het nou snel weg toen Annemiek naast hem kwam staan?
ah wat leukquote:Op zondag 20 december 2009 17:06 schreef TheVulture het volgende:
ik heb trouwens een sms gestuurd... goed opletten
quote:Sem krijgt de groetjes van Snoepie
Iedereen heeft wel een band die andere mensen leuk vinden, maar die jij echt niks vind, of heb ik dat verkeerd? Bij mij is dat Blof..quote:Op zondag 20 december 2009 17:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Was jij nou diegene die steeds tegen die koelkast zit te zeuren dat ie niet over de muziek moet zeuren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |